Philips 55PUS6561 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,50 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Schalkie 02-01-2017

Schitterende tv

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Ik heb deze TV aangeschaft via Platte TV. Mijn vorige tv was een Samsung Full HD. Ik vind het ambilight echter een toegevoegde waarde bij het Tv kijken dus kwam ik terecht bij Philips.
Dit toestel voldoet aan alle wensen. Het beeld is super. Het is vooral genieten als je een 4K demo bekijkt.
Het aansluiten was een fluitje van een cent. Ik heb het toestel aangesloten op een Horizon mediabox dus ik hoefde niet op zoek naar de zenders.
Ik heb niet eens zoveel aan de instellingen veranderd want ik vond de kleureninstellingen goed. (dat is natuurlijk een kwestie van smaak). Het menu is middels de afstandsbediening makkelijk te bedienen. Er zijn vele mogelijkheden om alles aan te passen.
Ik heb in mijn thuisnetwerk een NAS hangen en tot mijn verbazing pakte de tv ook de ondertitels van de films die ik daar op heb staan terwijl in de handleiding stond dat dat niet het geval was.
Het toestel speelt de films zonder problemen af dus dat is dik voor elkaar.
Ik heb het toestel aangesloten op een soundbar dus het geluid van de TV vind ik niet zo belangrijk. Het toestel hangt bij mij aan de muur (verhoogd het effect van het ambiligth). Het dunne randje geeft het toestel een chique uitstraling.
Al met al ben ik zeer tevreden over toestel en hoop ik er nog lang plezier van te hebben.
Ik ben meer dan tevreden over de prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • snelle installatie

Fred 10-07-2016

waar voor je geld

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

deze 55 4k van philips heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding het beeld is super en het ambilight maakt het helemaal af het geluid is goed en de reactie snelheid is ook snel daarbij ook nog de uitgebreide specificaties en het mooie design en je hebt de perfecte tv tegen een lage prijs tegenover de concurentie

Oguzhanmelus 29-06-2016

Uistekend tv

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Tv pas sinds een paar dagen in bezit maar nu al voor mij een geweldig product. Er zijn zoveel mogelijkheden waar je gebruik van kan maken. Uitstekend beeld kwaliteit. Jammer dat de zwarte kleur ietsjes dof is. Het is een android tv waardoor me tv als een tablet functioneerd. Afstandbediening is makkelijk te gebruiken voornamelijk de qwerty toetsenbord aan de achterzijde. Naast de tv een soundbar van philips aangeschaft en deze twee producten samen veranderen je woonkamer in een thuisbioscoop. Kwaliteit van de tv ten opzichte van de prijs is geweldig.

Sijboltie 20-06-2016

Prachtige ambilight tv van Philips

9,6
We zijn zeer gelukkig met deze prachtige ambilight tv van Philips. Jarenlang hebben we gebruik gemaakt van de Philips ambilight modeltype: 42pf9966. Dit is de eerste generatie ambilight, waarbij we nooit problemen mee hebben gehad. Na 11 jaar gebruik nemen we afscheid van deze zeer betrouwbare tv. Met deze vertrouwen die we hebben opgebouwd, hebben we weer gekozen voor de nieuwste 2016 model Ambilight Philips tv, model: 49PUS6561/12. Zeker een aanrader dankzij de drie ambilights (zijkenten en bovenkant). Betere beeldbeleving dankzij de ultra HD beeldkwaliteit. Ook heeft deze tv smart tv met besturingssysteem Android TV. Tevens heeft de afstandsbediening een qwerty toetsenborg aan de achterkant. Dit is een pluspunt!

peter 29-01-2018

valt tegen

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

jammer met deze tv veel last van witte vlagen in scherm en blacklight bleeding onderin het scherm paneel al vervangen is iets beter maar blijft nog zichtbaar vooral bij donkere films onder in scherm blijf een wit lichtveld zitten

Pluspunten

• bediening
  • ambilight

Minpunten

• blacklight bleeding
  • witte vlagen

Ruben 04-01-2018

Mooi ding!

