Philips 49PUS6401 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,90 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

peter 12-06-2016

Philips 49inch 6400 series

7,4
Mooie tv, doch betere prijs/kwaliteit verwacht. Had een ambilight die 3 jaar oud was, waarop men geen verlengde garantie wilde verlenen. Via test aankoop overgestapt op Samsung curve. Viel erg tegen. Veel vals licht. Niet echt scherp.Derhalve weer ingeruild voor Ambilight met aankoop van uitgebreide garantie. Geluid minder goed doch minder relevant vanwege home cinema set. Beeld goed doch had er meer van verwacht. Over 14 dagen verloopt de nieuwe omruilperiode.....

merijn 05-07-2016

philips 49pus6401

net nieuwe tv opgehaald op eerste gezicht strakke tv met ontzettend scherp beeld. dat is in het begin best even wennen. nu alles instellen en uitzoeken.

Bart 02-07-2016

Fijne tv super beeld

Wat een mooi beeld! Instellen fluitje van een cent. Ambilight kijkt heel prettig!
Geluid is prima, voor goed geluid gebruik ik een soundbar.

Jack 04-10-2016

Hallo Bart,

Ik had een vraagje omtrent de afstand van de "pootjes'' van de tv. Dit in verband met het plaatsen van evt. deze tv op mijn soundbar. Wat is de afstand in cm tussen de "pootjes" en hoe "diep" in cm zijn ze; gaarne reactie aub; alvast dank

MvG

harrie 21-06-2016

Prachtig apparaat

9,4
Instaleren is een makkie
Oneindig veel mogelijkheden om instellingen te wijzigen naar eigen voorkeur
Simpel bedieningsgemak
Leuke uitstraling met AMB light

zetje 13-06-2016

Schitterende Philips Design led tv met ambilight

Vandaag deze schitterende Philips ambilight tv binnen gekregen,geweldig design,prachtig scherp beeld,vele mogelijkheden,deze tv is een ware opvolger van mijn oude philips ambilight

RSI1964 13-08-2017

Prima beeld en gebruikersgemak

Goed beeld, Makkelijk te installeren, Ambi light is heel mooi. Smart TV werkt ook snel genoeg voor Youtube

Pluspunten

• Ambi light
  • Android Smart TV
  • UHD scherm erg mooi

Minpunten

• Nog geen gevonden

Claudie 11-08-2017

Prachtige tv, maar ik raad iedereen af hem te kopen

Prachtig beeld, geluid, gebruiksgemak. Echt top! Echter; hij werkt niet naar behoren. Veel softwareproblemen. Leidt een eigen leven. Schakelt soms aan wanneer hij daar zin in heeft en reageert rgelmatig totaal niet op de afstandsbedienig of vaste knop als hij uit staat. Moest regelmatig de stekker er helemaal uit halen en alles opnieuw installeren om hem weer aan de praat te krijgen. Zit uren tijd in. Er zijn diverse monteurs over de vloer geweest, maar zonder gewenst resultaat. Uiteindelijk ingeruild voor zijn opvolger, want hij is verder prachtig. Hopelijk doet de opvolger het beter.

Pluspunten

• Beeld
  • Uiterlijk
  • Veel handige opties

Minpunten

• Software

Dardaner 10-08-2017

Uitstekende tv

Uitstekende tv wat een beeld, zoveel kleur en contrast prachtig...
En het mooie is ik heb philips hue in mijn kamer en synchroniseert perfect met tv en de lampen...wat een ervaring helemaal top

PeterVFR 25-07-2017

Jaren eerder moeten aanschaffen

Wat een ongelofelijk mooi en goed artikel van Philips.
Het beeld en gebruiksgemak is geweldig en ambilight geeft echt een nieuwe dimensie aan televisie kijken.
Kortom...jaren eerder moeten kopen en zeker een aanrader

Kees 22-07-2017

Groot scherm

Televisie voldoet aan de verwachtingen. Ben er erg tevreden over. Het ambilight geeft een extra dimensie aan het televisiekijken. Verder is de installatie vrij gemakkelijk uit te voeren.

Ruben 24-03-2017

Aanrader

Nette prijs/kwaliteitsverhouding. Uitgekomen op Philips i.v.m. de ambilight en we hebben hem nu een paar dagen getest en we zijn er dik tevreden mee. Het installeren van de tv is eenvoudig. Het geluid is overigens wel iets minder.

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • Beeld

adl 26-01-2017

prachtig beeld , strakke vormgeving

Gekocht als opvolger van een 37 inch panasonic waarmee ik ca 9 jr met veel plezier gekeken heb.
Altijd wel een Smart TV willen hebben ,maar het kwam er niet van , de panasonic deed het nog prima, en het beeld daarvan werd zelden overtroffen door dat wat ik bij anderen zag.
Totdat een buurman een Philips aanschafte, en een kennis enige tijd geleden idem, waarbij ik kennis maakte met Android TV, Kodi etc, en besloot daarom dit toestel blind te kopen, mede geleid door de maximale afmetingen, het toestel incl voet mocht niet breder zijn dan 110 cm.
Dus op de gok gekocht, doch geen moment spijt gehad. Instellen ging snel, heel handig dat er een digitale audio uitgang is .Met ambilight wordt TV kijken een beleving!
Uitgebreid wel de tijd genomen om de beeldinstellingen naar mijn smaak te krijgen, kijkt door het formaat en de kwaliteit veel rustiger.
Voor dit geld ongelofelijk. Enige minpunt voor mij is het feit dat voorveel gebruikte instellingen als even wat lichter/donkerder zetten je een heel menu doormoet en je een instellingsbeeld ziet.
Dat is lastig om dat de beeldkwaliteit van de zenders enorm verschilt, en dat wordt nu nog duidelijker .
Voor het overige kan ik alleen maar zeggen dat ik er heel blij mee ben.

