Samsung UE55KU6470

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

AJG 30-01-2017

Mooie TV, super beeld, goed geluid, uitstekende service

Na zo een beetje het gehele internet bekeken te hebben, diverse winkels te hebben platgelopen, ben ik tot deze tv gekomen. Mede naar aanleiding van de positieve reviews van gebruikers. De consument is naar mijn mening de juiste graadmeter, niet slechts de laboratorium deskundigen. En dat is waar gebleken! Mooie tv, super scherp beeld, mooie vormgeving. Helaas is er nog te weinig echte 4k-aanbod op tv, internet of via aanbieders. Slechts Netflix gaat een beetje mee. Dat zal wellicht over een jaar/twee jaar anders zijn. Maar dan is deze tv er helemaal klaar voor! Uiteraard is Oled het summum, maar ik zou het geld nog effe in mijn zak houden. Over 4-5 jaar zijn de prijzen en de kwaliteit pas echt interssant. In de tussentijd volstaat deze tv volledig. Wel effe de kalibratie correct zetten. Ik heb:
- Beeldmodus: Natural
- Speciale weergavemodus: alles uit, ook HDR+, want er is toch nagenoeg geen HDR content (hoewel HDR+ geen volledige HDR-modus betreft)

Expertinstellingen:
- Clean Dig. View: uit
- Auto Morion Plus: aangepast 4
- Dynamisch contract: middel
- Kleurtint: warm1

Kijk dan maar eens naar 4k beelden op internet en je staat versteld!

Verder is de interface duidelijk en makkelijk. Helemaal met de stembediening op de tweede afstandsbediening. Internet en Netflix ben je met paar klikken in. Alleen is het gebruik van Google met de muis lastig, maar het is dan ook geen echte computer.

Geluid is prima voor zo'n platte tv. Veel soortgenoten zijn van veel slechtere kwaliteit. De echte liefhebbers moeten gewoon een soundbar of stereo aansluiten.

Design is prachtig! Mooi vormgegeven en slank. Tevens met mooie metalen voet. Doet echt aan als een dure high end tv.

Minpuntje is dat de kijkhoek niet erg groot is. Min of meer recht voor de tv is het beeld perfect, maar onder een hoek van 45 graden is het beeld niet scherp meer. Maar wij zitten toch recht voor de tv, dus voor ons geen enkel issue.

Kortom, een perfecte koop!

Deze tv gekocht via Foka Superstore. Uitstekende service! Geholpen door een deskundige medewerker die wist waar die het over had en kritisch en correct meedacht of deze tv of anders een andere tv zou voldoen aan mijn wensen. Uitermate professioneel. Daarnaast zijn ze in alle redelijkheid helemaal niet star om mee te denken aan een aanpassing van de prijs om e.a. passend te maken binnen mijn beschikbare budget. Daarboven kreeg ik ook nog eens een goede HDMI-kabel er gratis erbij! Aan de actie van gratis extra 5-jaar garantie die die week ervoor was afgelopen, mocht ik ook nog meedoen. Waar vindt je deze ouderwets eerlijke en echte service nou nog?! Laat in de middag besteld, volgende morgen om 8:00 reeds bezorgd! Ik beveel Foka dan echt aan, alleen al vanwege de perfecte service en deskundigheid (en nee, ik ben een gewone klant en op geen enkele manier verbonden met dit bedrijf).

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving
  • Instellingsmogelijkheden en gemak
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Kijkhoek beeldscherm

fam van hees 10-12-2016

prima tv voor mooie prijs

dit is gewoon een prima tv, voor een goede prijs. Beeld is scherp en gewoon goed. Voor de standaard kijker is het geluid ook prima...een leuk ding is de afstandsbediening, deze gaat op spraak, wat tot onze verbazing zeer goed werkt. Het is nog wel ff zoeken naar de juiste commando,s maar daar kom je snel genoeg achter.....

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • afstandsbediening (wel even wennen)

Hans uit Amsterdam. 17-01-2017

Top product met groot en zeer scherp beeld.

Zeer mooi strak model van Samsung. Uitstekende beeld- en geluidskwaliteit. Spreekfunctie op de afstandsbediening is echt TOP. Van Netflix naar Google en weer terug naar TV. Verstaat alles zonder haperingen. Alles koppelt heel snel van soundbar tot apple tv.

Pluspunten

• Scherp Beeld
  • Strak Model

Jake 12-01-2017

Gekocht bij Foka.nl online met 5 jaar garantie.

Een prima tv, voor een goede prijs. Beeld is scherp. Voor de standaard kijker is het geluid ook prima. Tweede afstandsbediening, deze gaat ook op spraak, werkt zeer goed.

Pluspunten

• tweede afstandbediening