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Nieuw huis, nieuwe tv. Deze is het geworden door zijn formaat, android systeem en het unieke ambilight. Totaal geen spijt van deze televisie. Super strak design en ongelofelijk makkelijk in gebruik. Telefoons en laptops zijn met een enkele knop te verbinden met de tv. Ook het android systeem werkt super en is toekomstklaar. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Strak Design
  • 3 zijdig Ambilight
  • Goed andoid systeem

Minpunten

• Zwart is niet super zwart, is dat storend? Nope

f.a.mostard 23-11-2017

mooi beeld, prachtig ambilight

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

mooie televisie met sierlijke pootjes aan de zijkant en als 1 van de weinige nog met 1 scartaansluiting, deze was nog nodig voor mijn home cinema set.

Van Es 16-09-2017

Goede televisie

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Mooie televisie qua uiterlijk, geeft scherp beeld. Met een eenvoudige installatie, kijk je binnen 30 minuten alweer televisie. 3 zijden Ambilight is ook prettig, kijkt rustig. De televisie reageert snel, en heeft veel mogelijkheden. De snelle knop voor Netflix is ook ideaal.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Ambilight

Hans 16-09-2017

geweldige smart tv

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Heb deze smart tv nu pas 2 dagen in huis en superblij mee.
Geweldig beeld en superveel mogelijkheden.
De driezijdige Ambilight is geweldig.
Mijn vorige tv was al tweezijdig Ambilight maar met driezijdig is hij nog mooier.
Echt een aanrader en de prijs is ook nog eens betaalbaar!!!

Pluspunten

• geweldig beeld
  • Ambilight driezijdig
  • slim toetsenbord achterzijde afstandbediening!!

Ton 30-08-2017

Mooie TV

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Deze TV tegengekomen na zoeken, filteren en reviews doorlezen.
In dit prijssegment is dit een super UHD-TV.
erg tevreden tot nu toe en blij met de ambilight

Pluspunten

• UHD
  • prijs/ kwaliteit
  • 49inch
  • ambilight

Minpunten

• kan niet helemaal uitzetten

Lex 25-04-2017

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Echt een mooi beeld, Instellen ook heel simpel. Kortom alles wat je er van mag verwachten.
Ambilight aan drie zijde is ook mooi.

Wolters 12-04-2017

Goede prijs kwaliteits verhouding

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

De tv ziet er netjes afgewerkt uit. Via diverse reviews kwamen wij uit op deze 4k tv met android en ambilight. Reeds een paar dagen in het bezit maar nu al naar volle tevredenheid. Instellingen genoeg om hem naar je hand te zetten en ook voldoende aansluitingen zoals 4x hdmi n zlfs 1 scart. Via de webwinkel ook nog 5 jaar garantie ipv 2 dus de koop was snel gesloten.

Pluspunten

• snelle Netflix zeker t.o.v. HorizonBox
  • prijs kwaliteit verhouding
  • mooi uiterlijk en veel aansluitingen

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

B.Bijl 17-03-2017

Prima TV

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Deze Philips tv heeft een goed beeld na enige afstelling, veel instellingen, smart aparte netflix knop
deze werkt zeer snel, beeld van netflix is prima.
Nadeel van deze tv is het opstarten, dit duurt veel te lang, ene keer start die gelijk op TV, de andere keer moet die eerst android helemaal laden.
Dit kan te maken hebben dat ik de TV nooit op standby laat staan, ik ben hier geen fan van.

Pluspunten

• Prima beeld
  • Netflix knop
  • Ambilight

Minpunten

• Te trage opstart

RL 04-01-2017

Prachtig, scherp beeld

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

We zochten een TV met Ambilight (die heeft alleen Philips). Beeldscherpte was uitstekend en de reviews op Kieskeurig waren allen lovend.

TV ziet er erg mooi uit, strak design en weinig toers en bellen, gewoon zoals een TV hoort te zijn. Het mooie is dat het voor ons storende Philips logo bij de instellingen uit te zetten is.

