Samsung UE49KU6470 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,52 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ajakkus 21-04-2017

Fantastisch TV, voortreffelijke service

Tweede paasdag gebruik gemaakt van de actie van Foka superstore om de Samsung UE49KU6470 aan te schaffen.
Vooraf is het altijd spannend of de TV is zoals je 'm wil, maar dat kwam helemaal goed.
Prachtig beeld, prima geluid. Had wat problemen met mijn Homecinema set die op mijn vorige tv verbonden was via een scartkabel, maar ja...., deze tv heeft geen scartaansluiting meer. Probleem opgelost door mijn HCS met de tv te verbinden via een optische kabel: probleem opgelost. Verder is alles plug and play, al is de klein afstandsbediening wel even wennen.
De service van Foka was uitstekend: keurig op tijd geleverd en 5 jaar garantie!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • geluid

Minpunten

• kleine afstandbediening

Enschede 26-02-2017

Mooie kwaliteit en goede service back-up van Samsung

Van een oude 32 inch Lg HD ready naar deze Samsung echt super.. mooie beeldkwaliteit handige menu's. Ik zou niet weten wat je nog meer kan wensen voor een tv.. youtube, radio, Netflix internet.. Ja dat internet kan wel iets beter.. maar dat licht aan de sites en niet aan de tv. Een handig toetsenbord meegeleverd zou wenselijk zijn.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gratis Samsung ondersteuning + overname op afstand
  • Geluid is mooi, kan ook hard. Bijna surround sound

Minpunten

• Internet sites
  • Connector nodig voor oude app.. wel meegeleverd
  • Geen scart aansluiting
  • 2 afstandsbedieningen

KieskeurigRJM 15-04-2017

Een aanrader!

Een absolute aanrader.
Deze tv is perfect qua prijs en kwaliteit verhouding. Heeft een 100hertz panel, wat Samsung tegenwoordig niet erbij vermeld maar waar je wel op moet letten. Een HDR 10 bit ondersteuning om maximaal uit je 4K te halen. Daardoor zeer fraai beeld. Als je een gamer bent en beschikt over een ps4 Pro dan haal je het uiterste eruit met deze tv!

Pluspunten

• Scherp beeld. Goede contrast, zwart en wit.
  • Vloeiende beelden, prettig bij sport en actie.
  • Hdr 10 bit. 100hertz

Minpunten

• Verbruik

JPeeters 03-01-2017

Prima tv

Mooi groot scherm (kom van 37 inch af). Werkt lekker vlot, wordt geleverd met 2 afstandbedieningen waarvan één smart remote (weinig knoppen en een mic) deze werkt erg fijn. De tv start snel op en bediening gaat vlot.
Wanneer je echte HDR ondersteuning wilt moet je niet bij deze tv zijn, de tv kan het HDR signaal lezen maar niet weergeven (hiervoor moet je OLED of quantom dot hebben)

Pluspunten

• Goede prijs
  • UHD

Minpunten

• Geen echte HDR