Philips 5200 series 24PFS5231/12 - Reviews

Full HD
24,0 inch
Kleur(en)
wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

KimGT 24-01-2018

Precies wat ik zocht

Deze TV is in de keuken geplaatst. Afmetingen perfect passend. Beeld top en geluid natuurlijk niet te evenaren, ook niet door grotere TV's !
Het is jammer dat je het beeldscherm niet kan kantelen of zie ik dat verkeerd ? Nu 1 beugel tussen TV en voet waar geen beweging in is te krijgen ?
Opmerkingen over stickers op beeldscherm met energieverbruik deel ik, niet handig !

Johan 28-12-2017

Mooie tv voor in de tuinkamer

De tv is makkelijk in aansluiting, ook omdat wij KPN hebben. Het geluid is prima, het beeld is geweldig en de mogelijkheden zijn ook prima op het toestel

Pluspunten

• Overal te plaatsen
  • Zeer draagbaar

Martijn 29-10-2017

Leuke tv voor kinderkamer

Leuk witte tv voor een kinderkamer
De tv doet wat hij moet doen het geluid is helemaal top hier hoef je geen hifi-setje bij te zetten heb er zelf Google Chromecast bij gekocht nu kunnen ze ook streamen gewoon een top tv

Pluspunten

• Beeld
  • Uiterlijk

Minpunten

• Eigenlijk geen 1

JackAD2017 28-10-2017

Prachtige televisie mooi en compact

Goed beeld en een prima geluid.
Het is een mooi design.met een leuke speaker box als voet.Geluid is prima.Tevens Bluetooth aanwezig leuk om je mobiel en je eigen muziek af draaien.

Albatross 07-04-2017

Prijs-kwaliteitsverhouding goed.

Mooi helder beeld. Geluid van deze kleine Tv is perfect wat bij de meeste grote Tv's te wensen over laat.
Gebruikte bij de oude Tv een stereoinstallatie om het geluid te verbeteren wat bij deze helemaal niet nodig is. Bediening is gemakkelijk evenals de menu's voor instellingen.
Meneer Philips: Plak A.U.B. geen stickers meer op de schermen. Zijn erg lastig te verwijderen. Wat schade kan veroorzaken. Op de achterkant van de Tv is ruimte genoeg.