Panasonic TX-50DXW784 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,00 cm dikte
50 inch.

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Simon 15-10-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke tv

prachtig beeld , snelle reactie , geluid weet ik niet want via spif over eigen installatie perfect .
Duidelijke installatie handleiding ,ook in nederlands .
bijgeleverde voetjes zijn heel apart ,niet gewoon standaard zoals je zou verwachten.
zowel overdag met zonlicht alsook met met s avonds kunstlicht goed zicht en geen reflecties

Nathanael 08-10-2016 Product paar maanden in bezit

prachtig beeld zo uit de doos

Wij hebben deze tv gekozen aangezien wij slechte ervaringen hadden met de eerdere philips (ook 4k en zelfde klasse). Het beeld van deze tv is echter veel en veel beter. De tv doet het ook gewoon. Dat klinkt raar, maar gebruikers van Android tv weten wel waar ik het over heb.
Het smart gedeelte gebruik ik minimaal en daarvoor moet je deze tv niet kopen. Firefox os wordt namelijk gestopt.
Zoals eerder gemeld is het beeld, contrast en helderheid heel erg goed. Uit de doos heb ik alleen wat beeldverbeteraars uit of op minimaal moeten zetten.

Het geluid is voor zo'n dunne tv redelijk, maar voor films onvoldoende.

Nadelen:

Het paneel spiegelt, voornamelijk als je bij lichtgewicht er schuin op kijkt. De voet is niet draaibaar dus dat is wel een beetje jammer.

Het meest irritante is toch wel de locatie van de Netflix knop. Deze net boven de cursor knop en druk je tijdens het bedienen erg vaak per ongeluk in.
De afstandsbediening ziet er goedkoop ouderwets en heeft knoppen voor blinden en slexhtzienden.

Al met al een top tv want het beeld maakt erg veel goed. We missen alleen nog de ambilight.

Pluspunten

• erg hoog contrast
  • goede helderheid voor hdr, al is het geen premium.
  • strak ontwerp
  • realistische kleuren en huidstinten
  • start snel op

Minpunten

• weinig apps
  • Netflix knop op onhandige locatie
  • goedkoop ogende infrarood afstandsbediening

Sonja 10-10-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige weergave, eenvoudig gebruiksgemak

In eerste instantie deze led-tv voor een familielid uitgezocht. Vanwege de pluspunten qua beeld, geluid, functies deze zelf ook gekocht. Zeer Tevreden over Panasonic Led TV en zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Mooi Scherm!!

Minpunten

• De gids, voor info programma extra knop indrukken.

Webber 08-10-2016 Product paar weken in bezit

Briljant beeld

Deze Smart LED LCD TV heeft een prachtig beeld. De kleuren zijn uitstekend. De installatie is heel eenvoudig en de bediening is heel simpel. De TV kan eenvoudig vanaf mijn iPad worden bediend. Alle media (Video, Audio, Foto's) van de network NAS kan direct op de TV worden afgespeeld.

Harry 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Super beeld

Een zeer mooie tv met genoeg aansluitingen en opties. De menu's zijn eenvoudig te bedienen door het intuïtieve Firefox OS. Het beeld is super strak en het design is mooi slank zodat je niet eens in de gaten hebt dat je een 50" tv hebt staan. Een echte aanrader deze tv ben er zeer tevreden over !

Pluspunten

• Plat design
  • Smalle randen
  • Strak beeld
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• kan alleen standby

Michel 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherp beeld

Deze tv sinds 3 dagen in huis. Heel mooi en scherp beeld in 4k. De tv heeft minimale randen, je krijgt het idee dat je naar een bioscoop scherm kijkt. Daarnaast kun je hem op 2 verschillende manieren neerzetten, doordat de poten 2 mogelijkheden hebben, buitenkant of iets meer naar binnen. Met de netflix button op de afstandsbediening direct naar netflix, daar zenden ze ook uit in 4k.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Voldoende aansluitingen

Edwin 20-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi beeld, maar vreselijke service van Panasonic

Laat ik met het positieve beginnen;

Het beeld van de TV is werkelijk prachtig, daar kan ik niets op aanmerken.
Ook het design is een lust voor het oog.
Het geluid is matig (maar dat is bij bijna alle platte Tv’s zo), de illusie om dan een soundbar aan te sluiten via HDMI kunt u wel vergeten.....

