Philips 65PUS7601 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,70 cm dikte
65 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

AA 26-04-2017 Product paar weken in bezit

TOP TOESTEL!

Prachtig toestel, strak design en NETFLIX knop! HD zenders via satelliet zijn super scherp en 4K films zijn werkelijk adembenemend. Kwaliteit staat voorop en daar betaal je ook voor. Aanrader als je op zoek bent naar het beste en Ambilight een must is.

Pluspunten

• Ambilight
  • HDR ondersteuning
  • Netflix knop
  • 4K beeld

Catharina 24-02-2017 Product paar dagen in bezit

Philips TV 65INCH PUS6701

Mooie grote TV met aan 3 kanten ambilight dat is genieten van vooral natuurseries en shows! Het lijkt net of je er zelf bij ben. Perfect en snel geleverd door Foka.

dinand 11-10-2016

Prima Ultra HD beeld met HDR verwerking

Mooie strakke designer TV, weinig tot geen spiegelend beeld. Staat op mooie aluminium pootjes, kleine niet storende bezel, vlotte modern ogende tv.
Uitmuntende 4K weergave in combinatie met HDR welke echt zijn kwaliteit weergeeft in combinatie met een UHD player, hierbij is de te bereiken 700 Nits geen enkele tekortkoming, juist mooie heldere beeldmomenten, zoals een verblindende zon bij opgang, soms zou je bijna een zonnebril opdoen om verblinding te voorkomen. Prima zwartweergave, zwart is ook echt zwart. Kleuren worden goed weergegeven.
Ook de satelliet kanalen in 4K (HVEC) komen meer dan uitmuntend op de tv in beeld, evenals Netflix en You Tube in Ultra HD goed weergegeven.
HD beelden worden goed van kleur en scherp weergegeven.
Samengevat een uitstekende tv, ben er ook erg blij mee. Voornamelijk gebruikt om Ultra HD films te kijken van een UB900 player en met combinatie van Ambilight en er een Hue set met 3 living collors eraan gekoppeld.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl