Samsung UE49KU6500 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
10,40 cm dikte
49 inch.

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

A.F.Stam 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Blij met nieuwe Samsung curved smart TV 49 inch.

Fraaie vormgeving, het curved scherm staat prachtig in een hoek. Mooie beeldscherpte en ondanks alle opmerkingen over de kijkhoek, het beeld is goed vanuit een hoek te bekijken.
De beelddiagonaal van 49 inch is voor een kijkafstand van ca. 4 tot 5 meter groot genoeg, aansluit- en instelmogelijkheden prima. Vooral de bleutooth verbinding met een erbij gekochte draadloze soundbar van Samsung (ad Euro 80,00 HW-J250 met ingebouwde subwoofer), computer,laptop,en smartphone's, werkt perfect.
Eveneens een perfecte verbinding met het beveiligde draadloze WIFI netwerk,wat wil je nog meer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. (TV gekocht voor Euro 799,00)
Nog zeer weinig uitzendingen in UHD, maar via Netflix etc. wel documentaires en films in UHD op deze TV te bekijken, wat een scherpte, helderheid, contrast en kleur! Alleen het geluid van deze platte TV vond ik onvoldoende, vandaar de aanschaf van de soundbar. Deze combinatie is voor mij voldoende, prachtig beeld en zeer goed geluid daarbij.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit,aansluitmogelijkheden.
  • Instelmogelijkheden,bedieningsgemak.
  • Verbindingsmogelijkheden,Bleutooth,WIFI.

Minpunten

• Geluidskwaliteit.