Ik ben inmiddels bijna 10 maanden bezig om een goedwerkend systeem te krijgen maar dat gaat helaas niet gaat lukken.
Ik had met mijn TV ook een Panasonic soundbar aangeschaft (SC-HTB690), helaas werkte deze niet samen met de (Panasonic) TV.

Hiervoor is CE-repair inmiddels 9 !! maal bij mij langs geweest om dit (nieuwe model) Panasonic soundbar werkend te krijgen op deze TV.
Er zijn in totaal 3 moederborden van de TV vervangen en Panasonic DOET HELEMAAL NIETS aan dit probleem. Ik heb zelfs (achteraf onnodig) een nieuwe TV aan moeten schaffen, met dikke bijbetaling omdat mijn vorige model (2 maanden in bezit) niet meer te leveren was door Panasonic. (Geen enkele vorm van compensatie van Panasonic hiervoor), gewoon een paar honderd euro bijbetalen voor het inmiddels nieuwere model....

De customer service neemt niet eens de moeite om je mail te beantwoorden, en daarmee voel ik me als consument niet serieus genomen.
Werkelijk te schandalig voor woorden!

Ik heb laatst 4 weken met een vervangende TV gezeten (kleiner en geen 4K) omdat mijn TV getest diende te worden, en het heeft mij inmiddels ook diversen vrije dagen gekost om CE-repair 9 maal te ontvangen.
CE-repair (reparatie service voor Panasonic) heeft uiteindelijk geconcludeerd dat het probleem niet verholpen kon worden, waarop ik het advies kreeg om de soundbar te retourneren aan de winkel waar ik hem heb gekocht.....
U zal begrijpen dat de winkelier hier 10 maanden na aankoop niet op zat te wachten.
Ik kon de soundbar wel retourneren maar kreeg (vanzelfsprekend) niet mijn volledige aankoop bedrag terug.
En wederom geeft Panasonic in deze geen gehoor en geen enkele vorm van compensatie.

Kortom, ik zit met een TV waar ik geen soundbar op aan kan sluiten, ik heb veel tijd en geld verloren en heb daar een hoop frustratie (en onmacht niets te kunnen doen) voor terug gekregen....

Mijn grootste frustratie is het support gedeelte van Panasonic.
U zal begrijpen dat ik na deze ervaring NOOIT meer een product van Panasonic in huis haal.

De keuzes voor TV's is bijna onbeperkt, en de kwaliteit ontloopt elkaar niet veel, dus persoonlijk vind ik een goede service erg belangrijk bij de aanschaf van nieuwe producten.
Maar indien u ooit te maken krijg met de customer service van Panasonic bent u mooi de aap gelogeerd.

Neem dit advies in uw achterhoofd mee voordat u een Panasonic product aanschaft, u kunt uzelf heel veel ellende besparen.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Zeer slechte customer service
  • HDMI ARC werkt niet met soundbar

mixamo 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, een unieke kijkervaring

Een combinatie van design met een perfecte beeldbeleving, eenvoudig in gebruik en oneidig veel mogelijkheden. Prima prijs/kwaliteit verhouding, :-)

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Ben P 31-01-2017 Product paar dagen in bezit

50 inch is uitstekende keus in onze woonkamer

Deze tv gekozen i.v.m. eerdere ervaring van Panasoni , Tv heeft mooie vormgeving en prima uitstraling en de beeldkwaliteit is uitstekend, geluid had wel beter gekund, verdere beoordeling nog ondervinden i.v.m. aanschaftijd van Tv een week geleden

• Beeldkwaliteit

Frank 29-01-2017 Product paar maanden in bezit

prachtig beeld zo uit de doos Ja, ik beveel dit product aan

Wij hebben deze tv gekozen nadat onze plasma van 9 jaar aan vervanging toe was. Het beeld van deze tv is echter veel en veel beter.
Het smart gedeelte gebruik ik minimaal en daarvoor moet je deze tv niet kopen.

Het geluid is voor zo'n dunne tv redelijk, maar voor films onvoldoende daarom Sonos soundbar aangeschaft werkt perfect.

Het paneel spiegelt een beetje, voornamelijk als je bij daglicht er schuin op kijkt.

Al met al een top tv want het beeld maakt erg veel goed.

