Panasonic VIERA TX-50DX730E

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sisanchi 22-05-2016

Strak en mooi design.

Een zeer mooi en strak design van het toestel. De kwaliteit van het beeld is super scherp. Door toetsen aan de zijkant van het beeldscherm, kan deze ook zonder afstandsbediening gebruikt worden.
Hierdoor blijft het toestel niet op stand-by staan.
Het is niet moeilijk om je aan te melden op het netwerk thuis.
De mogelijkheden op dit toestel zijn behoorlijk veelzijdig.

E.M.deGroot 22-05-2016

Super beeld maar zeer matig geluid

7,3
Sinds een week hebben we nu de Panasonic TX-50DX730E en elke keer dat ik hem aanzet, ongeacht wat ik kijk, ben ik helemaal verbaast over de kwaliteit van het beeld. Wat een scherpte, wat een kleurverzadiging echt onwaarschijnlijk mooi. Ook het design is super, de mogelijkheid om de pootjes op verschillende posities te zetten is praktisch maar of dat echt een toegevoegde waarde is? Maar dan de inkijk vanuit een schuine hoek, zon erop en nergens last in 1 woord, geweldig!

Het geluid daarin tegen is een ander verhaal, ik snap dat het lastig is om een goede speaker in een dunne televisie te plaatsen maar de instelmogelijkheden zijn voor mij toch wat te beperkt. Op zoek naar een goede soundbar dus.