LG 43UH668V

• Diepte 8,15 cm dikte
  • Schermgrootte 43 inch.
LG 43UH603V
9,0 (1)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

A. van Unen 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte TV

Super service in de BCC-winkel! Na een goede uitleg over alle mogelijke TV's en de voor- en nadelen hiervan, heb ik gekozen voor deze LG-TV. De verkoper laat je in je waarde en laat de keuze aan jou! Ik wil een TV met een niet al te groot beeld (43 inch), een goed geluid en kleurrijk beeld. Dat is precies wat deze TV biedt! Deze TV is iets dikker, maar daardoor kan hij grotere geluidselementen bevatten en dus is het geluid zonder aanvullende boxen perfect. Ook de kleuren zijn heel erg mooi! En dat alles voor € 650,- kortom: een prima prijs-kwaliteit-verhouding!

Pluspunten

• Door dikte tv perfect geluid
  • Zeer kleurrijk beeld

Andre 06-01-2017

Hoe kan het dat ik deze tv nergens voor €650,00 tegen kom ? Ook op de site van bcc staat hij voor €749,00.
Of is het een kwestie van afdingen?

R 14-05-2017

Hallo,
Kunt u of iemand anders mij doorgeven op welke instellingen u de tv in het menu beeldmodus en in het submenu beeldopties heeft ingesteld. Ik krijg maar geen scherp en duidelijk beeld bij voetbalwedstrijden. Vooral de kleuren van de shirts en de mensen op de tribune op de achtergrond blijven onscherp.
Alvast bedankt!!

Pieter 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, haarscherp beeld, goed geluid voor een led tv

Eenvoudig te bedienen, combinatie met Humax Digitale ontvanger een haarscherp beeld, geluid is prima voor een led tv ( ontwikkeld door Harman Kardon ). Inderdaad met Digitenne een wat mindere kwaliteit. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• goed scherp beeld
  • geluid, ook zonder soundbar
  • goede afstandbediening; gebruiksgemak

Minpunten

• geen scart aansluiting
  • beeld bij lichtinval

RH 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherp beeld met weinig reflectie van licht

Net de TV gekocht. Mooi scherp beeld en weinig reflectie van het licht dat van buiten af op de TV valt. Als ik TV kijk, heb ik achter mij een groot raam. De verkoper melde dat het licht als het ware door het scherm opgenomen wordt; daar lijkt het inderdaad op.
Gemakkelijk te bedienen met de afstandsbediening die je door simpel in je hand te houden en te bewegen, dë pointer op het scherm kunt besturen. Nog wel even uitzoeken hoe ik iPad en iPhone aan kan sluiten (nog geen tijd voor gehad).

Pluspunten

• scherpte van het beeld
  • eanvoudige bediening

R 18-05-2017 Product paar weken in bezit

mooie goede tv

Na 8 jaar een LG plasma met 100 hz te hebben gehad, nu deze tv na uitgebreid onderzoek gekocht. Erg mooi en realistisch beeld bij digitenne van KPN. Alleen bij voetbalwedstrijden geeft hij erg slecht beeld als het geen Full HD beeld is. Kleuren van de shirts en spelers en mensen op de tribune zijn erg onscherp. Heb van alles geprobeerd met de instellingen, maar krijg dit niet scherp. Heb de tv zelfs omgeruild voor een nieuwe, maar precies hetzelfde resultaat. Volgens de verkoper was dit raar en had hij er nog geen klachten over ontvangen.
Op een Full HD-zender zijn de wedstrijden gelukkig wel scherp. Helaas is fox sport nog niet in Full HD, dus baal hier wel van. Was op mijn oude plasma 100x beter.
Inkijkhoek is goed en bij lichtinval ook super beeld. We hebben een groot raam achter ons.
Apps werken super en installatie was zo gedaan. Geluid is ook super. Wilde een soundbar kopen, maar wacht hier voorlopig nog mee.
Mocht iemand voor mij de perfecte beeldinstelling voor oa voetbalwedstrijden en/of zenders hebben dan hoor ik het graag.

Pluspunten

• beeld
  • inkijkhoek
  • geluid
  • lichtinval
  • design

Minpunten

• onscherp bij geen Full HD voetbalwedstrijd

leonida58 11-04-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige TV!

Tijdens verbouwing overgestapt van 32 inch HD, naar deze 43inch UHD. Wat een verschil!
Media Markt had deze verleden week in de aanbieding voor 555€. Door de slechte ervaringen met deze zaak, zijn we meteen naar BCC gegaan, en daar de tv door hun prijsgarantie voor dezelfde prijs gekocht, en gratis thuis laten bezorgen. Thuis uitgepakt en binnen 15 minuten had ik een haarscherp beeld (out of the box op instelling "standaard"). Dit in combinatie met de Ziggo 1.3 module. Een firmware update was niet nodig.
De afstandsbediening met schermwijzer is enigszins wennen, maar werkt perfect. Ook de webbrowser werkt prima net zoals het toevoegen van wat apps, maar daar gebruik ik de tv eigenlijk niet voor; wel een plus voor de optie! Het Harman Kardon geluid is bovengemiddeld voor een LCD TV!
Minpunt vindt ik dat je niet de signaalsterkte van het tv-signaal kunt checken, maar zolang het beeld deze kwaliteit heeft.....
Kortom; een geweldige tv met schitterend beeld/geluid. Ook voor de volle prijs is dit een prima deal voor een UHD TV, laat staan voor deze aanbiedingsprijs!

Pluspunten

• Prima geluid
  • Prachtig natuurlijk beeld out of the box

Minpunten

• geen signaalsterkte