Pluspunten

• Zeer helder beeld
  • Gebruiks gemak

J. Bastings 27-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prachtig beeld

Het beeld geeft warme kleuren en een goed contrast.
Hij is makkelijk in het gebruik en het geluid van de tv zelf is verrassend goed in vergelijk met wat je tegenwoordig hoort.

Rick 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Super TV met goede beeldkwaliteit!

Dit is een geweldige om 's avonds lekker veel films en series te kijken. Ook sport bekijken geeft met deze tv een extra beleving. Ik zou deze TV zeker aanbevelen aan mijn vrienden. Er zitten zoveel mogelijkheden op dat ik nog niet alles heb ontdekt! Dat komt nog wel, voor wat nu betreft: een echte aanwinst!

Pluspunten

• Beeld
  • Lay-out die Panasonic gebruikt

jeff 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig tv

Mooi beeld, goed geluid. Het beeld is super strak en het design is mooi slank zodat je niet eens in de gaten hebt dat je een 50" tv hebt staan. Een echte aanrader.

Pluspunten

• zeer scherp beeld
  • mooi Design
  • Overzichtelijk menu

Jan Pieter 18-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fantastisch beeld met heel mooie kleuren

Geweldig mooi en scherp beeld met goede zwart beelden en zeer natuurlijke kleuren. De weergave van het beeld is zeer natuurgetrouw , veel beter als mijn vorige tv van Samsung. Veel HDMI aansluitingen wat prettig is met alle randapparatuur van tegenwoordig. Ik vind het een TOP aankoop.

Paul 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super beeld

Na lang wikken en wegen gekozen voor deze Panasonic vanwege de meest natuurlijke kleuren en mooi zwart. Smart Tv ondanks Firefox werkt prima alleen afstandsbediening voor internet is waardeloos, draadloos toetsenbord is hier de oplossing.

Pluspunten

• Beeld scherpte en kleur
  • Design eenvoudig en strak

• Afstandsbediening

Richard 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super beeld

Na wat teleurstellende ervaringen met een Samsung tv weer overgestapt naar Panasonic.
Wat een verademing! Het beeld van deze tv is super. De kleuren worden natuurgetrouw weergegeven en de kijkhoek vergeleken met mijn vorige Samsung is zeer goed.
Het enige jammere vind ik de wat gedateerde interface naar de verschillende apps. Het werkt allemaal wel vlekkeloos, maar de presentatie op het scherm doet erg gedateerd aan en kan wel een update gebruiken.

Pluspunten

• Super beeld met goede kleurweergave
  • Goede kijkhoek

Minpunten

• App presentatie gedateerd
  • Geen app voor Spotify

Lourens 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie kleuren, haarscherp.

Erg mooie tv, realistische kleuren en een haarscherp beeld. Goede ervaring met Panasonic plasma tv, daarom weer gekozen voor Panasonic. Ook vanwege combinatie met Panasonic geluidsinstallatie.

Pluspunten

• Zeer scherp
  • Mooie kleuren
  • Slechts 4 cm dik

Minpunten

• Geluid, soundbar aan te bevelen

Anoniem 22-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Supermooi scherm

Dit is mijn derde Panasonic tv. Ik had eerst een 32inch tv van Panasonic nooit stuk gegaan. Die heeft mijn zoon nu .doet het nog heel goed. bij deze nieuwe tv lukte het niet om de zenders op te halen via de module. met ziggo gebelt .die zei dat het aan de module ligt die was te oud .ik heb een nieuwe gekregen van ziggo plus smartcard .doen was het zo gepiept.ik heb deze tv aan mijn bose stysteem installeerd samen met mediaspeler.[SUPER MOOI] deze tv gekocht bij plattetv.nl . Die gaven nog een 100 euro korting erboven op .

TX50DXW784 18-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfect beeld

Hoogwaardige beeld kwaliteit zo als Panasonic het het bedoeld heeft.
Studio Master HCX processors maken dit mogelijk zo dat het kijken naar het beeld een mooie ervaring is.De voet is op meerdere positie's te bepalen.

Hugo 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Beter beeld bestaat niet

Na het zien van het beelden was het mij duidelijk dat er geen mooier beeld bestaat dan via deze Panasonic TV. De TV laat andere Televisies ver achter qua beeld scherpte en uitstraling. Tevens is nog een van de weinig tv makers die hun eigen led schermen maakt.