Philips 43PUS6551 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,70 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

JW 15-07-2016

Nieuwe Philips Televisie

Helemaal blij met onze nieuwe philips televisie, de voorganger had het begeven, omdat philips het mooie ambilight en een haarscherp beeld heeft is onze keuze hierop gevallen.

Lucy uit Schoonhoven 06-07-2016

Wat een kijkplezier!

Wij zijn heel blij met deze televisie. Het beeld is haarscherp en we zijn verrast door het mooie effect van het ambilight. Wat een kijkplezier! Het licht achter de tv verandert heel soepel en automatisch met het beeld mee, en daardoor lijkt onze tv nóg groter. Het geeft op de een of andere manier ook rust dat de achtergrond zo onopvallend meekleurt. De kleuren passen altijd exact bij het beeld. Wonderbaarlijk stukje techniek.

Mona 20-06-2016

43PUS6551/12

Geluid van de tv voldoet redelijk goed.. Met soundbar nog een mooier geluid
Zeer veel verschillende mogelijkheden.
Vorm en voetstandaard zeer mooi.

T1 13-01-2018

Philips tv's zijn af te raden

Ik kan alleen maar iedereen AFRADEN om een tv van Philips te kopen. Integreren in een network: problemen, draadloos je pc erop, onmogelijk, laptop streamen op je tv: onmogelijk, zelfs via HDMI, VGA, enz. Wat panels ook zeggen, met Philips los je het problem nooit op!

Ordu 13-10-2016

Super mooi

Wat een mooi tv zeg, wij zijn er heel erg blij mee, ambilight zorgt voor een sfeer, makkelijk in gebruik, en zeker een blikvanger in onze woonkamer, kortom zeer tevreden en zeker een aanrader..

Pluspunten

• Heldere beeld
  • Makkelijk in gebruik
  • Betaalbaar

Hans 14-07-2016

Goede aankoop

Niet eerder een tv gehad van deze afmeting. Beeld en geluid zijn erg goed ten opzichte van ons vorige toestel. Ook het ambilight heeft ons aangenaam verrast. Het geeft je alles bij elkaar een heerlijk kijk genot. Met andere woorden een prima aankoop.

Gezin met 2 kinderen 12-07-2016

Mooi design en prachtig beeld

Het design met mooie middenvoet was eyecatcher voor ons en vinden wij heel erg smaakvol. Na het installeren, wat vrij eenvoudig te doen was door simpelweg het menu te volgen, kregen we het mooie beeld met fijne natuurlijke kleuren te zien. Het ambilight is voor ons een nieuwe ervaring en geeft een prettige achtergrond en geeft bepaalde rust. Verder een afstandsbediening met qwerty toetstenbord aan achterzijde is erg praktisch. Toetsen op afstandsbediening hadden wat groter mogen zijn voor ons. Het geluid is voor ons ook helemaal top. Goeie aankoop dus!

Gean 10-07-2016

Ambilight, je wil nooit meer iets anders

Als je eenmaal bekend bent met ambilight wil je nooit meer iets anders. Onze vorige tv was ook met ambiligt, dus nu zijn we daar ook weer voor gegaan. nog meer beleving met tv kijken

Go Back 04-07-2016

Philips made....., just great

Een fantastisch toestel met ongekende mogelijkheden.
Beeldkwaliteit is super,ambilight geeft een extra dimensie aan TV kijken en ook het geluid is goed.

T.W. 25-06-2016

43PUS6551/12

Mooie 4K televisie op handige draaivoet. Prachtig beeld en mooie realistische kleuren.Ook tevreden over het ambilight.

Wim 24-06-2016

Philips televisie

Mooi beeld en goed geluid. Heeft een moderne vormgeving. Heel gebruiksvriendelijke met veel mogelijkheden.

Frits 21-06-2016

Super Super

Heb pas een nieuwe televisie gekocht 43 inch het beeld is geweldig , verder is de vormgeving mooi strak en het geluid is ook prima . Ben zeer tevreden over deze aankoop en heb veel vertrouwen in het produkt Philips.

Els V. 24-03-2018

Zeer mooi model met perfekte kijkhoek!

Onze oude Philips prisma tv heeft het begeven, prisma is niet meer en we zochten een beetje vergelijkbare tv.
Nou dat is prima gelukt met deze Philips!
Perfecte kijkhoek wat voor ons belangrijk is vanwege de bank hoe die geplaatst is.
Erg blij met de draaipoot van de televisie, had onze oude tv ook. Ambi light aanwezig, die heeft Philips nog. Pracht model televisie.
Mooie kleuren en goed geluid, alles kun je instellen op je eigen persoonlijkheid.
Wij raden deze televisie ten zeerste aan, erg tevreden en blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Alles

TanjaAnton 07-03-2018

Super fine tv

TV een paar dagen geleden gekocht en tot nu toe bevalt hij heel erg goed. Mooi helder beeld en een goed geluid. Mooie vormgeving. En staat stabiel op de voet, terwijl die wel draaibaar is. Groot voordeel dat ie draait. Moet wel erg wennen aan de afstandsbediening.

Alexander 17-01-2018

Mooi design en 100 hertz

Nog niet veel ervaring maar de installatie ging vlot. Gebruikshandleiding is wel erg summier. Verder is het scherm haarscherp en is de bediening eenvoudig als je Philips gewend bent. Afstandbediening is minder door de hoeveelheid aan plastic. Een metalen had beter gepast bij dit design. Ziggo gecertificeerd.

Pluspunten

• Scherm is zeer scherp en rustig

Minpunten

• Afstandbediening heeft goedkope uitstraling
  • rare voet afmeting (54 voor, 60 achter)

hen47 29-11-2017

goede tv

deze tv voldoet aan mijn wensen.Eerst via internet de recencies vergeleken.Daarna mij in de winkel voor laten lichten waarna ik overtuigd was en deze tv heb aangeschaft.

A. v. Kessel 28-11-2017

Prima televisie met rustig en realistisch beeld

Prima product dat voldoet aan mijn wensen qua beeld, geluid en bedieningsgemak.
Vloeiende bewegingen en zeer natuurgetrouw beeld. Alleen pluspunten.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • bedieningsgemak

• gaan

Fohm 21-11-2017

Helaas heeft mijn TV het na 15 maanden het begeven staat al ruim 2 weken bij de reparatie afdeling van Philips. De Ze TV heb ik vorig jaar nieuw van de Philips gekregen met bij betaling omdat mijn vorige tv na 3 jaar niet meer te repareren bleek ondanks diverse reparaties notabele een tv van 1300 euro en nu is de ellende weer begonnen ben benieuwd wanneer ik de tv weer terug krijg.

Suzan 07-09-2017

Mooie, luxe tv

Een hele mooie, grote tv van Philips. Super luxe en wij kijken onze ogen uit. Inhoud van de tv is ook gemakkelijk te vinden.

Ciska 31-08-2017

Goede beeldkwaliteit. Kleur en ambilight. Heel echt gevoel

Had ook al philips met ambilight. Bevalt goed. Deze is groter heeft kleine rand in aluminium en daardoor met ambilight nog mooier en echter beeld. Voor kwaliteit, design etc. Goede aankoop voor goede prijs.