Samsung UE55KS9000

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

decock 06-05-2016

Samsung curved is kijkgenot.

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

De Samsung UE55KS9000LXXN is qua vormgeving en beeld werkelijk een lust voor het oog.
De kleuren in HD benaderen inderdaad de werkelijkheid.
Voor mij was het bedieningsgemak mede beslissend voor aanschaf.
De service van EXPERT vond ik voortreffelijk. Zij zorgden voor plaatsing en instellen.

Erik2000 08-05-2016

Hoe vindt je de "curve" beleving?
Hoor cons en pro's, maar zelf vind ik het een sjieke uitstraling hebben. Hoe beleef je de kijkhoeken, reflectie en het beels als je niet vanuit het midden kijkt?

eppelke 03-09-2016

Waardeloze TV

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Het enige wat goed is aan deze TV is het beeld, de software die er achter zit, is waardeloos.

Afstandsbediening is niet logisch te veel knoppen met dezelfde functie, bovendien weet je niet van te voren, wat de knop gaat doen

Bij sommige instelingen moet je alles resetten om het eruit te krijgen, te omslachtig

Van zenders die geen HD zijn, is het beeld zeer slecht, niet om naar te kijken.
Dat is dus ook zo met oude uitzendingen, als het bandopnamen zijn.

Geluid is van matige kwaliteit, dus je hebt een geluidsbalk nodig. Om er iets fatsoenlijks uit te krijgen.

Ik heb een Horizonbox, een Apple TV en een Samsung blu-ray speler. Als je een van de apparaten aanzet pakt hij automatisch de poort. Ik heb dit uitgezet, omdat als de horizonbox iets wil opnemen, terwijl je TV zit te kijken, spring hij op de poort van de horizonbox, dat is er niet uit te krijgen. De servicedeskmedewerker wil het er uit halen als ik toestemming geef om in te breken op mijn TV, dus op mijn netwerk. Daar begin ik niet aan. Dat is schending van mijn privacy. Daar hebben ze bij Samsung geen boodschap aan.
Ik heb gevraagd voor het pad in de software, dat geven ze niet, dus het moet een interne fout zijn, waar de gebruiker niet bij kan.
Ik kom me dus een HDMI switch te kopen om de poort uit te schakelen, als de de Horizonbox zich inschakelt. Overigens is de Horizonbox van Ziggo ook Samsung.
Als ik dit allemaal geweten had, zou ik hem niet gekocht hebben.

Pluspunten

• Goed HD beeld

Minpunten

• Zeer slecht SD beeld
  • afstand bedieningen
  • Systeemsoftware
  • Moeilijk in te stellen
  • Geluidskwaliteit

GHV1952 30-06-2016

Het kost wat maar dan heb je ook wat

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Prima geluidskwaliteit, maar haalt het uiteraard niet bij de 7.1 installatie. Is overigens ook geen eerlijk vergelijk.
De beeldkwaliteit is een enorme verbetering bij het oude toestel en het is dus echt genieten geblazen. Nu nog wachten op uitzendingen in K4 om het maximale eruit te halen. Installeren was een fluitje van een cent. Alleen lukt het me (nog) niet om m'n horizon setupbox te bedienen m.b.v. de smartzender
Het kost wat maar dan heb je ook wat

JCvanDoorn 20-06-2016

In één woord: Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Dit is onze eerste Curved SUHD TV en we zijn heel erg tevreden. Films zijn nog spannender en zien er werkelijk fantastisch uit. De TV reageert supersnel op alle Smart-TV mogelijkheden en de dubbele tuner zorgt ervoor dat we tegelijkertijd kunnen opnemen en een andere net kunnen kijken. Voor het geluid, is de integratie met de SoundBar en Multi-Room Speakers echt fantastisch! Super geluid en eenvoudiger qua implementatie kan het niet.

Andre 11-06-2016
  • Product maand in bezit

Nu al overtuigd

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Na een klein uurtje knutselen is de TV geïnstalleerd en de soundbar aangesloten. De handleidingen zijn kort maar door de stapsgewijze opbouw duidelijk.
Bij het opstarten van de TV komt een overzichtelijk menu voor de instellingen.
Nu genieten van het strakke beeld en het goede geluid.

