Philips 55PUS7181 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,40 cm dikte
55 inch.

Beoordeling op basis van 70 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ben 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Problemen met deze TV

6,8
Vanaf de dag van aankoop Valt het geluid van de Tv spontaan uit
De tv uit en opnieuw aanzetten en het geluid doet het weer
Het valt me op dat ik niet de enige ben met dit probleem
Het beeld is echt prachtig

ruvi 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

problemen met deze tv

sinds de aankoop 7/6/16 al vanaf dag 1 problemen. problemen olijken gelijk aan die van de modellen van 2015. geluid valt weg en bij overschakelen van de startfunctie zoals netflix of youtube of apps, valt het geluid weg bij terugschakelen naar de tv.
bij gebruik van apps zoals google play en bv spotify, gaat het scherm op zwart en niet meer aan of uit te krijgen. philips weet geen oplossing. tv wordt omgeruild. wil graag de ambilight functie omdat m mijn vorige tv dit ook had.. hoop dat een 2e model wel werkt wordt, anders wordt het sony.. philips is wel behulpzaam en service retailer (expert) is top.. maar heb wel even spijt en hoop dat het opgelost is.. beeld is overigens super en geluid ook goed..

niek 01-07-2016

ik heb sinds 8-62016 deze zelfde tv en vanaf dag 1 problemen met het geluid dat er spontaan niet meer aan wezig is, ook opstart problemen en toestel schakelt zichzelf spontaan uit. ook gaat als tv uit staat soms ambilight spontaan aan en na + - 15 minuten weer spontaan uit.
Philips gebeld maar zeggen deze klachten niet eerder te hebben gehad, ook mij is nieuw toestel beloofd met zeer veel moeite daar ik doos niet meer had bewaard. pfff vertrouwen in Philips is ver weg.

ruvi 02-07-2016

hoi niek, das dus onzin wat philips verkoopt. zij zijn zeer goed op de hoogte van mijn klacht en mijn tv is na te zijn omgeruild linea recta naar philips teruggegaan voor research. .men vreest voor hetzelfde euvel als de modellen uit 2015. Ik heb inmiddels een nieuw exemplaar. ongeveer 8 dagen en hij is nog maar 1 keer in de problemen gekomen.. Tijdens het kijken van youtube terug naar TV niets aan de hand. terug van tv naar Youtube stond hij op zwart, muurvast. de volgende dag werkte hij weer normaal.. ik denk dat het nog steeds bufferproblemen zijn. succes. Het is dat ik verknocht ben aan ambilight anders had hier een sony gestaan....

Bblanke 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en scherp beeldkwaliteit

Mooie rustige en scherpe beeldweergave. Makkelijk te installeren. Makkelijk en snel bedienbare apps. Doormiddel van het toetsenbord op de achterkant van de afstandsbediening makkelijk te bedienen. Mooie Ambilight. Geluid doormiddel van de geluidsbar onder de tv zeer goed. Nog niet lang in bezit maar meer dan tevreden over de aankoop. Standaard 2 jaar fabrieks garantie.

Pluspunten

• Scherpe beeldkwaliteit
  • Snelle apps
  • Fijne afstandsbediening
  • Mooie Ambilight

Minpunten

• Nog geen gevonden

Carla 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Philips 55PUS7181/12

Prachtige tv, zeer mooie uitstraling waar ik voor gegaan ben. Uiteraard ook voor beeld en geluidkwaliteit. Ambilight is even wennen in het begin maar wordt nu als positief ondervonden. Nu al super tevreden over deze aankoop.

Roel Willemsen 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips 7181

We hebben deze tv nu bijna 2wkn in huis staan eerst hebben we hem op een stand gezet en moet zeggen dat me dat zeker beviel wat een plaatje deze type heeft een soundbar onder de tv zitten en dat is qua aanzicht zeker erg strak al zou je de soundbar niet gebruiken is het optisch zeker een must voor het oog.

Het geluid van de soundbar is zeker beter dan de meeste tvs die hun eigen geluid produceren maar geeft helaas niet het wow effect en dat kan ook niet maar het is zeker niet slecht te noemen wij zelf hebben een B&W sorroundset staan dus hebben wij het geluid dan ook over de onkyo receiver lopen.

