Philips 55PUS6561 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,50 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 55PUS6561 op Kieskeurig.nl.

bambi27 20-04-2016

Het produckt is heel gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Deze tv heeft een mooie uistraling door de ambilight aan drie kanten het instaleren is makkelijk heeft helemooie kleuren door de ultra hd, het instellen van internet gaat heel goed,ook de app's zijn goed te vinden en het geluid is prima je kunt het toestel helemaal naar eigen inzicht instellen, dus een prima aanrader.

Philipienne 13-10-2017

Prima tv voor een goede kijkervaring!

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Beeld is prima, hoewel 4K nog te weinig door aanbieders wordt ondersteund (muv netflix en enkele programma's/docu's via KPN tv, maar dat is het dan wel). Kan over die kijkervaring dus nog niet veel zeggen, maar ook in HD is het gewoon een genot. De ambilight is persoonlijk; genoeg mensen die het niks vinden, maar wij vinden het geweldig; kamerlicht doven en het lijkt alsof je de tv in wordt gezogen; prima kijkplezier! Geluid voldoende (luister toch veel over de boxen) en smart deel is ruim bemeten met veel handige apps (You Tube, Spotify, videoland etc). Kan deze tv aanbevelen!

Zarlasht 28-08-2017

ULtra HD 20W androidn tv gekocht zeer tevreden

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Ik zou zeggen nooit van andere merk alleen tv van Philips beste merk en goede kwaliteit. Ben zeer tevreden

Spaakje 15-04-2017

panel fout

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

strepen in beeld en zwarte hoeken. Na controle repariedienst is dit niet te verhelpen. Dus ik zit nu met de gebakken peren. Nieuwe tv die sechter is dan mijn oude en geld kwijt!

velsen 03-11-2016

niet geheel tevreden

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Helaas moeten constateren dat er bij lichte beelden lichte verticale strepen over het scherm zichtbaar zijn.
Bij donkere beelden zijn de strepen wat donkerder.
Het effect van de strepen wordt versterkt als het beeld beweegt ( bv. voetbalwedstrijden ) .

Martijn7 03-08-2016

Goede TV met super beeld

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Zeer mooi beeld, 55" is voldoende groot in de huidige tijd.

Het drie zijdige Ambilight kijkt zeer lekker: zeker met concerten.
In eerste instantie lijkt de TV dik, maar hangend tegen de muur komt hierdoor de ambilight zeer goed uit.

De snelle processor maakt het een flexibel toestel.
Aanrader!

De tv liep vast bij de eerste update, met harde reset opgelost.

Mo0475 26-07-2016

Super tv met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Mooie televisie heb hem nu al meer als een week, kom dagelijks meer functies tegen. Super tv met veel mogelijkheden, vooral de combinatie met android tv en 3 wegs ambilight. Ben super tevreden.

Vahag 12-07-2016

Mooie beeld, mooi design, mooi Ambilight (vooral icm Hue!)

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Ik was specifiek op zoek naar een Philips Ambilight TV, omdat mijn woonkamer is voorzien van Philips Hue verlichting. Nu communiceert mijn tv met de lampen in mijn woonkamer en komt Ambilight niet alleen uit mijn tv, maar uit alle hoeken van de kamer en dat is te gek! In combinatie met het perfecte beeld en het mooie geluid zeker een aanrader (de surround set heb ik nog niet aangesloten).

AmyT 10-07-2016

Prachtige tv!

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Wij hebben de tv nu een week hangen! Wat een waanzinnig ding is het zeg!

Wij raden deze echt iedereen aan!

Remco88 08-07-2016

Prachtige tv

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Na wikken en wegen gekozen voor de philips tv. Ik was op zoek naar een grotere 4k tv waarbij ik op zoek was naar een mooi scherm en een slank aluminium design. Functies als 3D gebruik ik nooit en mis ik dus geen moment op deze tv. Ambilight had ik nog geen ervaring mee maar nu wil ik niet anders meer. Een rust en extra beleving aan het kijken naar film.

kocakm 01-07-2016

Philips 55PUS6561

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Ik heb vandaag de 55PUS6561 aangeschaft. Bij thuis komst ben ik direct met het toestel aan de slag gegaan. Ik merkt gelijk al op dat het toestel zich makkelijk liet bedienen en geen vertragingen in voor kwamen. Geluid is prima maar geen soundbar vervanger, beeld is buitengewoon goed en zeker met 4k content. Het is een toestel die aan alles voldoet en is zeker een aanrader!!!

steenkijker 29-05-2016

mooi beeld super door Ambillght

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

In deze prijs klasse was het voor ons de beste en mooiste tv die we konden vinden. Hebben hem nu bijna een maand en zijn er erg blij mee, de kleuren zijn super en het internet is ook snel. Door de driezijdig Ambilight heb je een nog betere beleving van waar je na kijkt de resolutie van het beeld is ook erg goed. Foto's bekijken is ook makelijk en onze filmpje van de vakantie konden we via youtube super groot en goede kwaliteit op deze tv goed zien.