Philips 49PUS6561 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,90 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 83 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Oguzhanmelus 29-06-2016

Uistekend tv

Tv pas sinds een paar dagen in bezit maar nu al voor mij een geweldig product. Er zijn zoveel mogelijkheden waar je gebruik van kan maken. Uitstekend beeld kwaliteit. Jammer dat de zwarte kleur ietsjes dof is. Het is een android tv waardoor me tv als een tablet functioneerd. Afstandbediening is makkelijk te gebruiken voornamelijk de qwerty toetsenbord aan de achterzijde. Naast de tv een soundbar van philips aangeschaft en deze twee producten samen veranderen je woonkamer in een thuisbioscoop. Kwaliteit van de tv ten opzichte van de prijs is geweldig.

Sijboltie 20-06-2016

Prachtige ambilight tv van Philips

9,6
We zijn zeer gelukkig met deze prachtige ambilight tv van Philips. Jarenlang hebben we gebruik gemaakt van de Philips ambilight modeltype: 42pf9966. Dit is de eerste generatie ambilight, waarbij we nooit problemen mee hebben gehad. Na 11 jaar gebruik nemen we afscheid van deze zeer betrouwbare tv. Met deze vertrouwen die we hebben opgebouwd, hebben we weer gekozen voor de nieuwste 2016 model Ambilight Philips tv, model: 49PUS6561/12. Zeker een aanrader dankzij de drie ambilights (zijkenten en bovenkant). Betere beeldbeleving dankzij de ultra HD beeldkwaliteit. Ook heeft deze tv smart tv met besturingssysteem Android TV. Tevens heeft de afstandsbediening een qwerty toetsenborg aan de achterkant. Dit is een pluspunt!

peter 29-01-2018

valt tegen

jammer met deze tv veel last van witte vlagen in scherm en blacklight bleeding onderin het scherm paneel al vervangen is iets beter maar blijft nog zichtbaar vooral bij donkere films onder in scherm blijf een wit lichtveld zitten

Pluspunten

• bediening
  • ambilight

Minpunten

• blacklight bleeding
  • witte vlagen

Ruben 04-01-2018

Mooi ding!

Nieuw huis, nieuwe tv. Deze is het geworden door zijn formaat, android systeem en het unieke ambilight. Totaal geen spijt van deze televisie. Super strak design en ongelofelijk makkelijk in gebruik. Telefoons en laptops zijn met een enkele knop te verbinden met de tv. Ook het android systeem werkt super en is toekomstklaar. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Strak Design
  • 3 zijdig Ambilight
  • Goed andoid systeem

Minpunten

• Zwart is niet super zwart, is dat storend? Nope

f.a.mostard 23-11-2017

mooi beeld, prachtig ambilight

mooie televisie met sierlijke pootjes aan de zijkant en als 1 van de weinige nog met 1 scartaansluiting, deze was nog nodig voor mijn home cinema set.

Van Es 16-09-2017

Goede televisie

Mooie televisie qua uiterlijk, geeft scherp beeld. Met een eenvoudige installatie, kijk je binnen 30 minuten alweer televisie. 3 zijden Ambilight is ook prettig, kijkt rustig. De televisie reageert snel, en heeft veel mogelijkheden. De snelle knop voor Netflix is ook ideaal.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Ambilight

Hans 16-09-2017

geweldige smart tv

Heb deze smart tv nu pas 2 dagen in huis en superblij mee.
Geweldig beeld en superveel mogelijkheden.
De driezijdige Ambilight is geweldig.
Mijn vorige tv was al tweezijdig Ambilight maar met driezijdig is hij nog mooier.
Echt een aanrader en de prijs is ook nog eens betaalbaar!!!

Pluspunten

• geweldig beeld
  • Ambilight driezijdig
  • slim toetsenbord achterzijde afstandbediening!!

