LG 43UH610V - Reviews

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rick 23-08-2016

Helder beeld, goede ultra HD ervaring, bijzonder goed geluid

Ik ben nu een paar dagen in het bezit van de LG 43UH610V en de tv stemt mij bijzonder tevreden. Mijn vorige tv was van een stuk kleiner (+/- 33") en HD-ready, dus voor mij is met de aankoop van deze tv een bijzonder grote stap vooruit gemaakt. De beeldkwaliteit is kraakhelder, de smart-tv menu's zijn erg overzichtelijk en makkelijk bruikbaar, er zit een goede CPU in waardoor de menu's snel openen maar ook bijvoorbeeld zappen naar een ander kanaal vloeiend en snel verloopt en er komt een bijzonder indrukwekkend geluid uit de ingebouwde speakers. Uiteraard zou een extern audio apparaat de ervaring nog levendiger maken, maar ik ben onder de indruk van de standaard speakers. Vooral wanneer je gebruik maakt van Netflix of een game speelt via console (ikzelf PS4), komen de kwaliteiten van deze tv echt naar voren. Gezien de prijs in verhouding tot de kwaliteit die het levert is dit een echte aanrader. Enige wat er op aan te merken zou zijn is de vormgeving van de tv (maar dan ben ik echt aan het azijn pissen). Zelf vind ik het een mooie tv, maar als je geld te veel hebt kan ik me voorstellen dat mensen kiezen voor een hogere prijsklasse alleen al daarvoor. Het is toch de centerpiece van je huiskamer.

Pluspunten

• Helder scherp beeld
  • Goede Ultra HD ervaring
  • Indrukwekkend geluid
  • Gebruiksvr smart functies
  • Uitstekende pr/kwaliteit

Minpunten

• Vormgeving

FMP 27-11-2016

Fijne TV niet teveel poespas

Wij hadden al jaren een LG tv die het super lang volgehouden heeft. Maar aan alles komt een einde. Dus op zoek naar een nieuwe grotere tv. In een niet te dure prijsklasse. Deze TV in de aanbieding gevonden met ook nog 5 jaar garantie en een magic remote control.
Deze moet helaas omgeruild worden maar is geen enkel probleem bij de winkel waar wij hem kochten. Deze werd als actie gratis bij de tv geleverd. Tot die tijd kan ik mijn telefoon als magic controller gebruiken wat perfect werkt voorlopig. Dus dan heb je een aanwijzer muis functie.

Beeld is helder en geluid en gebruiksgemak voldoet aan onze wensen en dat is huis tuin en keuken gebruik ;-)
Kortom een fijne gezins TV.

Elwee 29-06-2016

Unieke kijkervaring

Schitterend beeld en dito geluid. Licht toestel, vormgeving ietsjes te sober. 4k kwaliteit via netflix verbluffend. Zeer overzichtelijk te gebruiken en smartfuncties zijn prima. Deze TV van de toekomst, zoals vele andere uhd toestellen, verdienen snel betere uitzendingen van de tv zenders.

Ron467 21-03-2017

Fijne TV voor een prima prijs.

Start erg snel op, is lekker scherp, kleurrijk, dunne rand, eenvoudig instelbaar.
Gelukkig een begrijpelijk menu; TV ging na 4 uur automatisch uit, een (af fabriek) instelling die ik maar uit gezet heb. Hierdoor wel gelijk de vele andere mogelijkheden voor instellen van beeldscherm en andere zaken uitgeprobeerd. Even de tijd genomen en nu is hij helemaal naar mijn zin ingesteld.

Pluspunten

• lekker lichte, dunne TV
  • begrijpelijk menu
  • veel functies die een ander kan gebruiken
  • goede maat voor doorsnee huiskamer
  • ook het geluid vinden wij goed

Minpunten

• eigen afstandbediening nodig voor instellingen
  • veel functies die ik niet gebruik

Steven 26-03-2017

Goede prijs/kwaliteit

Prima moderne TV met eigenlijk alle mogelijkheden die beschikbaar zijn. Beeldkwaliteit is prima, zeer scherp met een goed bron. Mooie kleuren maar soms wat oversaturatie in het rood. Geluidskwaliteit goed vergeleken met andere TV's. Bediening en menu's zijn redelijk snel. Vormgeving sober maar wel mooi dun en smalle bezel. App op Android maakt een muisfunctie mogelijk, maar jammer dat je niet gewoon dan het toetsenbord op je telefoon kan gebruiken.

Pluspunten

• Veel functionaliteit voor een redelijke prijs
  • Prima beeld en geluid

Minpunten

• Sobere vormgeving

Roy 20-08-2017

Groot scherm met kleine rand maar flets beeld

Net een paar dagen in bezit. Het beeld heeft een grijzige waas en is van dichtbij onscherp. Het geluid is net als in de bioscoop. Handig voor netflix en internet. Bedien de tv met een lg app op de iphone.

• Dunne rand

Minpunten

• Beeld

Jan 25-08-2017

Ik bedoel het niet onaardig, maar u doet iets niet goed... Hoe kijkt u TV? Waar kijkt u naar? Naar welk antennesignaal? Of HDMI-kastje? Druk eens op het info-knopje? Dan ziet u de ingangsbits. Probeer eerst het (ingewikkelde) afstem-menu goed te doorlopen. Het beeld van de TV is echt perfect, behalve als de bron niet goed is....