Panasonic VIERA TX-58DXW704 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,10 cm dikte
58 inch.

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

tevreden klant 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie beeldkwaliteit!

Prachtige beeldkwaliteit! Er zit een makkelijke Netflix knop op de TV. Voor mij is de TV een aanrader.

Pluspunten

• duidelijk beeld
  • fijne kleuren

Roy 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld

Heel mooi beeld, handige netflix knop op de afstandsbediening, duidelijke menu's. Wij zijn super tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig bedieningsmenu
  • Mooi helder beeld

Ron zeer tevreden 16-02-2017 Product paar maanden in bezit

Prachtige TV

Was al tijden op zoek naar de vervanging van mn lcd tv, je kunt dan niet om de tv's van panasonic heen. Worden al jaren goed getest. En wat ben ik me toch tevreden, mooie tv om te zien en vooral om naar te kijken. Prachtige natuurlijke kleuren en als je al wat wilt veranderen aan de instellingen, dan is dat heel goed te doen via het uitgebreide menu. Geluid is aanvaardbaar, ik heb de tv aangesloten op mn hifi installatie. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• vormgeving
  • menu instelling
  • beeld
  • kleuren

Paul 25-01-2017 Product paar maanden in bezit

Groot 58 inch scherm

Ik heb deze tv nu 3 maanden in huis en hij bevalt nog steeds uitstekend. Zeer goed scherp beeld, makkelijk in te stellen, aan/uit schakelaar waarmee je de tv kunt uitschakelen, zonder dat hij op stand-by moet blijven staan (bijvoorbeeld tijdens de nacht). Firefox smart tv bevalt uitstekend, veel beter als Android op mijn vorige tv, waar regelmatig problemen mee waren.

Pluspunten

• Aan/uit schakelaar
  • Firefox

Linda 25-01-2017 Product paar weken in bezit

Tv die makkelijk werkt en met scherp beeld!

Goede televisie die makkelijk werkt. Alles is Nederlands en op de afstandsbediening alles duidelijk aangegeven. Geluid is iets minder maar wij hebben er een soundbar bijgekocht. Nu hebben we echt een bioscoopeffect! Televisie is mooi en groot met heel scherp beeld. Ik zou hem zou weer kopen. Persoonlijk vind ik het weinig geld voor zo'n tv.

Pluspunten

• scherp beeld
  • makkelijk te bedienen
  • alles Nederlands
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• geluid niet super

panajotti 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende beeldkwaliteit!

Ter vervanging van defecte Philips (47PFL7403), getwijfeld tussen 50" en 58" versie. Dankzij tijdelijke actie bij Otto.nl (in combinatie met cashback-actie met 5 jaar garantie) voor minder dan
€ 900, uiteindelijk de 58" in huis gehaald. In het begin was de tv qua grootte even wennen, maar het went snel, onder meer door het rustige en heldere beeld.

Zeer uitgebreide instellingen, met name qua beeld. Nadeel hierbij is dat je niet bij alle beeldinstellingen gelijk kunt zien welk effect de wijziging van een bepaalde beeldinstelling heeft, althans voor mij niet zichtbaar. Het beeld zelf is heel scherp, het maakt nauwelijks uit hoe ver je van de tv af zit. Ook van heel dichtbij zie je bijna geen geblokt beeld.

Ook de AB is wennen. Enerzijds heeft het een handige Netflix-knop, anderzijds is deze onhandig geplaatst vlak boven de cursorknoppen, waardoor je hem weleens per ongeluk intoetst. Ook de positionering van de overige toetsen is wennen (van bijvoorbeeld teletekst); ik ben AB's gewend van Sony, Samsung, Philips. Deze van Panasonic is toch anders. Ook lijkt bovenkant en onderkant van de AB teveel op elkaar (te symmetrisch), waardoor je (zonder te kijken) niet altijd doorhebt dat je hem verkeerd om in de hand hebt. Is echter niet onoverkomelijk.

Geluid is voor zo'n platte tv verrassend goed te noemen dankzij vrij grote speaker aan de onderzijde van het paneel, echter via de receiver met ARC-functie hoef ik niet naar het vlakke geluid te luisteren. Dankzij ARC kun je overigens met de AB van de tv het geluid van de receiver regelen.

Eerlijk gezegd valt de kijkhoek een beetje tegen. Naarmate je verder en schuiner van de tv af bent (vanaf ongeveer 140 graden), vervormen met name de kleuren naar het grijze toe.

Wifi werkt goed, toch voor de zekerheid een netwerkkabel aangesloten voor stabielere verbinding voor YouTube en Netflix.

De aansluitingen op de achterzijde van de tv worden door twee afdekplaatjes netjes weggewerkt. Maar als je een netwerkkabel aansluit, kan het kleinere afdekplaatje niet meer worden gebruikt, omdat de kabel recht naar achteren uitsteekt, waardoor het plaatje er niet meer op past.

Ondanks enkele kleine puntjes van kritiek al met al dik tevreden met deze schitterende TV!

