Panasonic VIERA TX-65DXW904 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,40 cm dikte
65 inch.

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

ossie 15-10-2016 Product paar weken in bezit

Groot top scherm

Fraai design prachtig beeld echt een aanrader dus groot scherm kopen koop deze Panasonic en beleef hoe echte tv hoofd te zijn

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Menu

Rob5800 06-08-2016 Product maand in bezit

PAnasonic TX-65DXW904

TV met een heel hoge beeldkwaliteit (waarschijnlijk de beste LED tv). Heel veel instelmogelijkheden die het beeld nog verder verbeteren. Calaibratie is aan te raden om het maximale uit dit scherm te halen. Een punt van kritiek is de vertical banding die soms te zien is bij horizontale camera bewegingen, alleen in egale lichte vlakken. Hele mooie zwart waarden bij donkere beelden en realistische kleuren. Het is een VA panel dus een relatief kleine kijkhoek. Indien je verder dan 20graden uit het midden zit zie je kleurverschuivingen optreden.

Vinnie 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig 65 inch scherm

De Panasonic is prachtig, hij blinkt uit in bouwkwaliteit, geluidskwaliteit en beeldkwaliteit. Dankzij de fald-backlight met hoge helderheid kan deze tv hdr-beelden prachtig weergeven. Daarnaast is hij heel makkelijk te bedienen. Zeker door de losse netflix knop op de afstandsbediening. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Contrast
  • Gemak

Minpunten

• Kijkhoek