Ton 30-08-2017

Mooie TV

Deze TV tegengekomen na zoeken, filteren en reviews doorlezen.
In dit prijssegment is dit een super UHD-TV.
erg tevreden tot nu toe en blij met de ambilight

Pluspunten

• UHD
  • prijs/ kwaliteit
  • 49inch
  • ambilight

Minpunten

• kan niet helemaal uitzetten

Lex 25-04-2017

Prachtig beeld

Echt een mooi beeld, Instellen ook heel simpel. Kortom alles wat je er van mag verwachten.
Ambilight aan drie zijde is ook mooi.

Wolters 12-04-2017

Goede prijs kwaliteits verhouding

De tv ziet er netjes afgewerkt uit. Via diverse reviews kwamen wij uit op deze 4k tv met android en ambilight. Reeds een paar dagen in het bezit maar nu al naar volle tevredenheid. Instellingen genoeg om hem naar je hand te zetten en ook voldoende aansluitingen zoals 4x hdmi n zlfs 1 scart. Via de webwinkel ook nog 5 jaar garantie ipv 2 dus de koop was snel gesloten.

Pluspunten

• snelle Netflix zeker t.o.v. HorizonBox
  • prijs kwaliteit verhouding
  • mooi uiterlijk en veel aansluitingen

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Joey83 18-03-2017

Zeer mooie tv

Na 9 jaar oude ambilight weer voor een philips ambilight gegaan. Echt super mooi beeld vooral op 4k. Netflix en youtube werkt zeer snel. Ambilight is een heel stuk verbeterd ten opzichte van de oude ambilight.
Heel makkelijk verbinding tussen smartphone en tv.
Echt heel tevreden.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

B.Bijl 17-03-2017

Prima TV

Deze Philips tv heeft een goed beeld na enige afstelling, veel instellingen, smart aparte netflix knop
deze werkt zeer snel, beeld van netflix is prima.
Nadeel van deze tv is het opstarten, dit duurt veel te lang, ene keer start die gelijk op TV, de andere keer moet die eerst android helemaal laden.
Dit kan te maken hebben dat ik de TV nooit op standby laat staan, ik ben hier geen fan van.

Pluspunten

• Prima beeld
  • Netflix knop
  • Ambilight

Minpunten

• Te trage opstart

Bronno 16-03-2017

Goede TV

De TV is erg prettig in het gebruik. Snelle interne computer, scherp beeld en de ambilight is echt een ontzettende aanwinst.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Miesje 31-07-2016

Top product

Paar maanden geleden geïnformeerd naar een Philips tv. Vandaag toch besloten deze tv te gaan aanschaffen! Bij het aankomen bij de winkel toch overgehaald voor de Philips 49pus6561! Tot nu toe erg onder de indruk wat een prachtige tv! Echt aanrader voor iemand die een nieuwe televisie wilt aankopen

A. van Galen 12-01-2018

Goed beeld

Gekocht op advies van een kennis. Ik had al eerder op het punt gestaan om een televisie met ambilight te kopen, maar de oude televisie voldeed nog. Nu dus toch maar overstag gegaan, want een scherpe aanbieding bij Foka. Het beeld van de televisie is goed. Ik heb hem wel gekalibreerd, want te blauw, en ik heb alle beeldverbeteraars uitgezet. Het ambilight vind ik een verademing. Voor het geluid heb ik een soundbar van LG gekocht. Zeer tevreden over beide producten.

Pluspunten

• ambilight
  • goed beeld

Minpunten

• niet echt
  • kleuren moet je kalibreren

jacob 19-09-2017

Mooi duidelijk beeld

tv werkt goed, behalve de HDMI poort 1&2.
Jammer genoeg niet terug te sturen, maar reparatie thuis.
Verder mooi toestel met vele mogelijkheden.

Pluspunten

• makkelijke bediening

Minpunten

• HDMI 1& 2 werkt niet

Josien 11-01-2017

Philips 49PUS6561 tv

Mooi tv voor een betaalbare prijs. Precies wat ik van verwacht. Ambilight kijkt erg lekker door dat het aan driekanten mee kleurt.