Pluspunten

• verstelbare pootjes
  • Netflix-knop
  • 5 jaar garantie (bij cashback-actie)
  • laag energieverbruik
  • 100 Hz

Minpunten

• te korte stroomkabel
  • Bij aansluiten UTP afdekplaatje niet te gebruiken

Fam. Nijssen 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Superbeeld en zeer veel instellingen Qua kleur o.a.

We gingen voor een ander merk en kwamen met de Panasonic thuis wat een beeld en eenvoudige bediening aparte knop voor Netflix. Wij zijn er super blij mee.
De warme kleuren spraken ons aan dat doet het plaatje toch afmaken.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Kleuren instellen
  • Makkelljke bediening

Wouter 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Fantastisch helder haarscherp beeld

Fantastisch helder haarscherp beeld. Veel mooier dan een standaard Samsung die misschien 100 Euro 'goedkoper' is. Prijs kwaliteit is dus dik in orde. Je moet er jaren tegenaan kijken dus dan wil je ook iets goeds.

Pluspunten

• beeldkwalitiet
  • prijs-kwaliteit
  • mooi apparaat

Sebastiaan 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Beeldkwaliteit!

Prachtige beeldkwaliteit! Er zit een makkelijke Netflix knop op de TV. De apps zijn makkelijk in gebruik en alles werkt goed. Voor mij is de TV een aanrader. Enig min punt is het geluid.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Strak design
  • Beeldkwaliteit
  • Bedieningsgemak

Yfke 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Aanrader

Mooie televisie met goed beeld. Voor installatie van KPN ontvanger moet je wel even op Google zoeken want het geluid kan in eerste instantie niet door. De HDMI bleek standaard op modus 2 te staan terwijl voor de decoder modus 1 beter is. Voor een beter geluid (bij geen enkele platte tv is dat echt goed) hebben we een Sound bar aangeschaft.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Bedienbaar met smartphone en tablet

Minpunten

• Geluid blikkerig

Frank 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Panasonic VIERA TX-58DXW704

Nooit gedacht een Panasonic te kopen.
In eerste instantie gaan kijken voor de Samsung UE60KU6000.
Maar in de winkel aangekomen viel dit beeld meteen tegen.

Na verschillende vergelijkingen in de winkel op de Panasonic uit gekomen.
Deze stak er met kop en schouder boven uit qua beeldkwaliteit en afwerking (in deze prijsklasse)
Aangezien mijn oog op een 60 inch was gevallen, kwam een 58 inch maat toch netjes in de buurt. Liever een perfect beeld met 58 inch dan een minder beeld met 60 inch.

Kortom zeer blij met mijn aankoop, en geniet elke dag.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • 100 Hertz
  • Verstelbare pootjes
  • Super strak design
  • TV kan geheel uitgezet kan worden

jarno_h 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Super kwaliteit beeld, mooi design

Na jaren plasma toch maar overstappen naar LED. Veel rondgekeken en gelezen en rond deze prijs springt de Panasonic er voor mij uit. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Mooie heldere kleuren, snelle apps. Na de nodige instellingen is ook het geluid nu goed.

Pluspunten

• mooie kleuren, scherp beeld
  • bedieningsgemak
  • design

Minpunten

• kleine knopjes zijkant om tv uit te zetten

Willis Dormans 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super beeld

Deze televisie kan ik een ieder aanbevelen. Super mooie tv me super beeld. Ik heb voorheen dezelfde televisie gehad, alleen kleiner.

Pluspunten

• Beeld
  • Bedieningsgemak

tellie 30-10-2016 Product paar weken in bezit

helder beeld

goed beeld, heldere kleuren en makkelijke netflix knop. de apps die werken goed en het interface is duidelijk en makkelijk in gebruik

Pluspunten

• netflix knop
  • apps

Minpunten

• geluid

Ronald 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Luxe design en kwaliteitsuitstraling

Schitterende ervaring, en films kijken wordt echt een belevenis!
Na jaren lang een Samsung plasma tv te hebben gehad rustig gezocht naar een nieuwe goede aankoop. Na veel reviews gelezen te hebben over de kwaliteit van een 4k tv wist ik waar ik op moest letten en kwam uit op deze zeer mooie Panasonic TV.

De TV laat zich zeer makkelijk instellen en biedt een tal van mogelijkheden qua instellingen zodat jouw persoonlijke voorkeur altijd te vinden is.

Eenmaal met internet verbonden maak je direct gebruik van je smart functies zoals netflix of internet via firefox.

Ben er zeer en zeer tevreden mee!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • instelmogelijkheden
  • uitstraling

Minpunten

• geluid

dennisweert 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

groot mooi scherm

heb de tv nu 1 dag, zeer tevreden tot nu toe, mooi design met een dunne rand, mooi helder beeld, internet werkt goed via de wifi, kabels zijn mooi weggewerkt achter in de tv, zeker een aanrader

Paul 07-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede beeldkwaliteit

Zeer goed product. Uitstekende beeldkwaliteit, Firefox werkt probleemloos, in tegenstelling tot Android op mijn vorige tv. Geluidskwaliteit verbetert met mijn Panasonic Home Cinemaset. Fijne afstandbediening met grote toetsen. Aan/uit schakelaar.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Fifefox
  • Aan/uit schakelaar