Samsung UE49KS9000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
9,90 cm dikte
49 inch.

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MVL 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Echte Eyecatcher!

9,4
Via de mediamarkt deze Samsung tv aangeschaft. Na enkele problemen gehad te hebben met de 7500 uiteindelijk overgestapt naar de 9000. Dit was zéker de moeite waard. Wat een prachtig product! Het beeld is vooral wanneer je de 4k filmpjes kijkt op Youtube haarscherp. Witte beelden zijn écht wit. Wanneer je volledig zwarte beelden hebt zie je op bepaalde punten de verlichting doorschijnen, dat is een beetje jammer maar dit is zeker niet storend. Enkel met een OLED scherm heb je dit niet. HD zenders op adsl zijn ook duidelijk te volgen. Het geluid is fantastisch, onvoorstelbaar dat dit uit zo'n platte tv kan komen. De ingebouwde woofer (dit zat niet bij de 7500) doet prima zijn werk. Met de smart remote kunnen wij de apps, de tv en de tv ontvanger gemakkelijk bedienen. Het curved scherm zorgt voor een luxe uitstraling en zorgt ervoor dat je midden in de film komt te zitten. De voet is ontzettend stevig, deze stoot je niet zomaar om. De kabels zijn goed weg te werken evenals de one connect.
De tv schakelt razendsnel in en uit wanneer je op de power knop duwt.

Een duur product maar zijn geld méér dan waard! In combinatie met Netflix of videoland is een bezoekje aan de bioscoop niet meer nodig.

Rajesh 21-03-2017

Hoi, ik wil deze TV ook kopen. maar we zitten niet recht voor het scherm, hoe is de kijkhoek dan? Veel spiegelingen?

MVL 22-03-2017

Persoonlijk vind ik het meevallen. Als je echt schuin zit zie je inderdaad wel wat spiegeling. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de lichtinval in de kamer

Harry 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig beeld

Heb deze televisie pas een paar dagen in huis en ben nu al geweldig tevreden over de beeld kwaliteit en vorm van de tv. Jammer dat ik niet alle voetbalwedstrijden heb kunnen zien,wat een openbaring.

Samsung UE49KS9000L 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

ue49ks9000L

Deze curved high-end Samsung TV is fantastisch.
Superscherpe beeldkwaliteit. SUHD!!
Door de curve zit je tijdens het TV kijken echt in de film. Verder is het geluid weergaloos!
Een echte aanrader dus!

HW KUIJPERS SAMSUNG UE49KS9000 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

EEN MOOIE TV

HET KIJKT GOED, EN HET INTERNET IS OOK GOED. HEERLIJK OM NAAR TE KIJKEN.
IK HEB VERTEER EEN HANDINKAP MET SCHRIJVEN IK HOOP DAN OOK DAT U ER WAT AAN HEBT VAN WAT IK OPGEGEVEN HEBT

AB VAN DOORN 12-02-2017 Product paar dagen in bezit

MOOI BEELD EN GELUID

MOOIE TV KLEUREN SCHERP GELUID PRIMA BEELDKWALITEIT TOP.
DIT IS MN EERSTE SAMSUNG TV.
BEN ZEERTEVREDEN MET DEZE AANKOOP.

DuBerckle 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch toestel

Kristalhelder beeld, prima geluid (beter dan menig plat toestel). Zeer eenvoudige installatie (max 2 min.)

Pluspunten

• Kristalhelder beeld
  • Gebruikersgemak
  • Installatie
  • Prachtige vorm
  • Slechts minimaal verschil met OLED

Minpunten

• 2 afstandsbedieningen, mooi maar zinloos
  • Verder geen.

Jo van de Wardt 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

49 inch. voor kamer 8 bij 5 mtr.oke!

Compleet tevreden! Reactie van vriendenkring:Toppie!!! Qua vormgeving vooral curved (midden in de film) meer kijkgenot,beeld(een streel voor het oog) en geluid perfect!!! Dus aan te raden!

Pluspunten

• De Samsung Sounbar (curved)

Raymon 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi SUHD TV

Ik heb zelf altijd een Samsung TV gehad en nu weer een SUHD Curved gekocht ik ben super blij wat een beeld en een super geluid iedereen aan te raden top product.

Mille012 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een prachtig curved Smart TV

Mooie strakke vormgeving en een waanzinnig beeld.
One connect is een uitkomst. Weinig kabels in het zicht. Mooie voet en ook makkelijk op de wand te monteren. Internet werkt zeer eenvoudig en het verdere bedieningsgemak is ook fantastisch simpel.
Een echte aanrader voor diegene die kwaliteit en design waarderen.
Een aanwinst in de huiskamer

Michiel 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld en geluid, makkelijke bediening

Deze TV twee weken geleden aangeschaft. De installatie ging erg gemakkelijk; meeste werk is het verwijderen van alle oude kabels. Echt plug en play. Met de handige smart afstandsbediening is alles gemakkelijk en intuïtief te bedienen. Al heel wat uurtjes gekeken, momenteel veel sport en dat is echt prachtig. een echte aanrader!

Harry 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over product!

Voor het eerst een curved tv gekocht, WAT een kwaliteit in beeld en mogelijkheden! Zeer tevreden over deze televisie!

Jo van de Wardt 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Voor 2016 is dit een van de topmodellen (9)

Perfecte vormgeving.
Met de Samsung hw-j6500r/xn curved soundbar erbij
een perfect geluid!!! score een9

bredewold 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch beeld en schitterende vormgeving

Het model is een plaatje in onze huiskamer
het geluid is erg goed en het beeld is spatzuiver.
Een opmerking is wel op zijn plaats want sinds kort kan je niet meer direct vanaf een Samsung skypen omdat de samenwerking niet meer bestaat.
Ook de bediening is heel logisch met de smart afstands bediening geen grote hoeveelheden knopjes maar eenvoudig aan te vinken vanaf duidelijke keuze vanaf het scherm

Laura 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie TV voor mooie prijs

De TV is heel mooi de curve design geeft het zeker wat extras, het beeld is echt anders en scherp in SUHD wat wel jammer is dat de SUHD content op "gewone" tv niet terug te zien is daarvoor moet je echt Netflix, Youtube of dvd's kijken.

Rob 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige tv

Vanmiddag de tv geïnstalleerd en een verbluffend beeld. Zelfs het geluid is voor deze tv super. Maar vooral de vormgeving het is een schilderij om naar te kijken.
Heb er even op moeten wachten maar dat was het zeker waard!