Door naar het beeldkwaliteit wij komen van een 65 inch plasma scherm en het is dus wel wennen gezien plasma toch betere zwartwaardes heeft maar niet al te min doet deze tv het zeker niet slecht daarbij de te noemen ambilight is het zeker een genot om naar deze tv te kijken en wat ik fijn vond dat het beeld wat zachter was bij plasma bij de philips is het beeld wat harder dus feller maar door de lampen aan 3 kanten is het toch fijn voor de ogen om naar te kijken wat je bij andere merken dus niet zal hebben.

Nu hebben we de tv aan de muur hangen en dat maakt het toch wel af hoor echt strak aan de muur en ik vind het echt heel mooi stukken beter dan op de voet en dat was al mooi nee ben echt wel blij met de tv.

Het internet gedeelte is dan ook een must voor iedereen genoeg te doen gezien te zien alles wat je zoek is op android wel te vinden wat je bij de samsung en andere merken ziet die dus geen android hebben is het al snel beperkt in het gene wat je zoekt het fijne wat ik gebruik van maakt is de app van codi waar je als je die goed instelt merdere films en series voor niks kan bekijken dat is zeker een must voor mij wat een genot.

Gezien ik deze tv nog niet zolang heb is het nog steeds rond neuzen van wat ik allemaal tegen kan komen de menus zijn duidelijk en uitgebreid deze tv geeft je een complete ervaring en zal je zeker niet teleurstellen de 4k en hdr is dan ook prachtig te noemen en alles bij mekaar is het beeld zeer straks dus ben je op zoek naar een tv die je alles kan bieden qua uiterlijk en functies dan is deze zeker iets voor jou.

Daarom krijgt deze tv voor mij dan ook een cijfer 9.

Mocht je de tv hebben opgehangen en denkje wat is me typenummer ookals weer dan kan je op de afstandbediening de code 123654 indrukken en dan krijg je alle info die je nodig heb dus dat is ook een kleine handigheid die philips gebruiksvriendelijk maakt.

Groeten Roel

Poetser 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Korte levensduur

Na 1 week kwam het 1ste probleem. Op you tube werd het downloaden van 4k beelden zeer traag terwijl andere video's gewoon snel laden ?? Nog dezelfe week schakelde de tv zich vanzelf aan en uit?Enkele dagen erna kregen we problemen met het overschakelen naar hdmi (ps4pro) krijgen dan een grijs beeld? Daarna krijg ik de melding dat de module niet goed zit terwijl hij er goed inzit? Tv besturen met de smartpfone heeft het ook 2 weken gedaan en stopte er ook mee. Het is derde philips tv die het na korte tijd het voor gezien. Ben een beetje klaar met Philips en ik hoop dat ze dit probleem snel oplossen.

Pluspunten

• Mooi beelden 4k
  • Gamen

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Weergave gezichten van personen
  • Levensduur

ingrid krediet 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm prachtige uitstraling door het ambilight

Gekozen voor deze tv omdat we echt weer ambilight wilden en een groter scherm
Het geluid is veel beter door de ingebouwde soundbar
Ook een voordeel dat er aan 3 zijden ambilight is
Een aanwinst waar we heel blij mee zijn
Bovendien geeft Philips een prima service dat hebben we ervaren met onze vorige tv

Pluspunten

• geluid
  • ambilight 3 zijdig
  • draaibare voet

Minpunten

• niet gevonden

Herman 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima 4k Philips tv

Prachtig beeld en geluid, veel mogelijkheden om geluid en beeld persoonlijk te maken. Ambilight kan ook uit.
Handige android mogelijkheden.

Rob 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende TV

Prachtig en haarscherp beeld. Ambilight is een geweldige aanvulling die de belevenis van het kijken vergroot. Het geluid is voor zo'n platte tv niet slecht. De tv is ook mooi vormgegeven en misstaat ondanks het grote formaat, niet in de woonkamer. Leuke extra's door de apps. Vooral afstandbediening op telefoon op is leuk. Enige minpuntje is dat de tv niet altijd even snel is met reageren op de afstandbediening. Zappen tussen kanalen gaat niet erg snel.

Peter 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

55PUS7181/12

7,6
Prima televisie en zeker een vooruitgang met de verouderde versie die we hadden.
Toch 1 minpuntje waar wij tegen aan lopen.
We moeten vaak twee keer de televisie aanzetten (van stand by afhalen) om hem echt te starten, dat is wel vervelend.

