Philips 49PUS6501 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,90 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rik 16-07-2016

Strak design, uitstekende beeldkwaliteit!

De televisie is erg gebruiksvriendelijk. Het design en de beeldkwaliteit zijn top. Het enige minpuntje is dat het beeld erg spiegelt.

Koos van den Oord 12-07-2016

Een zeer mooie TV voor deze prijs/kwaliteit.

Deze Philips 4K Utra slim LED TV met Ultra HD kwaliteit, biedt een kijkgenot die in mijn ogen voor het duurdere TV segment is weggelegd. Na een grondige oriëntatie bij Media Markt tot deze conclusie gekomen en hier gekocht. De Ambi Light 3 instellingen en mogelijkheden van deze TV geven een absolute meerwaarde en dimensie aan het kijkgenot. Ik ben zeer in mijn nopjes over deze aankoop.

Martijno 10-07-2016

Goede ervaring met deze tv!

Perfecte combinatie van goed beeld en goed geluid. Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben zeer tevreden. Eerste keer Philips en ik denk ook dat ik nooit meer een ander merk ga kopen.

GJAC 25-05-2016
  • Product maand in bezit

Zeer mooie TV

Zeer mooie TV met een goed HD beeld, Ambilight en geluid.
Zeker een aanbeveling voor diverse gebruikers.

Nog wel te kort in gebruik om alles door te hebben genomen.

Jos King 27-04-2016

Erg goede beeldkwaliteit

Mooie strakke TV met een erg goede beeldkwaliteit. Ambi light houd zelfs rekening met de kleur van de muur. Ondanks dat het een platte TV is is het geluid toch goed. Erg handig is dat ik nu mijn chromecast, mediaplayer (Boxee) en harddisk recorder niet meer nodig heb. Door simpelweg een USB harddisk aan te sluiten heb je op eenvoudige wijze een harddisk recorder, die dmv de elektronische programmagids kinderlijk eenvoudig is te bedienen. Daarnaast staan er allerlei standaard apps geïnstalleerd zoals NPO (uitzending gemist), Fox Sports, Youtube etc. Er is ook een app beschikbaar om mbv je tablet of telefoon de TV te bedienen.

xtiman 07-11-2017

Mooie tv voor weinig

Beste tv vergeleken met andere 49inch modellen van andere fabrikanten. Opties als 4K en HDR meegenomen kwam deze met beste specs.

Fladder63 11-06-2017

Philips 49PUS6501/12 49PUS6501/12

Op zich een mooie tv en na contact met Philips te hebben gehad en een update uit te kunnen voeren is 1 probleem opgelost... Maar ik heb op verschillende plaatsen zwarte vegen in het beeld wat zeer storend is, en wat voor mijn gevoel niet mag mogen bij een tv van deze kwaliteit. Het is net of iemand met vette handen aan het scherm heeft gezeten! Dit zou met de technische dienst besproken worden en zou ik nog iets over horen. 3 weken later stuur ik toch nog maar eens een mail omdat ik nog altijd niets gehoord had... en kreeg het volgende antwoord, wat voor mij niet bevredigend is ; Dit heet ook wel "flashlighting" en is een eigenschap van dit type beeldscherm.
Dit heeft te maken met de plaasting van het LED-licht achter het paneel welke in uw geval Edge-lit LED is.
Dat houdt in dat de TV langs de randen backlight heeft en niet over het gehele scherm waardoor de lichtintensiteit bij donkere beelden niet geheel donker is.
Als het alleen in de hoeken zat zou dit voor mij geloofwaardig zijn, maar het zit ook net voorbij het midden onderin het scherm en niet gelijkmatig in de hoeken. Het ziet gewoon heel slordig uit, en hoort voor mijn gevoel echt niet! Philips doet er dus niets aan en ik moet er dus nog jaren tegenaan kijken! Ik heb de tv pas een paar maanden in mijn bezit wat ik dus heel jammer vind na voor mij toch veel geld uit te hebben gegeven... Service vind ik zeer slecht! Mijn vorige tv's waren ook van Philips en nooit problemen mee gehad, daarom heb ik wederom weer voor Philips gekozen... maar als het zo moet is het ook de laatste Philips tv vrees ik!

jlo 26-01-2017

Philips 49PUS6501

sinds een maand in het bezit van deze tv. In het begin even zoeken naar de juiste instellingen, sinds marshmellow android 6 loopt deze tv als een treintje , Nu ook netflix hdr en you tube 4k de bufferingstijden gaan als een speer. Nu is android tv 6 te downloaden ook zijn er enkele bugfixes gefixt.
android 6.01
update google apps
Faster ui nagvigatie
snellere installatie tijd
betere instelling demo menu
ondersteuning netflix hdr
ambilight werkt sneller
beter ondersteuning voor ps4 pro. etc.
Dit zijn enkele verbeteringen met android 6.
Inmiddels een externe mediaplayer zelfgebouwd kodi geinstalleerd , werkt prima , zo ook ps4 en ps3 , blu ray speler oppo, ziggo hd decoder etc. Werkt allemaal prima. hdmi 1 en 2 op 2.2 gezet.
zie update www.flatpanelshd.com en zijn eigenschappen .
straks nu de nvidia shield erop en genieten maar.
Tuurlijk mijn tv aangesloten op een hdmi versterker met 4k passthrough yamaha!

