Philips 32PFK4101 - Reviews

Full HD
Diepte
7,70 cm dikte
32 inch.

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Gert Jan Hoogeveen 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima prijs/kwaliteit verhouding

TV aangeschaft voor op de studentenkamer. Voor een relatief goedkope prijs een prima TV weten aan te schaffen. De TV heeft een prima full-HD LED beeld. Er zit een zeer makkelijk besturingssysteem op waarmee je het beeld zelf kan instellen naar je eigen voorkeuren (contrast, beeldscherpte, kleur etc.). Philips heeft een prettige hulp-functie waar haarfijn uitgelegd wordt hoe je dit kan aanpassen. Alleen jammer dat het geen smart-TV is om bijvoorbeeld Netflix te kijken, maar met een chromecast is dit zo opgelost (+\- 39 euro). De TV heeft ook een USB aansluiting om hier een externe harde schijf op aan te sluiten om programma's op te nemen, dus een extra "on demand" abonnement is niet nodig. Ik raad deze TV zeker aan voor mensen die toch een energie-zuinige, moderne TV willen hebben zonder alle onnodige extra's.

Pluspunten

• Full-HD beeld
  • Gebruiksvriendelijke software
  • Energiezuinig LED-beeld
  • USB aansluiting voor externe harde schijf
  • Geluidsuitgang voor soundbar

Minpunten

• Geen smart-functie

André 20-11-2016 Product paar maanden in bezit

Prima tv voor de slaapkamer

Deze tv gekocht voor de slaapkamer. Ik wilde een tv zonder smart functies en deze heeft een prima beeld. Een minpuntje is toch wel het geluid, met de nodig moeite ingesteld om het nog enigszins te laten klinken.

Pluspunten

• HD beeld
  • Vormgeving

Minpunten

• Geluid kan beter

Erelid 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Alle waar naar zijn geld

Voor het (weinige) geld dat deze tv kost is ie prima. Verwacht er echter geen topproduct van. Waar je op in levert zijn geluidskwaliteit; nogal vlak en mogelijkheden. Zo wilden wij een soundbar aansluiten maar het geluidsvolume is op alle aansluitingen vast. Je moet dus met de losse afstandbediening van de soundbar EN die van de tv aan de slag om het volume te verzetten.
Er zit ook een koptelefoon aansluiting op maar als je die aansluit blijven de tv speakers gewoon doorspelen. Die moet je zelf zacht zetten en het volume van de koptelefoon moet je via het instellingen menu van de tv verzetten. Steeds weer. Heel erg omslachtig vind ik dit.
Het heeft mij doen besluiten de tv terug te sturen.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Audio slecht uitgedacht
  • Vlak geluid

G 03-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Superieure beeldkwaliteit

Mooie slanke vormgeving. Zeer goede beeldkwaliteit (HD), heel natuurlijke (onverzadigde) kleuren. Dankzij het uitgebreide menu kan men vrijwel alles naar smaak instellen. Tevens ook een goede geluidskwaliteit met voldoende instellingen om die naar wens aan te passen. Het apparaat heeft naar mijn idee geen overbodige zaken die je in de praktijk toch niet gebruikt. Dankzij de vele aansluitmogelijkheden is vrijwel alles aan te sluiten.

Pluspunten

• Natuurlijke kleurweergave
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Mooie slanke vormgeving
  • Overzichtelijk keuze menu

Minpunten

• Zou wat zwaarder mogen zijn

Fred 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Een juweeltje om van te genieten

Mijn tv dient als tweede toestel op mijn eigen kamer om naar sport te kijken. Dat houdt het huwelijk fris en fruitig. Installeren ging heel simpel en snel. Een verrassend goed beeld met
dunne randen en licht van gewicht. Een geweldig ding met vele instelmogelijkheden.

Pluspunten

• Slank model, dunne randen, heel mooi beeld
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• De uitgebreide handleiding is te 'wollig'.

ron000 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor de slaapkamer

Het beeld komt het best tot zijn recht in de slaapkamer (Donker), waarvoor ik hem ook heb gekocht.
Ook de afmetingen zijn daar ideaal voor.
Gemakkelijk te bedienen, geen poespas, dus zeker een aanrader voor digibeten.
Zeker een aanrader voor mensen met niet zo'n dikke portemonee.

Pluspunten

• Ideaal slaapkamertoestel
  • Goedkoop
  • Geen moeilijke insteltoestanden

Minpunten

• Geluid kan beter
  • Weinig aansluitmogelijkheden

Jos 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Prima toestel voor schappelijke prijs. Het menu is wat omslachtig maar er is goed uit te komen het was snel gepiept. Beeld kun je in het menu nog wat aanpassen aan je eigen smaak,geluid is voldoende ook aan te passen in het menu en als je niet al te hoge eisen stelt aan het toestel is het prima voor gebruik op de slaapkamer of in de studeerkamer voor dagelijks gebruik in woonkamer zijn de aansluingen voor apparatuur wat beperkt.
Aan en uit schakelaar zit rechts onder aan de achterkant is soort joystickknop die ook te gebruiken is als de afstanbediening niet meer werkt of zoek is. Als televisie aanstaat knop een keer indrukken en je krijgt onderin een menu met optie Voeding - Geluid - Zenders en Bron door knop links of recht te drukken kun functie selecteren.

Pluspunten

• Compact mooi uiterlijk
  • Goed beeld en geluid.
  • Goede prijs product verhouding

Minpunten

• Menu is wat omslachtig.
  • Onhandige plek aan/uit schakelaar

TheBoss100 25-09-2016

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Prima toestel voor schappelijke prijs. Het menu is wat omslachtig maar er is goed uit te komen het was snel gepiept. Beeld kun je in het menu nog wat aanpassen aan je eigen smaak,geluid is voldoende ook aan te passen in het menu en als je niet al te hoge eisen stelt aan het toestel is het prima voor gebruik op de slaapkamer of in de studeerkamer.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Vera 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie T.V. voor op de slaapkamer!

Makkelijk aan te sluiten, meteen alle zenders en mooi scherp beeld en prima geluid! We zijn gelijk al erg tevreden en genieten van deze aanwinst op onze slaapkamer.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Prima geluid

RdRai 05-08-2016

Mooie TV voor slaapkamer

Deze TV gekocht voor op de slaapkamer.
Installeren was eenvoudig en de TV wordt voornamelijk gebruikt voor de PS4, laptop en chromecast. Zeer tevreden.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl