Philips 4000 series 49PFS4131/12 - Reviews

8,12 cm dikte
49,0 inch

Caglayan 19-11-2017

Mooie tv

Goede tv voor een mooie prijs en goede voorwaarden. Mooie tv reageert snel. Goede scherm doordat de scherm niet glazend is.

Pluspunten

• Scherm
  • Snelheid

oldies69 04-03-2017

dit product is prima

Dit apparaat heeft een helder beeld en mooie kleuren vooral bij natuurfilms en onderwater uitzendingen.
Zeer tevreden.

padj46 19-12-2016

Dit peoduct voldoet niet aan de verwachting

Dit is mijn 1e tv. De eerste al na 1 dag geruild omdat het beeld groen verkleurde . Bij de nieuwe tv is de kleur wit te fel en heeft het beeld zwarte vlekken in alle 4 de hoeken. Komt nu een monteur de klacht bekijken. Heeft wel veel voeten in de aarde.Er moet een foto worden gemaakt van de productsticker, die aan de achterkant zit en de tv hangt aan de muur, dus alles loshalen. En verder willen ze een foto van de klacht. Ga dit proberen en afwachten wat er gaat gebeuren.

52Herman 10-09-2016

Doet precies waaarvoor we hebben aangeschaft

Snelle installatie, prima beeld en geluid, stevig op zijn pootjes en duidelijke Gebruiksaanwijzing eerste gebruik.