HC 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super Tv met Super Geluid

Mooi vorm gegeven tv.
Heldere beeldkwaliteit die mijn slechts 6 jaar oude tv doet verbleken.(ook een philips ambilight).
de soundbar die er aan vast zit doet de geluidskwaliteit erg goed t.o.v. een standaard platte tv. mooi vol en helder geluid en beeld i.c.m. met het ambilight geeft een heerlijke tv beleving.
Vanuit alle (normale) hoeken goed zicht.

Miranda 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige tv

Deze tv is een aanwinst want de vormgeving is strak en modern en het is erg fijn om zowel de ambitie light aan de zijkanten als boven te hebben. Super dat de soundbar geïntegreerd in de tv zit zodat het niet opvalt maar toch een goede geluidskwaliteit hebt. Het grootste pluspunt is de scherpte van het beeld, dat is echt geweldig hoe duidelijk alles wordt weergegeven. Een echte aanrader!

Patricia 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips tv met Ambilight

Een super dunne tv met een groot beeld van 140 cm met Ambilight
Wat een groot verschil met onze oude tv
Het lijkt alsof je alles nu pas helder en duidelijk ziet en je er bij bent.
Super helder beeld en een kraakhelder geluid.
Wij zitten iniedergeval vanaf nu vastgeplakt aan de beeldbuis.

Gino 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv Philips

Mooi beeld, goed geluid! Afstandbediening is ook er prettig! Al met al een prima aankoop geweest tot nu toe!

Kamphuis 05-09-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv 55PUS7181

De Philips 55PUS7181 is een prachtig design toestel, met een zeer scherp beeld. Het geluid is prima. De aanwezigheid van 3 x ambilight geeft het TV kijken een extra dimensie. De installatie was relatief eenvoudig. Ik zou dit toestel zeker aanbevelen. Ook over de service van Cool Blue zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Prachtige design toestel
  • zeer scherp beeld
  • Ambilight 3 x

Minpunten

• geluid iets minder als hij heel hard staat

Qwerty68 25-07-2017

Geluid is teleurstellend

Prima beeld en gebruiksgemak.
Maar als je denkt ik neem deze tv vanwege zijn soundbar en subwoofer zodat je mooi geluid hebt, niet doen!
Geluid is echt ver onder de maat!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Don 03-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gewoon een super TV

Gewoon een geweldig beeld, goed geluid, al maak ik gebruik van een Philips soundbar, eenvoudige bediening dankzij de Arc functie.

Pluspunten

• Beeld
  • bediening
  • HGeluid
  • Instellingen

Don 11-02-2017 Product paar maanden in bezit

Super fantastisch mooi beeld en ongekende mogelijkheden

Deze Tv heeft een super scherp beeld. Onze kijkafstand is ongeveer 3 meter bij 55inch. Was bang dat het beeld te groot zou zijn. Maar wat zijn wij blij met dit grote en loepzuivere scherm.
Maar wij zijn super tevreden. Ongekend veel handige APP's en ook het hele Thuisnetwerk is op deze tv met een druk op de knop te zien en te horen. Een rechtstreekse knop voor Netflix geeft je ongekend TV kijkplezier. Dan het geluid.
Ik maak gebruik van een soundbar, maar toe die kapot ging was ik op de TV speakers aangewezen. Deze TV heeft een ingebouwde Basspeaker en onder het scherm een eigen soundbar met heel erg goed geluid. Ik mis mijn eigen soundbar niet eens meer!
Een aanrader.

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld
  • prima geluid
  • Ontzettend veel smart mogelijkheden
  • Ruim geheugen waardoor snelle reactie tijd

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Carladb 06-01-2017

Prachtig design mooi beeld en geluid

Super handig dat de TV op Android draait! Werkt perfect en te koppelen aan je mobiel zodat je Youtube via je mobiel op je TV kijkt. Erg mooi beeld.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Hans 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch toestel goede beeldkwaliteit

Ik ben onder de indruk van de beeldkwaliteit, dit in combinatie met de ambilight is een fantastische ervaring! Ook de integratie van android biedt vele mogelijkheden waardoor het toestel zich makkelijk laat bedienen. Als je een android smartphone hebt kan je héél eenvoudig fotos en filmpjes streamen naar je tv. De geluidskwaliteit is behoorlijk goed voor een flatscreen tv. Uiteraard is een surround systeem nog steeds aan te bevelen. Het toestel heeft een zeer strak design en is een van de weinige tv's van die grootte met een draaibare steun in het midden. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop!

Pluspunten

• 4K beeldresolutie
  • android
  • strak design
  • soundbar

Minpunten

• helderheid van beeld te fel
  • niet alle apps beschikbaar