LG 32LH604V - Reviews

Full HD
Diepte
7,22 cm dikte
32 inch.

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Eschel 03-04-2017 Product paar weken in bezit

Valt tegen

Deze TV aangeschaft om een kleine Sony (22EX320) te vervangen op de slaapkamer.
Beeld en geluid ziin prima in orde, maar de bediening is ver ondermaats.
Het laden van menu's duurt echt veel te lang (lijkt wel op internetten met een inbelmodem, voor wie zich dat nog herinnert) Als je de guide wilt gebruiken, verdwijnt het beeld ook weer erg lang en de indeling van de guide is ook niet erg handig.
Bij het omschakelen van HDMI naar live TV, geeft het apparaat aan dat er geen signaal is en moet je weer via een menu de live TV ingang activeren of uit- en weer inschakelen, waardoor er weer een tijd lang geen beeld is. Je kunt ook niet van HDMI naar live TV omschakelen door eenvoudig een kanaalnummer te kiezen. De bediening van de menu's voor het instellen van beeld, geluid e.d. is ook niet erg intuïtief en nodeloos omslachtig en ook weer erg traag.
Kortom; ik heb eigenlijk best wel spijt dat ik niet weer een Sony heb genomen die toch een klasse beter is en kan deze TV dan ook niet aanraden.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Bediening niet logisch
  • Extreem traag

Linda 13-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit en service

Dit product biedt de juiste prijs / kwaliteit verhouding. Een gebruiksvriendelijk apparaat wat gemakkelijk te installeren is. Na goed advies vanuit de BCC winkel, zijn wij overtuigd van de keuze welke de juiste is geweest.