LG 49UH850V - Reviews

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob Hermans 21-06-2016

top apparaat met erg gebruiksvriendelijke besturingssysteem

9,4
TV pas aangeschaft en echt mega tevreden.

Smart os3.0 werkt super fijn en veel mogelijkheden. Door de magic remote met pointer aanwijzer is dit echt een super gebruiksvriendelijke Combi.

Geluid is bovengemiddeld goed door het H en K systeem. Bas is natuurlijk door de platte vormgeving moeilijk te verkrijgen.
Ik gebruik wel een gelinkte Home cinema om de ervaring nog beter te maken.

Beeld is super scherp, vloeiend en natuurgetrouw. Tov van bijv. Het felle kunstmatige Samsung kleurenpalet.

Wel heeft de TV wat last van backlightbleeding maar volgens mij is dit bij bijna elke led TV.

Dit is ook echt het enige wat ik mij als minpunt kan bedenken.

Ik zou hem morgen zo weer kopen!

AL 08-07-2016

Super tv tot nu toe dan!

9,6
Top beeld.
Voor een platte tv een uitstekend geluid met harman kardon systeem.
Zeer eenvoudig te installeren. want ik begrijp het zelfs...
Handige remote net aanwijzer en programmeerbare functie voor andere apparaten.
Snel menu met internet WiFi.
Over duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen uiteraard maar ga er van uit dat dat in orde is.

Albert 09-01-2017

Valt tegen

Deze LG televisie viel ons vies tegen. De kijkhoek is slecht. Het beeld verschilt heel erg t.o.v. de kijkhoek. Het contrast is matig. De kleuren zijn niet natuurgetrouw. De beeldverbeteraars zijn matig, waardoor je veel artefacten ziet in het beeld. De bouwkwaliteit is ook niet geweldig. Al met al kan het het een stuk beter. Het WebOS systeem is wel goed. Maar een mooi beeld is toch veel belangrijker.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • WebOS

Minpunten

• Beeldkwaliteit
  • Kijkhoek
  • Beeldverbeteraars
  • Bouwkwaliteit

Roberto 28-11-2016

Overgestapt van Samsung naar LG.

Op aangeven van een vriend dit type aangeschaft nadat ik me er in verdiept had. Hier heb ik geen moment spijt van. Perfect beeld en geluid. Gebruikersvriendelijk en makkelijk te installeren.

Pluspunten

• helder beeld
  • afstandbediening
  • simpel menu
  • makkelijk scrollen
  • Mooi geluid

Peter 18-11-2017

tegenvallend beeld, wat is er in 5 jaar gebeurd??

Vanwege de goede reviews (prijs/prestatie) heb ik dit product aangeschaft, nadat mijn (5 jaar) oude Philips er de brui aan had gegeven. Ik dacht 'geen Philip meer', want de smart functies hebben eigenlijk nooit gewerkt. Maar ik kom er nu achter dat er 1 ding wel goed was aan de Philips en dat was het beeld. Deze LG kan namelijk niet tippen aan het beeld, met name bij donkere beelden. Zwart is niet meer zwart, deze LG heeft veel last van backlight bleeding. Met kleur gaat de tv wel goed om, maar het contrast bij donkere beelden was niet goed te krijgen wat ik vervelend vond omdat om een of andere reden de netflix series best vaak donkere scenes bevatten.... Al met al de reden om de tv weer terug te sturen. Misschien toch maar over op Oled, maar dat vind ik eigenlijk nog te prijzig en om de een of andere reden vrijwel alleen maar bij schermen vanaf 55" en dat vind ik te groot.

Pluspunten

• fijne remote met pointer
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• backlight bleeding
  • slecht contrast bij donkere beelden

Charlie 31-10-2017

Prachtig beeld en design

Prachtige tv met helder beeld met fantastische kleuren en ook het zwart is echt zwart. Met goed geluid door het ingebouwde audiosysteem van Harman Kardon. De magic remote afstandsbediening werkt ontzettend handig. De achterkant van deze tv is wit waardoor hij mooi in ons interieur past. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Helder beeld met prachtige kleuren
  • Mooi geluid Harman Kardon
  • Gebruiksvriendelijk

Nancy 27-10-2017

Prachtig beeld en design

Pluspunten

• Helder beeld met prachtige kleuren
  • Mooi geluid Harman Kardon
  • Gebruiksvriendelijk

Martijn 23-08-2017

Haarscherpe beeldkwaliteit en klaar voor de toekomst

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het beeld is zeer scherp. De televisie heeft diverse functionaliteiten die we ongetwijfeld vaker gaan gebruiken in de toekomst (3D, internetten, scherm delen, stembediening, etc.). De tv is snel in elkaar te zetten en het instellen van de zenders ging snel via de afstandbediening van LG ipv die van Ziggo.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • geluid
  • bediening
  • future proof

Bennie BBV8 19-06-2017

Ieder dag denk ik: wat een geweldige tv, keiblij mee!

Een super tv, geweldig beeld en super geluid. visite vraagt wel eens of ik t geluid via mijn surroundsysteem aan heb staan terwijl ik dat nog amper nog gebruik. Echt heel blij mee, had in t begin wel een beetje moeite met beeld terugzetten naar fabrieksinstelling na wat experimenteren maar heb daar een trucje voor gevonden :) Heel klein minpuntje is dat de "ontvanger" van de RC erg laag zit, stel je zet de Ziggo box of iets anders voor de tv dan reageert ie wel es minder goed.
Ik kan deze tv echt iedereen aanbevelen zeker nu hij geen 900 euro meer kost, KOPEN!!!

Pluspunten

• geweldig beeld
  • supergeluid
  • mooi platte tv

Minpunten

• ontvanger voor RC zit wel laag.

Ria 07-01-2017

Stijlvol toestel, schitterend beeld en perfect geluid.

Voor dit toestel gekozen na een eerdere aankoop waarbij de kijkhoek waardeloos was. Mooie vormgeving, prachtig beeld, goed geluid. Had voorheen het geluid via mijn boxen lopen maar heb nu meestal het geluid van de tv aanstaan. Ik heb jarenlang een plasma tv gehad met warme kleuren dit toestel komt ondanks het scherpe beeld dicht in de buurt.

Pluspunten

• Perfecte kijkhoek
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Niet

Erik 28-10-2016

Fantastisch beeld en goed geluid

Hiervoor heb ik verschillende modellen bekeken en is de keuze uiteindelijk op deze LG gevallen. Wat een verademing! Het beeld is echt super, het geluid voor een platte tv ronduit goed. Hier zie je het nut van het inschakelen van specialist Harman Kardon in terug. Bediening is simpel, de kinderen hadden het ook zo door. Het besturingssysteem WebOS werkt snel en zonder haperen. Nooit gedacht dat ik ooit een LG zou aanschaffen, zo zie je maar weer. Ben vooralsnog erg tevreden, het thuisfront gelukkig nu ook.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid (voor een platte tv)
  • WebOs besturingssysteem; snel, eenvoudig
  • Design, al is dat smaakgebonden

Minpunten

• Afstandsbediening voelt goedkoop aan
  • 's avonds soms wat backlightbleeding te zien