Edwin en Rieky 28-05-2016

Review Edewin en Rieky

9,6
Wij wilden vooraf geen curve televisie, maar door de verkoper zeer overtuigd geraakt. En na installatie zijn wij super blij met de kwaliteit en het uiterlijk van deze televisie. Prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Ook de installatie was heel eenvoudig. Klein minpuntje het koste enige moeite om de schroefjes van het standaard goed vast te draaien, dit paste niet heel goed in elkaar.

Cornel 02-10-2016

Fijne curved tv

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

De TV is heel eenvoudig te installeren, menu's zijn duidelijk en intuïtief.
Beeld vind ik erg goed. Ben hier echt tevreden mee

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• kan niet draaien op zijn voet

NBoogh 01-08-2016

Aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Wij zijn van een 40" Samsung tv overgestapt naar deze 55" van Samsung. De eisen waren Smart Tv, curved en kristal helder beeld en hij voldoet boven verwachting. De tv is onwijs plat en het beeld is werkelijk fenomenaal! Het scherm heeft nauwelijks randen aan de kanten en daarmee oogt het beeld gigantisch. De tv is van alle gemakken voorzien en het is prettig dat er een One Connect Box bij zit die het mogelijk maakt om alle externe apparatuur aan te sluiten via 1 kabeltje naar de tv.
Het menu is overzichtelijk, gemakkelijk te bedienen en bijzonder snel te noemen.
Er worden 2 afstandsbedieningen bij geleverd, een kleine en een grotere uitgebreide versie. De kleine afstandbediening is gemakkelijk te gebruiken en voorzien van de knoppen die je het meest gebruikt.
De voet waar de tv op staat is erg mooi vormgegeven en valt nauwelijks op. We gaan de tv nog monteren aan de wand maar de voer misstaat zeker niet.
Echt een aanrader voor iedereeen die op zoek is naar kwaliteit en finesse!

samsung ue65 26-07-2016
  • Product maand in bezit

Prachtige tv met geweldig geluid en beeld

Geschreven voor: Samsung UE65KS9000

9,6
Een prachtige tv met geweldig geluid en beeld!
Door de curve vormgeving heel fijn tv kijken,echt een verbetering op de normale platte tv.

Ook de nieuwe samsung smart afstandbediening heeft een geweldige verbetering ondergaan.
Ligt fijn in de hand en bediening is een fluitje van een cent.

Het geluid is verrassend mooi en helder.
wij hebben nou een mini bioscoop aan huis,met beter beeld en geluid dan in de bios haha

Wil er nog even aan toevoegen dat wij lang getwijfeld hebben over een curve tv vanwege de vele tegenstrijdige verhalen.

Zo zouden de lijnen bij het voetbal kijken gebogen te zien zijn enz.
Allemaal onzin alles blijft het zelfde met nog beter kijkgemak.

HW KUIJPERS SAMSUNG UE49KS9000 20-07-2016

EEN MOOIE TV

Geschreven voor: Samsung UE49KS9000

HET KIJKT GOED, EN HET INTERNET IS OOK GOED. HEERLIJK OM NAAR TE KIJKEN.
IK HEB VERTEER EEN HANDINKAP MET SCHRIJVEN IK HOOP DAN OOK DAT U ER WAT AAN HEBT VAN WAT IK OPGEGEVEN HEBT

John 17-07-2016

samsung TV UE55KS9000

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Mooie vormgeving, helder geluid, mooi beeld. Eenvoudige bediening en gebruiksaanwijzing. Klasse TV apparaat.

Alex 13-07-2016

aanwinst voor de kamer

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

De TV hangt bij ons aan de muur wat eigenlijk jammer is, voor we hem op konden hangen heeft hij (niet werkend) een paar dagen op de voet gestaan en dat zag er super mooi uit. De meegeleverde one connect box zorgt dat er nog maar 1 kabel naar de TV gaat, dus geen losse kabels meer. De TV is mooi dun. Ook als deze niet aanstaat is het een fraai gezicht. Wij hebben de Bose Solo 15 erbij gekocht, die geeft mooier geluid dan de TV.

MVL 10-07-2016

Echte Eyecatcher!

