Sony KD65ZD9 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,80 cm dikte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Martien van den Oever 06-10-2017

Nergens een beter beeld gezien, Geweldige All in One UHD-TV

Een beter beeld heb ik nog nergens kunnen ontdekken, Sony is alle anderen merken alweer een paar generaties tv's voorbij gestreefd. Deze UHD-TV heeft werkelijk alles wat ook in 2018 maar denkbaar is en nog veel meer zoals, HDR en Dolby-HDR, een complete Android 7 bediening met alle app's, maar ook nog 1 stuks Euro-Scartstekker-aansluiting maar ook Active 3D-TV met uiteraard 2 stuks brillen en ook een snelle beeldprocessor zodat alle keuze's vlot verlopen, het beeld geeft na de automatische Update meer dan 1800 Candela aan lichtsterkte, zo'n fel en fris beeld heeft u nog nooit gezien, alleen jammer dat er wat meer bassen ontbreken, maar dat is met een extra Sony woofer of een Sony Soundplate snel opgelost. Maar ja als je als TV met zeer goede styling en supersmalle randjes er bij staat dan zijn de bassen altijd wat minder, kan niet anders, dus Sony lever er voor deze prijs eens een GRATIS Subwoofer erbij en iedereen is Superblij, zeker weten, of beding het er gewoon bij in de winkel. Deze UHD-TV is volgens velen het Allerbeste wat er bestaat en ik kan dat volmondig beamen, koste wel wat (het gehele vakantiegeld, maar dan je heb wel het allerbeste, er kan geenéén OLED-TV aan tippen want de leveren maar 750 Candela aan lichtsterkte. Bij Deze Sony KD65ZD9heb je 2,5 maar meer licht en de zon schijnt op deze UH-TV net als buiten en niet grijzig-wit, hier wordt je bijkans blind van.
Een briljanter beeld kunt nergens anders kopen als alleen deze Sony, wat ze gelijk een paar generaties TV's voorsprong geeft op alle anderen, daarbij is zwart ook echt zwart zoals op een oled en staat het complete en gehele Kleurenpallet ter beschikking net zoals bij Oled het geval is. U kunt dit ook allemaal met andere nieuwe tv's bekijken langs elkaar op YouTube, dan kunt u het met eigen ogen zien dat alles waar is wat ik hier heb verteld. Dhr. Drs. Ing. M. van den Oever.

Pluspunten

• BeeldKWALITEIT.
  • Alle aansluitingen die er bestaan.
  • De zon zal u verblinden. (Achterleds)
  • 2 stuks 3D-Brillen bijgevoegt.
  • De eerste jaren zijn er géén betere tv's.

Minpunten

• De bassen (geluid) kunnen beter