LG OLED65B6V - Reviews

4,86 cm dikte
65,0 inch

Peter 20-12-2017

Kijk uit !!!

Ja, het is een geweldige TV. Geweldig beeld, elke een feest om naar te kijken. Maar .............

Ik moet direct toegeven dat LG direct zorgt voor vervanging (ik heb immers garantie), maar niet alles is perfect aan OLED.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ontwerp

• Inbranden

Ton 30-04-2017

LG OLED65B6V wat een verschil

Na lang zoeken op allerlei fora en demo's heb ik gekozen voor de LG OLED65B6V. Ik heb hem nu 5 dagen in huis en het verschil met mijn vorige gewone HD van Philips is geweldig. Alles is veel meer helder en scherper. Wel even moeten spelen met de instellingen want standaard fabriek vond ik niet mooi. vooral met de magic Ab is alles op simpele manier te kiezen en anders zoek je gewoon met spraak

Pluspunten

• Helder scherp beeld
  • Rustig kijk genot
  • Geluid is prima voor zo'n plat beeld
  • Even wennen maar de magic ab is geweldig

Minpunten

• ik mis een fysieke aan/uit schakelaar
  • scherm erg dun dus voorzichtigheid geboden

Nelis 05-12-2017

Fantastich 4K beeld met HDR

Heb getwijfeld tussen de c7 en deze. Uiteindelijk geen meerwaarde voor mij kunnen vinden in de nieuwste. Dolby atmos heb ik al in de versterker.
Verder is dolby vision en HDR een verbetering vooral in combinatie met mijn ultra HD bluray speler is het werkelijk fantastisch en beter kan nu niet in deze combinatie met de huidige technieken.
De tv is aan te bevelen omdat de prijs nu ook gunstig is.

Pluspunten

• Hdr
  • Dolby vision
  • Mooi contrast
  • Fijne bediening

Minpunten

• Kan tv niet uitzetten. Altijd stand by
  • Op voet is ie nogal wankel

Louis B 08-09-2017

Feest in je huis

Voor wie tv kijken iets speciaals is. Een beleving. Een feest. Prachtige kleuren, fabuleus contrast, donkerdiepe zwarte waarden en opvallend. Een 65 inch monster verkleed in een sexy prinses. Om er optimaal van te genieten is Netflix bijna een must...

Pluspunten

• Schermgrootte
  • Beeldkwaliteit
  • Cinema thuis

Minpunten

• Afstandbediening

logan56 12-03-2018

Na ongeveer 1 jaar blijkt dat ook OLED last heeft van inbranden. Tijdens een reclame met overwegend een rode kleur (bv de reclame van Mediamarkt of Vodafone) blijkt dat een "schaduw" van het logo van RTL4 in de linkerbovenhoek zichtbaar is. da is het eerste , allemaal beet genomen , aan de led smart tv is nie veel veranderd , juist aangepaste softwaer , wat ze de mensen al wijs meken

Ed de Moor 24-08-2017

Prachtige TV en daardoor een geweldige beleving

Het is qua beeld een geweldige TV en bovendien heel mooi om te zien. Voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Had al een tijdje belangstelling voor deze TV en nu dus eindelijk gekocht.
De prijs vind ik nogal wat maar als hij eenmaal thuis op de kast staat is hij het ten volle waard.

Berry 22-08-2017

Beste beeldkwaliteit op de markt!

Tv is super dun en beeld is uitermate geschikt voor film en voetbal. Een zekere aanrader voor mensen het beste willen. De multifunctionele afstandbediening en stembediening ideaal voor het zoeken.

Pluspunten

• Beeld
  • Diepste zwart/scherpe contrasten
  • Strak/dun design
  • Multifunctionele afstandbediening
  • Stembediening werkt uitstekend

Minpunten

• 4K zenders/programma's nogal beperkt