Samsung UE50J6240AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE50J6240AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

H van der Welle 21-07-2018

zeer aangename prijs. ( 575- euro)

Geschreven voor: Samsung UE50J6240AW

spijt dat ik deze tv nooit eerder heb gekocht. mooi scherp beeld met zeer mooie kleuren en veel mogelijkheden.

Pluspunten

• geluid
  • kleuren
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• geen

efaanahiti 30-08-2017

Groot mooi scherm

Geschreven voor: Samsung UE50J6240AW

Voor de prijs van 549,- bij Foka is dit een goede, grote tv. Enorm scherp beeld. Zonder een soundbar is het geluid ook prima te doen. Een aanrader!!!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Scherp beeld
  • Goed geluid

Bert 11-08-2017

Beeld valt een beetje tegen.

Geschreven voor: Samsung UE50J6240AW

Heb de tv voor €479 gekocht bij Wehkamp al s dagaanbieding. Ik heb vele reviews gelezen en heb besloten om de tv te kopen. Ik had hiervoor een andere Samsung van €1.300 en in vergelijking hiermee vind ik het beeld een beetje tegenvallen. Het beeld vind ik vrij standaard. Ik heb nog op Internet gezocht naar ideale beeldinstelling en dit ook aangepast maar het werd er niet mooier op en dus de beeldinstelling weer teruggezet.

Kortom, voor deze prijs een hele mooie tv welke ik zeker zou aanraden echter een super beeld vind ik het niet.

Bas 07-08-2017

Super TV voor een zeer gunstige prijs.

Geschreven voor: Samsung UE50J6240AW

Even getwijfeld over deze Full HD TV of toch de nieuwe 4K. Het is uiteindelijk toch de Full HD TV geworden omdat dit de enige optie in 100Hz voor mij was binnen mijn budget en de 4K voor mij geen meerwaarde bleek omdat ik ca 4m van de TV af zit en de extra scherpte dan niet eens kan waarnemen. Ik ben zeer blij met deze keuze, het beeld is haarscherp en bij snelle beelden (sport etc) blijft alles ook scherp. Ook het geluid is voor gewoon TV kijken meer dan prima en bij films zet ik mijn versterker + speaker set aan. Kortom 'n top TV in deze prijsklasse, echt een aanrader!

Pluspunten

• 100 Hz
  • Zeer mooi beeld

Minpunten

• geen

Arjen 29-07-2017

Groot scherm, scherp beeld!

Geschreven voor: Samsung UE50J6240AW

Groot scherm en een erg scherp beeld. Voor een smart tv ook een prima geluid. Goed te bedienen. De optie sport aanzetten tijdens wedstrijden is ook ideaal.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Sport functei

Minpunten

• (nog) niets

Natasha 08-03-2017

55inch

Geschreven voor: Samsung UE50J6240AW

Super tv mooi beeld makkelijk in gebruik heel veel opties er gaat een wereld voor ons open 6 jaar lang hebben wij een plasma tv gehad die was dus aan vervanging toe ik dacht dat mijn ogen achteruit waren gegaan maar het lag dus echt aan de oude tv haha