Philips 65PUS7101 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,70 cm dikte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

Pt 13-06-2016

Pronkstuk in onze kamer!!!

we zijn erg blij met deze tv. erg mooie scherpe kleuren. wat we erg fijn vinden is dat de ambilight erg rustig is aan je ogen. makkelijk te installeren.
persoonlijk vind ik de pootjes iets minder en twijfel nog even of ik hem niet liever op zal hangen.

Bikkel 12-02-2017

Opstartproblemen gehad

Na mijn positieve eerste dagen kreeg ik een storing. Knipperend philips logo bij het opstarten, en de tv ging ook gelijk weer uit. (Uit zich zelf) aangemeld en gerepareerd door het plaatsen van een nieuw moederbord. Storing niet verholpen. Opnieuw gerepareerd door het vervangen van het gehele LCD scherm. Had gezien de leeftijd een nieuwe tv verwacht. TV werkt nu goed (tot nu toe) . Mijn schoonzoon, die tegelijk met mij de tv gekocht heef had dezelfde klachten. Ook daar dezelfde reparatie. N 4 weken daar opnieuw een storing, grone streep midden in beeld. Opnieuw wordt het gehele LCD scherm vervangen. Opnieuw geen nieuwe tv. En dat voor een tv met een waarde van dik 2000 EURO!

Pluspunten

• Prachtig tv met scherp beeld

Minpunten

• Al 2 x kapot geweest
  • Geen nieuwe tv ontvangen maar reparatie

Kolkar80 13-01-2017

Mooie elevisie met heel veel mogelijkheden

Het beeld is heel goed alleen valt het me op dat het snelle beelden vooral in donkere gebieden niet scherp weergeeft. dan lijkt het te happeren (het beeld sleept dan een beetje). En beelden op achtergrond tijdens het televisiekijken is niet altijd scherp (KPN Glasvezel), Misschien is dit een instelling maar dit is zeker niet beter dan mijn oude 50" Full HD televisie (en aangezien dit 4k beeld is valt me dit een beetje tegen) Mocht Philips hier een oplossing voor weten hoor ik het graag. Verder is het beeldscherm loepzuiver. En volledig naar eigen smaak in te stellen. Ben er niet ontevreden over in het algeheel.

Het Ambilight is echt geweldig. Het verrijkt het televisie kijken.

Opties en dergelijke en afwerking van de televisie zijn dik voor elkaar.

Bikkel 24-10-2016

Heel groot scherm, super scherp, bioscoop gevoel

Prachtige ambilight televisie met super groot scherm. Dit geeft echt een bioscoop gevoel thuis. Makkelijk te installeren, slechts de aanwijzingen op beeldbuis volgen en het gaat vanzelf. Ophangen moet je echt wel even met minimaal 2 mensen in gezien het formaat.
Geluid is net als bij de meeste tv's slecht, maar ik gebruik al jaren een soundbar dus daar ook niet op geselecteerd. Kortom een prachtige televisie waar ik nu al veel plezier aan beleef. Als je een muur hebt waar een 65 inch tv op past, ga dan niet voor een kleinere.

Pluspunten

• Groot
  • Scherp
  • Bioscoopgevoel thuis
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Slecht geluid

Marcjah 11-07-2016

Mooie tv zonder vastlopers

Ivm een verhuizing heb ik een grotere TV moeten aanschaffen. Mijn oude 42" Philips Ambilight was simpelweg te klein voor de afstand waarop wij voor de TV zaten. Omdat ik zeer tevreden was over mijn oude Philips en ook niet meer zonder Ambilight kan, ben ik op zoek gegaan naar een vervanger in het Philips assortiment. Deze 65" voldoet aan alle verwachtingen!

Gridt 09-07-2016

Mooie TV, ambilight is minder

Mooi beeld, leuke internet mogelijkheden.
Ambilight alleen naar achteren is minder dan op oude modellen, je krijgt een soort scheven schilderijlijst.

dwdijkstra 03-07-2016

Zou niet zonder Ambilight kunnen

Kwam het nieuwste 2016 model tegen bij BCC, de prijs was redelijk. Omdat er met de vorige modellen steeds problemen waren met de software heb ik gewacht op dit nieuwe model. Qua beeldgrootte en mogelijkheden een prima vervanger voor mijn 47PFL9703. Qua beeldkwaliteit ben ik daar nog niet helemaal achter. De televisie is super plat en neemt hangend aan de muur ondanks de grootte niet zoveel ruimte in beslag als we bang voor waren. Toestel start snel op en reageert snel op de afstandbediening. Ook Android lijkt prima te functioneren. Nu nog wat finetunen allemaal.