Philips 65PUS7101

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

Pt 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Pronkstuk in onze kamer!!!

we zijn erg blij met deze tv. erg mooie scherpe kleuren. wat we erg fijn vinden is dat de ambilight erg rustig is aan je ogen. makkelijk te installeren.
persoonlijk vind ik de pootjes iets minder en twijfel nog even of ik hem niet liever op zal hangen.

Bikkel 12-02-2017 Product paar maanden in bezit

Opstartproblemen gehad

Na mijn positieve eerste dagen kreeg ik een storing. Knipperend philips logo bij het opstarten, en de tv ging ook gelijk weer uit. (Uit zich zelf) aangemeld en gerepareerd door het plaatsen van een nieuw moederbord. Storing niet verholpen. Opnieuw gerepareerd door het vervangen van het gehele LCD scherm. Had gezien de leeftijd een nieuwe tv verwacht. TV werkt nu goed (tot nu toe) . Mijn schoonzoon, die tegelijk met mij de tv gekocht heef had dezelfde klachten. Ook daar dezelfde reparatie. N 4 weken daar opnieuw een storing, grone streep midden in beeld. Opnieuw wordt het gehele LCD scherm vervangen. Opnieuw geen nieuwe tv. En dat voor een tv met een waarde van dik 2000 EURO!

Pluspunten

• Prachtig tv met scherp beeld

Minpunten

• Al 2 x kapot geweest
  • Geen nieuwe tv ontvangen maar reparatie

Bikkel 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Heel groot scherm, super scherp, bioscoop gevoel

Prachtige ambilight televisie met super groot scherm. Dit geeft echt een bioscoop gevoel thuis. Makkelijk te installeren, slechts de aanwijzingen op beeldbuis volgen en het gaat vanzelf. Ophangen moet je echt wel even met minimaal 2 mensen in gezien het formaat.
Geluid is net als bij de meeste tv's slecht, maar ik gebruik al jaren een soundbar dus daar ook niet op geselecteerd. Kortom een prachtige televisie waar ik nu al veel plezier aan beleef. Als je een muur hebt waar een 65 inch tv op past, ga dan niet voor een kleinere.

Pluspunten

• Groot
  • Scherp
  • Bioscoopgevoel thuis
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Slecht geluid

Gridt 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie TV, ambilight is minder

Mooi beeld, leuke internet mogelijkheden.
Ambilight alleen naar achteren is minder dan op oude modellen, je krijgt een soort scheven schilderijlijst.