Pluspunten

• Beeld scherpte
  • Ambilight aan 3 kanten

Michel 31-12-2016

PHILIPS 4K ULTRA HD TV MET AMBILIGHT

Na wat (uit)zoekwerk besloten de PHILIPS 49PUS6561 4K ULTRA HD TV bij Foka aan te kopen.
Mooi strak design en ook nog geweldig beeld, de ambilight maakt het plaatje kompleet
Eenvoudig in gebruik met heel veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Ambilight
  • 4K Ultra HD
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Philips logo had minder opzichtig mogen zijn

Dikhaags 31-12-2016

Ambilight it is........

Alweer de derde ambilight tv op rij. Het blijft een mooie uitvinding. Nu met aan 3 kanten deze extra future. Smart-gedeelte is 100% sneller dan onze vorige tv. Ook netwerk, bedraad en draadloos, smartphone app, alles werkt vrij intuitief. Beeldkwaliteit is standaard al mooi, met alle mogelijke instellingen kun je jezelf een paar dagen vermaken, en dmv diverse filters en gadgets is de scherpte en diepte van het beeld verbluffend. Het enige minpunt tot nu toe is het geluid, dat toch een beetje blikkerig blijft

Pluspunten

• Beeld
  • Vrij toegankelijk
  • Uitgebreide ingebouwde help

Marianne 27-12-2016

Puur kijkgenot en het Ambilight is prachtig!

Ik had vooraf niet gedacht dat ik ZO blij kon worden van een nieuwe televisie :-)
Maar nog dagelijks word ik zó blij van onze PHILIPS 49PUS6561 UHD televisie!

Voor we deze televisie aanschaften heb ik goed op internet gezocht naar reviews van deze televisie, maar deze bleken er nog niet veel te zijn. Waarschijnlijk omdat de televisie nog te nieuw was en nog niet veel mensen hem al aangeschaft hebben? Of omdat ze de moeite (nog) niet genomen hebben een review te schrijven? Om deze televisie bij een groter publiek bekend te maken en het kijkgenot niet alleen voor onszelf te houden maar we deze zeker ook aan anderen gunnen: Mocht je twijfelen, niet doen! Koop hem gewoon! Hij is werkelijk prachtig!!

Deze televisie heeft alles wat wij in een smart-tv zochten. Door het UltraHD heb je prachtig beeld (zelfs bij "gewoon" tv kijken, die niet als UHD worden uitgezonden en zelfs YouTube filmpjes).

Het driezijdig Ambilight geeft echt veel toegevoegde waarde. Vooraf dacht ik dat het misschien wat druk zou zijn, die lichtgloed achter de televisie, maar zelfs nu na drie weken kijkgenot zeggen de kinderen (en wij) het nog vaak tegen elkaar: "Het is net of we in een privé bioscoop zitten... het is ZO mooi!" Het geeft een veel rustiger gevoel als je televisie kijkt (ik betrap me er soms zelfs op dat ik naar de mooie kleurengloed achter de televisie kijk in plaats van te volgen wat er op het scherm zelf is). Het is nu net of de bewegingen van televisie doorgaan op de muur,

We maken gebruik van de vele apps op de televisie (tot nu toe vooral Youtube en Nieuws-apps) en deze werken prima! Zelfs onze (jonge) kinderen (8 en 7 jaar) kunnen goed overweg met de knopjes van de afstandsbediening en de functies op de televisie zelf. En dan hebben we nog niet eens NetFlix... (waar standaard een knop van op de afstandsbediening zit).

Wij kunnen deze televisie iedereen aanraden. Zelfs als hij uit staat is hij nog mooi, door zijn platheid, het strakke chroom kleurige randje en de chique pootjes. Voor deze prijs kun je deze prachtige kwaliteit niet laten staan! Dus twijfel niet langer en schaf hem gewoon aan :-)
(En nee: ik heb geen aandelen Philips ofzo, maar ben gewoon een zeer enthousiaste gebruiker van deze televisie!)

Pluspunten

• Ambilight
  • Scherpte van het beeld
  • Zeer helder beeld
  • Mooi vormgegeven televisie
  • Mooie grootte (49 inch)