9,4
Via de mediamarkt deze Samsung tv aangeschaft. Na enkele problemen gehad te hebben met de 7500 uiteindelijk overgestapt naar de 9000. Dit was zéker de moeite waard. Wat een prachtig product! Het beeld is vooral wanneer je de 4k filmpjes kijkt op Youtube haarscherp. Witte beelden zijn écht wit. Wanneer je volledig zwarte beelden hebt zie je op bepaalde punten de verlichting doorschijnen, dat is een beetje jammer maar dit is zeker niet storend. Enkel met een OLED scherm heb je dit niet. HD zenders op adsl zijn ook duidelijk te volgen. Het geluid is fantastisch, onvoorstelbaar dat dit uit zo'n platte tv kan komen. De ingebouwde woofer (dit zat niet bij de 7500) doet prima zijn werk. Met de smart remote kunnen wij de apps, de tv en de tv ontvanger gemakkelijk bedienen. Het curved scherm zorgt voor een luxe uitstraling en zorgt ervoor dat je midden in de film komt te zitten. De voet is ontzettend stevig, deze stoot je niet zomaar om. De kabels zijn goed weg te werken evenals de one connect.
De tv schakelt razendsnel in en uit wanneer je op de power knop duwt.

Een duur product maar zijn geld méér dan waard! In combinatie met Netflix of videoland is een bezoekje aan de bioscoop niet meer nodig.

Rajesh 21-03-2017

Hoi, ik wil deze TV ook kopen. maar we zitten niet recht voor het scherm, hoe is de kijkhoek dan? Veel spiegelingen?

MVL 22-03-2017

Persoonlijk vind ik het meevallen. Als je echt schuin zit zie je inderdaad wel wat spiegeling. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de lichtinval in de kamer

Harry 09-07-2016

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung UE49KS9000

Heb deze televisie pas een paar dagen in huis en ben nu al geweldig tevreden over de beeld kwaliteit en vorm van de tv. Jammer dat ik niet alle voetbalwedstrijden heb kunnen zien,wat een openbaring.

Myth13 24-06-2016

UE55KS9000L

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Heel goed en zorgzaam verpakt.
Benodigde kabels erbij aanwezig vooral de 4 xHDMI aansluiting dat heeft niet elke tv.
Geweldige beeld kwaliteit .
Reageert snel tijden het zappen van programma naar de andere.
Veel gemak en Luxus.
Heb hem op een wand beugel van Vogels 2245 om te kunnen rechts en links te draaien wegens licht inval door de achter raam.
Ik hoop dat ik veel plezier van krijg.
Ben heel blij van mijn keus.
Top product van samsung .

MT 24-06-2016

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Waren echt aan het twijfelen of we wel een Curved design wouden, maar hebben er absoluut geen spijt van. Het is een prachtige, dunne TV. Met veel opties en SUPER Beeld!. We hebben altijd al TV van Samsung gehad en nooit problemen ondervonden.
Dit model is zeker een aanrader!

Geer 11-06-2016

Samsung KS9000 55 inch

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Vandaag een super tv gekocht. Hij werkt fantastisch! Helder mooi beeld. Ik heb hem gekocht bij Von burg in Rotterdam. We werden vriendelijk geholpen. De medewerker heeft alle opties van de televisie gedemonstreerd. Zeker een goede koop!

Aad 11-06-2016

Over van Plasma naar SUHD TV

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Na jaren met plezier van mijn 43"plasma tv werd het tijd om naar een nieuwe tv op zoek te gaan.
Dit is nu na veel vergelijk de Samsung 55"SUHD tv geworden.
Door de verbeterde beeldkwaliteit was een groter scherm geen enkel probleem.
Gezien mijn leeftijd heb ik vele aanpassingen van tv"s mogen meemaken, maar deze springt er uit.
Vormgeving, mogelijkheden via het internet en vooral de superieure weergave.
Prima Samsung ga zo door.

Jacco 10-06-2016

Helder beeld

Geschreven voor: Samsung UE55KS9000

Een goede upgrade van een LED tv deze 4K TV met zeer helder beeld. Ook erg prettig is het kastje waarop je alle kabels kan aansluiten zodat niet alles meer naar de tv hoeft (oude situatie). Deze interconnect kabel - kabel tussen tv en kastje - is echter slechts 2 meter dus kan wat kort zijn (mijn situatie). Het curved design is fraai maar gaat ook wel ten koste van een strakke plaatsing aan muur. Lastig kiezen dus. Ze zeggen dat dit de beste tv die op dit moment te koop is en dat geloof ik best. Aanrader!

Willy 06-06-2016

KIJKEN WORDT NU PAS ECHT GENIETEN !!

9,6
Prachtige vormgeving, echt super.
zeer mooie en levendige beeldkwaliteit.
Bezit veel mogelijkheden.
Dit wordt genieten.