Pluspunten

• natuurlijke beeldpresentatie
  • prijs/kwaliteit
  • snel in te stellen
  • ambilight
  • android tv

Minpunten

• kleine aanpassingen in beeld lastig

Theo 19-01-2017

Philips 49inch 6400 series

Deze TV is een lust om naar te kijken haarscherp beeld en het instellen ging vrij eenvoudig
Het geluid is wat minder maar in deze tv groote spiekers zetten vat niet mee,heb een home set dus dat is dan opgelost

Pluspunten

• Beeldscherpte
  • Ambi licht
  • Instaleren

martijn klijmij 16-01-2017

alleen maar ellende

sinds 20 dec 2016 deze tv in bezit. en spijt ervan.
ik had een samsung maar naar 5 jaar begaf hij het. ik dacht ik ga eens voor een ander merk. philips was het geworden. na 10 dagen alleen maar problemen met de wifi verbinding. philips erkent het probleem niet en is tot nu toe nog niet met een oplossing gekomen. daarentegen de samsung tv die ik op de slaapkamer heb staan werkt perfect op de wifi. dus het ligt echt aan de tv. het beeld is super alleen wil ik wel een werkende tv.
nu al 3 weken aan het mailen met philips.

Minpunten

• slechte service door philips

ET 11-01-2017

Prachtig beeld!

Prachtig beeld, scherp en kleurrijk. 4k Upscaling beter dan vergelijkbare Samsungs en kleuren niet zo oververzadigd als Sony's.
Geluid ok... voor een flatscreen... Voor muziek of films is een extra geluidsysteempje wel aan te bevelen!
Ambilight was nooit een beslissende factor voor mij, maar nu ik het heb kijkt het toch wel heel lekker!
De extra mogelijkheden lijken mij meer dan voldoende, maar ik moet bekennen dat ik die weinig gebruik.
Design is een zwak puntje, maar bij de TV zelf zie je daar toch weinig van. Afstandsbediening oogt wel wat lomp en is niet echt duidelijk.
Al met al een mooie TV die prijstechnisch erg interessant is, zeker als je een mooie aanbieding treft!

PS: let er - bij gebruik van een muurbeugel - op, dat de vesa bevestigingspunten van deze TV verticaal niet symmetrisch zitten!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ambilight

ASchwarz 25-12-2016

Ik heb spijt dat ik toch weer voor Philips heb gekozen

Het zal technisch wel goed zijn maar ik heb mij in de 5 maandan die wij deze TV bezitten al enorm vaak gestoord. Het menu om een instelling te wijzigen is het toppunt van onlogika. Omdat ik erg technisch ben is het gebruik van een handleiding niet nodig maar bij deze Philips TV is het aan te raden om een cursus te volgen.

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• gebruikersgemak
  • Geluid instellingen

Vakantieman 09-09-2016

Philips is weer terug van weggeweest.

Waanzinnige televisie. Eenmaal uit de doos straalt het design tegen je af. Prachtig mat grijs/zilver kleurige omlijsting. Het opstarten voor de eerste keer duurt even, Android moet zijn 1e installatie doorvoeren. Hierna is het gebruiksgemak als vanzelf, super logisch dus. Ik heb via Youtube een aantal 4K filmpjes afgespeeld, wauw is het enige dat ik kan zeggen. Je moet hier en daar wat met de beeldinstellingen spellen, maar eenmaal daarna, waanzinnig. 'S avonds is Ambilight een lust voor het oog. Het neemt je helemaal de film of serie in. Ik heb normaal een keurig Bose lifestyle systeem staan, maar ik moet echt toegeven dat het geluid verbluffend goed is. Er zit een heuse bass in en ook de hoge tonen zijn natuurgetrouw.

Ik kan dus niet anders zeggen dan dat ik het zou aanbevelen om deze televisie te kopen.

Philips, Welcome Back!

Oliver1989 14-07-2016

Een TV met een goede prijs en kwaliteitsverhouding

Een modieuze TV die is voorzien van alle opties die aansluiten bij de hedendaagse behoeften van de consument. Tevens is heeft de TV een goede prijs- en kwaliteitsverhouding.

Marc 07-07-2016

Waardige vervanger.

Na 15 jaar trouwe dienst, werd het nu toch eens tijd om mijn tv te gaan vervangen. Mijn oog viel meteen op deze prachtige Philips Ambilight. En als ik nu voor mijn nieuw aanwinst zit is er maar een woord, GENIETEN!!!!!!!!!

Arnie 30-06-2016

Top tv. Krijg je geen spijt van.

9,6
Ambilight maakt deze tv af.
Installeren is een eitje.
Werkt super makkelijk.
Beeld is super en geluid denk ik ook, maar ik maak standaard gebruik van geluid via home cinema.