Philips 32PFS6401 - Reviews

Full HD
Diepte
7,70 cm dikte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,6

sjoerd 14-01-2017

Mooie tv voor de slaapkamer, geluid is wat minder

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

De styling van de tv is prima, ik heb voor deze tv gekozen vanwege de ambilight. Ik heb een oudere philips tv die dit ook heeft en zeker bij films is dit erg mooi.
Instaleren was heel eenvoudig. Hij maakt draadloos verbinding met m'n thuisnetwerk. Nog niet veel uitgeprobeerd, maar netflix werkt er goed op.
Het geluid is minder, niet zo vol als bij mijn andere tv, maar de prijs is dan ook veel lager en omdat ik hem enkel voor in de slaapkamer heb aangeschaft doe ik het voorlopig mee. Mocht ik me later bedenken dan koop ik er nog wel een soundbar bij.

Pluspunten

• Afmeting niet te groot
  • Mooie styling
  • Netflix-knop
  • Ambilight

Maarten Frank 20-09-2017

Mooie tv met prima beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

Prijs/kwaliteit komt met elkaar overeen. Tv ziet er mooi uit. Beeld is prima en geluid ook.

Heel veel mogelijkheden om instellingen naar wens aan te passen.

Koppelen met andere android apparaten verloopt allemaal soepel. De philips remote app werkt goed.

Achteraf had ik beter een iets grotere kunnen nemen. Doordat er bijna geen rand omheen zit doet het wat klein aan.
Al met al een prima tv met echt veel mogelijkheden met name als je meer apparaten hebt die op android draaien.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • android

Minpunten

• doet wat klein aan

Jacqueline 10-06-2017

Leuke tv

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

Hele leuke niet te grote tv. Ingebouwde wifi is fijn, scheelt weer een kabel en opties zoals Netflix, Youtube en online tv, allemaal goed te vinden en gewoon top. Ambilight werkt mooi bij plaatsing recht voor muur. Bijv. wanneer tv in een hoek gedraaid staat, is effect storend (de kant welke dichter bij de muur staat, daar reflecteert het licht veel feller van de muur, is echt niet mooi). Verder staat er hier aangegeven energielabel A+, op sticker op tv staat gewoon A (zonder plus, A+ en A++ zijn wel opties op sticker..) Maar verder: info energieverbruik zoals aangegeven op website komt precies overeen met gegevens bij tv dus daarin geen verrassing / ik kan het geen minpunt noemen. Fijn energiezuinig smart tv-tje.

Pluspunten

• Ambilight mooi bij plaatsing recht v lichte muur
  • Ingebouwde wifi
  • Licht in gewicht (bij montage aan muur / sjouwen)

Minpunten

• Ambilight niet mooi indien tv gedraaid voor muur

mihxil 14-06-2018

Matig beeld, slecht geluid, beroerde software

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

De lichte kleuren worden allemaal wit.

Geluid is ook niet goed, maar je natuurlijk speakers aansluiten. Nooit begrepen waarom dan hard/zacht niet werkt, en je dus al gauw 3 afstandsbediendingen nodig hebt.

De wifi-connectiviteit is ronduit beroerd, en tegenwoordig loopt de hele boel ook steeds vast.

Minpunten

• wifi
  • software
  • geluid
  • beeld

M.C.R van't voort 09-12-2017

De televisie dat inderdaad doet mijn verwachtingen!

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

De televisie waar kijken een belevenis wordt want ik game er ook nog mee want deze is geschikt voor de playstation 4!

Sea 01-06-2017

Kleurenregenboog

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

Ik vind het een topproduct, omdat er verschillende facetten zeer goed zijn met name de ambilightfunctie., kleuren van het beeld zijn helder en gepast. Minpuntje is de afstandsbediening., werkt helaas niet optimaal.

Mark 27-12-2016

Fraaie full HD smart TV met Android TV en ambilight

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

Mooi ontworpen tv met het gemak en de toekomst bestendige Smart tv middels Android van Google. Ook het ambilight is erg prettig tijdens het tv kijken.

Pluspunten

• Fraai ontwerp
  • Android tv
  • Full HD
  • Ambilight

Minpunten

• Geluid is wat blikkerig

Rob 03-10-2016

prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 32PFS6401

Mooie compacte TV die precies doet wat je ervan verwacht. Installatie is echt in no-time gebeurd. Mooi helder beeld en voor het formaat speakers een redelijk geluid.