Sony KD55XD8599 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,40 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Luuc Boomsma 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een genot!!

Na lang zoeken uiteindelijk de Sony KD55XD8599 gekocht, ik had nogal een lijstje waar hij aan moest voldoen en dat doet hij dus ook.
In het verleden altijd een Samsung gekeken en ook zonder problemen, maar na 8 jaar was het tijd voor iets nieuws. Wilde eigenlijk weer een 46inch maar na het bezoeken van diverse winkels is het een 55inch geworden. Nu hij hangt valt het best mee met de grote, je went sneller aan een grote TV dan aan een kleine TV.
Natuurlijk zie je in de winkels altijd de mooiste beelden, ze kiezen daar wel de beste plaatjes uit.
Een tv die gewoon draait op een set top box ( ziggo, kpn enz.) zie je in de winkels niet staan.
Dus het zijn dan de meest voorbeeldige plaatjes, maar wat schetst mijn verbazing dat die mooie plaatjes er thuis ook vanaf spatten.
Het beeld is werkelijk subliem, het geluid valt honderd procent mee. We hebben er echter wel een Sony HT-CT790 soundbar bij gekocht en die maakt het geluid super mooi.
Hij hangt hier aan de muur, Vogel's Thin 305 muurbeugel, die maakt hem mooi slank en hij komt slechts 5 cm de kamer in. Het lijkt wel een schilderij.
Het instellen is erg afhankelijk van je eigen voorkeuren, bij ons ging het redelijk makkelijk.
Alles wat je nodig hebt zit er bij, zelfs 2 afstandsbedieningen waarvan eentje met spraak.
Voor deze prijs in het echt een zeer goede aankoop en we hopen dan ook dat we er heel veel plezier van zullen hebben.
Hoelang deze mee zal gaan kunnen we natuurlijk niet zeggen maar het ziet er allemaal best we degelijk uit.
Een aanrader dus!!!

Pluspunten

• Mooi plat
  • Prettige kleuren
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Tot op heden nog niets gevonden

Bart vd. H. 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Top TV!

Na een maand vanaf 4,5 meter naar een 32" tv te hebben gekeken, is de Sony überhaupt al een enorme verbetering. De installatie is makkelijk en snel. De smart tv opties werken goed en zijn een mooie aanvulling op het standaard tv kijken. Het vinden van de juiste beeldinstellingen is heel persoonlijk en niet gemakkelijk. Wij hebben wel wat avonden nodig gehad om de juiste instellingen te vinden, maar als dit eenmaal gelukt is dan is de beeldkwaliteit echt geweldig. Het beeld is scherp, mooie contrasten en ook bewegende beelden zien er goed uit. Geluidskwaliteit is gewoon, maar prima. Tot slot is het design van de tv super strak en heb je de mogelijkheid om de kabels weg te werken in de standaard, waardoor je strakke tv niet ontzien wordt door allerlei loshangende kabels. Tot slot, een mooie tv, met goede beeldkwaliteit en leuke smart tv opties.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Wegwerken kabels
  • Smart TV

Minpunten

• Beeld instellen

Benno 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige TV

Met deze TV zie je direct wat bedoeld wordt met geweldige, scherpe en zeer natuurlijke kleuren. Niet dat schreeuwerige wat anderen hebben. Hiervoor had ik 5 jaar een ander merk, maar die kan niet tippen aan deze TV. Heb hem een week in bezit, heb nog niet eens naar alle mogelijkheden gekeken, maar dat zal ik de komende weken doen. Maar erg tevreden en ben blij dat ik iets meer heb uitgegeven voor deze kwaliteit.

Pluspunten

• Installatie
  • Beeldkwaliteit
  • Mooi model
  • Alle aanwezige mogelijkheden

mike2100 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ervaring

Om heel eerlijk te zijn wat een prachtig tv. Makkelijk in gebruik en staat als een plaatje in de woonkamer! Heb eerst op internet gekeken wat ik precies wilde hebben en toen kwam ik eigenlijk uit op een Samsung. Vervolgens ben ik bij de winkel gaan informeren en toen was ik eigenlijk gelijk verkocht aan de Sony. Ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak maar ik vond de Sony er echt uitspringen en zou zo weer een Sony kopen ;-)

Over de duurzaamheid kan ik nog geen mening geven.

Succes met het zoeken en je hoeft eigenlijk niet verder te zoeken...

P Kappen 20-07-2016 Product maand in bezit

Sony KD55-XD8599

Ik heb de tv nu een paar weken en ben zeer tevreden over het gebruikersgemak,beeld ,enz.Ik heb de tv icm een soundbar (sony HT-CT790 )voor een voller geluid.

Gunda 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische tv

Zeer mooi voorgegeven televisie. Super dun. Fantastisch beeld en behoorlijk geluid (gezien de ruimte om boxen in te bouwen) ben er heel er blij mee.

Marco 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

super mooie TV

super tv. super mooi beeld zelfs als je nog niks heb veranderd bij de instelling. de processor ook snel waar door ook de smart gedeelte lekker loopt. alleen het geluid had toch wat beter gekend al heeft deze alweer een beter geluid als de voorganger. makkelijk in te stellen duidelijk menu.

Pluspunten

• mooi scherp beeld
  • makkelijk in te stellen
  • mooi disingn

Minpunten

• geluid

Jan v. O. 27-12-2016 Product paar weken in bezit

supper mooi

Zijn voor een andere TV gegaan, uiteindelijk voor de Sony 55XD8599 gegaan. Het beeld is volledig in te stellen. Echt mooi! Ook de afmeting 55 inch is een perfecte grote.

Pluspunten

• gemakkelijk in te stellen
  • geod beeld

René 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

sony bravia kd-55xd8599

deze tv een paar dagen in bezit. wat een beeld zeer scherp en zeer mooie kleuren alles erop en eraan en het werkt allemaal heel soepel. een aanrader. duurzaamheid kan ik niet beoordelen want pas een paar dagen in bezit.

Pluspunten

• alles

Sillycious 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super!

Wat een geweldig toestel. Heb het nu pas 4 dagen in gebruik en ik sta nog steeds versteld van het prachtige zuivere beeld en de mogelijkheden. Ik lees dat veel mensen het geluid matig vinden, maar ik vind het geluid prima, en ik mag het zeggen, want ik hoor slecht. Nu maar hopen dat de duurzaamheid net zo goed is, zodat ik nog jaren toe kan met dit fantastische toestel. Oh ja, het ontwerp, het dunne scherm is ook een genot om naar te kijken, dus zelfs als het toestel uitstaat heb ik een pareltje in de huiskamer staan.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Voeding is groot

John 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld

Op aanraden van de verkoper voor deze tv gekozen ipv de samsung die ik thuis uitgezocht had. Reden: 100Hz ipv 50. Beeld blijft idd heel scherp, ook bij snelle bewegingen, dus goed voorgelicht.
Helaas deed het eerste exemplaar het niet goed, dus wachten we nog even in spanning af hoe lang deze het blijft volhouden. Pas sinds drie dagen in gebruik.

Pluspunten

• prijs
  • 100Hz

Sony KD55XD8599 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Sony KD55XD8599

Gisteren bij Foka in Rotterdam dit toestel gekocht. Heel blij mee is fantastisch. Zeer goed geholpen door de verkoper. En ook nog eens 20 % extra korting dit weekend. Prachtig beeld. Goed geluid.

Pluspunten

• Zeer mooi beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Instellen vergt wel wat kennis