Pluspunten

• android 6.01 marshmellow. sinds kort
  • schitterend beeld
  • execellente upscaling voor sd en hd signalen
  • 4 hdmi allemaal arc en 1 en 2 . 2.2/2.4
  • revieuw av forum england! aanbevolen ..

Minpunten

• hdr bit 10 ontbreekt
  • geen dolby vision
  • geluid uitgezet , loopt via een hdmi versterker.

Wielvis 06-01-2017

Uitstekend beeld prettig om naar te kijken

Heel mooie TV met uitstekend beeld en prima geluid. Makkelijk te bedienen met goede afstandsbediening. Een echte aanrader.

Pluspunten

• UItstekende beeldweergave
  • mooie TV

Minpunten

Tim57 28-09-2016

Mooi beeld, Goed om te gamen, android werkt goed

Mooi beeld, ambilight voegt echt een dimensie toe.
Door het kunnen casten van live tv naar de TV heb ik mijn televisie abo over de kabel kunnen opzeggen. Kwaliteit van het beeld is dan wel minder wanneer je het cast naar de TV. De speaker aan de onderkant van de TV brengt ook een aardig geluid voort.

Rewiewer79 10-07-2016

Mooi design met super scherp beeld

De televisie nu een aantal dagen in gebruik. Configuratie is erg makkelijk. Dit is de eerste televisie die ik heb met Ambilight, wat echt een mooie toevoeging is tijdens het televisie kijken. Standaard geluid uit de boxen zou wat verbetering kunnen hebben. Maar ik gebruik eigenlijk alleen de surround set. Dus minder erg voor mij. De Android tv is echt te gek. Tot nu toe zeer tevreden over deze tv die een super strakke weergave heeft.

john 05-07-2016

Super mooi product.

goed verpakt product, montage van de design poten is makkelijk, en de installatie procedure ging vlot en makkelijk.
dit is de eerste android tv die in mijn bezit is, de snelheid waarmee de apps en het menu werkt gaat een stuk sneller dan bij de vorige tv van een ander merk. Het beeld heeft een super weergave via het glasvezel netwerk. super mooie tv en een aanrader, veel tv voor de prijs.

Harberts Eindhoven 03-07-2016

Uitstekende aankoop 43PUS6501

Na 20 jaar een Philips tv te hebben gehad, toch weer een Philips gekocht. De Philips 43PUS6501 voldoet enorm. Waanzinnig beeld, erg makkelijk in het gebruik en wellicht zou het geluid iets beter kunnen.

Cees 27-06-2016

Mooie televisie

Vroeger altijd de matchline serie gehad toen over gestapt op een plasma tv ivm spelcomputers van de kinderen. En nu na lang wikken en wegen over gestapt op een philips ambilight. Hij staat bij ons in een kast met een witte binnenkant zodat het ambilight mooi uitkomt. Het installeren ging probleemloos en was na 5 minuten gereed. Verder is het een mooi beeld en het geluid is beter dan van mijn oude tv. Tot nu zeer tevreden en heb nog lang niet alle mogelijkheden geprobeerd.

Philip 26-06-2016

Klasse Smart TV voor een redeliijke prijs

Deze TV van Philips heeft alles wat je zoekt bij een Smart tv zonder al te veel poespas. Mooi groot beeld, mooie kleuren en een goed geluid. Zoek je een smart tv zonder al te veel extra toepassingen, is dit de tv voor een redelijke prijs.

jessica 23-06-2016

mooie tv voor de prijs

Alles op de tv wat wij gekocht hebben zit er op dit wouden wij graag en geluid/beeld is ook prima de reden is ook dat wij deze tv gekocht hebben omdat er ambilight op zit en dit past mooi bij onze woon kamer dus puntje bij paaltje een hele goede televisi

Indykyra 18-06-2016

Supertelevisie

Supermooi beeld. Fijn dat de muurkleur achter de tv kan worden geselecteerd. Geeft een nog mooier ambilight effect. Makkelijke installatie.

nfe1 31-05-2016

Prima televisie met veel mogelijkheden

Prima televisie met veel mogelijkheden

Pluspunten: beeldkwaliteit,bedieningsgemak,direct vanaf externe harde schijf afspelen,opnemen op externe harde schijf,wifi

Lang getwijfeld tussen een Samsung en een Philips, vooral omdat er in het verleden nogal wat problemen waren met de software en de updates. Dit zou verholpen zijn en ik heb er tot nu toe geen klagen over.
Beeldkwaliteit is prima, zeer scherp en beeld verversing bij snelle acties is ook uitstekend. Ambilight voegt meer toe dan ik verwacht had.
Geluidskwaliteit is ruim voldoende. Er zit een sub-woofer in. Toch gaat straks het geluid via een hifi-systeem voor nog beter geluid.

Bedieningsgemak is groot met een fijne menu structuur.

SmartBill 22-05-2016

Smart zoals het hoort!

Snel op te zetten met weinig verschillende onderdelen. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Goede beeldkwaliteit en uitstekende intuïtieve afstandsbediening.

Napoleon83 18-04-2016

bioscoop in eigen huis

Televisie met haar scherp beeld en mooie styling.
Ambi light is echt een aanrader. (bioscoop gevoel in je eigen huis) al met al een top televisie