In eerste instantie werkte bij ons de Apps niet. Nadat we de TV opnieuw hadden ingesteld, werkte het allemaal vlekkeloos. Instellen is een fluitje van een cent. Aansluiten op ons Bose systeem en op KPN kastje verliep vlekkeloos.

Nadeel is bij KPN dat de TV de zenders niet kan overnemen en we geen gebruik kunnen maken van de ingebouwde TV-gids. En de afstandsbediening van KPN blijven we nodig hebben. Dat ligt meer aan KPN dan aan Philips. Over de TV zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Ambilight
  • Snel in te stellen en in gebruik te nemen

Minpunten

• Bij KPN kun je de zenders niet inlezen in de TV.

Henk Hofman 13-12-2016

Perfecte tv, groot en enorm goed beeld

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Prima prijs-prestatie verhouding, mooi design en erg gemakkelijk met installeren. Ambilight is echt een meerwaarde.

Pluspunten

• Aandacht voor de klant
  • Mooie winkel met voldoende ruimte

Miesje 31-07-2016

Top product

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Paar maanden geleden geïnformeerd naar een Philips tv. Vandaag toch besloten deze tv te gaan aanschaffen! Bij het aankomen bij de winkel toch overgehaald voor de Philips 49pus6561! Tot nu toe erg onder de indruk wat een prachtige tv! Echt aanrader voor iemand die een nieuwe televisie wilt aankopen

JohnB 15-07-2016

Wat een beeld

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Op het moment dat je deze tv aanzet weet je dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Zelden zo'n beeld gezien. Ook niet bij televisies die een stuk duurder zijn dan deze.
Absolute aanrader deze tv.
Ook de vormgeving is door de pootjes zeer fraai.

Hans 10-07-2016

Prachtig apparaat!

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Het is werkelijk een fantastisch mooie tv, de vormgeving is strak en ook de meegeleverde pootjes zien er erg fraai uit. Ik heb bewust voor een philips gekozen ivm het ambilight en de realistische kleurweergave. Ik ben zeker niet teleurgesteld! Het ambilight is erg fraai en ook vrienden die op voorhand minder enthousiast zijn, nemen hun vooroordelen terug.

Ik heb wel wat problemen gehad met de aansluiting van de tv op een soundbar (ook van philips), maar dit bleek aan een verouderde HDMI-kabel te liggen. Verder is het grote aanbod aan apps leuk, maar ze willen nog wel eens vastlopen. Ik heb hier ook nog lerend in, dit zal vast ook komen door mijn beperkte kennis op dit vlak en het feit dat ik de tv pas een week in bezit heb.

Het geluid van de tv is natuurlijk beperkt, maar toch stukke beter dan ik had verwacht. Zelf heb ik toch een soundbar aangesloten om een mooier geluid te krijgen.

Karim 04-07-2016

PHILIPS 55PUS6561

Geschreven voor: Philips 55PUS6561

Mooie Ambilight aan 3 zijden, vormgeving zeer mooi, zilverkleurig met een dun randje en fijn vormgegeven voetjes. Een aanwinst voor mijn woonkamer!
Beeld is zeer mooi met 4k (YouTube & Netflix) en Android werkt ook fijn. Geluid is wat minder maar meteen een soundbar aangeschaft en geluid is nou toppie!
Al met al ben happy met mijn nieuwe tv en zou iedereen deze tv aanraden.

A. van Galen 12-01-2018

Goed beeld

Geschreven voor: Philips 49PUS6561

Gekocht op advies van een kennis. Ik had al eerder op het punt gestaan om een televisie met ambilight te kopen, maar de oude televisie voldeed nog. Nu dus toch maar overstag gegaan, want een scherpe aanbieding bij Foka. Het beeld van de televisie is goed. Ik heb hem wel gekalibreerd, want te blauw, en ik heb alle beeldverbeteraars uitgezet. Het ambilight vind ik een verademing. Voor het geluid heb ik een soundbar van LG gekocht. Zeer tevreden over beide producten.

Pluspunten

• ambilight
  • goed beeld

Minpunten

• niet echt
  • kleuren moet je kalibreren