Philips 43PUS6401 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,70 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 213 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dirk 01-09-2016

Prima TV voor een mooie prijs

Een TV met een mooie vormgeving, scherp beeld, gebruiksvriendelijk en voor ons perfecte inch voor de afstand dat wij van de TV zitten (330 cm). Een model van Philips waarmee ze voornamelijk gaan voor een grote afzethoeveelheid. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Martijn 26-07-2016

Top product voor een goede prijs

De tv heeft een goede beeldkwaliteit, wat veel rust geeft met het kijken. De vormgeving is eenvoudig, zonder toeters en bellen, maar goed. Voor mij is hij makkelijk te bedienen, geen ingewikkelde dingen.

Stefan 12-10-2016

Mooie beeld en gemakkelijk in gebruik

Mooie televisie en ideaal formaat. Niet te groot en zeker niet te klein. Perfect voor afstand tussen 2 en 4 meter. Geluid is niet slecht, echter voor een mooi Bass geluid is het beter om extern geluidsapparatuur te gebruiken.

Televisie heeft veel verschillende handige apps en internet is via Wifi draadloos aan te sluiten. Televisie had geen handleiding en voor het mooiste beeld wel handig om goed naar de instellingen te kijken. Bij snel bewegend beeld kleine haperingen ondervonden bij standaard instellingen.

Voor de prijs een mooie televisie, goed beeld en gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Kleuren
  • Uiterlijk

Teun321 18-07-2016

Prima Televisie

Deze Tv gekocht helemaal blij mee maar er zijn een paar minpunten namelijk! het beeld verspringt regelmatig van preset. daarnaast is het OS niet super snel en tijdens het netflix kijken loopt hij daardoor af en toe een beetje vast. wat zeker niet door het internet komt. Het ambilight is daar integen super relaxed en zorgt daardoor voor veel rust. het geluid wat uit de tv komt kan je maar beter meteen uit zetten en een stereo aansluiten.

Moon 14-07-2016

Fijne aankoop

Nog maar een paar dagen in bezit van deze tv , maar zeker geen spijt.
Mijn vorige tv ,ook een Philips , begaf het na ruim acht jaar maar deze is in vergelijking dunner een beter beeld, smart tv en ook veel lichter.
Nog geen tijd gehad om alle functies uit te proberen maar tot zover ben ik dik tevreden en zeker in combinatie met mijn Fidelio surround set is het een en al kijk en luisterpret.
Het enig wat ik tegen woordig jammer vindt is dat er geen gedrukte handleidingen meer bij zitten...
Vooral in het begin als je veel wilt uitproberen moet je steeds je tablet of pc aanzetten om het een en ander op te zoeken.
Een boekje is sneller gepakt vindt ik.

Johan 12-07-2016

Mooie Televisie

7,6
Erg Scherp beeld
Super dunne televisie
Ambilitght is er mooi achter de op de muur
Staat mooi in de huiskamer

IQM 12-07-2016

Het is niet al goud dat er blinkt... (bezint eer ge begint!)

4,8
Volgens de verkoper was dit een geweldige TV met veel mogelijkheden dankzij Android. Nou, daar ben ik van terug gekomen! Je kunt helemaal niet alles uit de store installeren. Alleen de goedgekeurde apps. Hierdoor is de meerwaarde van Android TV volledig weg.

De beeldkwaliteit is alleen bij 4k demofilmpjes goed. Bij normaal TV kijken valt het behoorlijk tegen. De zwartweergave is niet goed, de kleuren sprankelen niet en het contrast is ook niet goed. (dit zeg ik na 2 avonden proberen om de juiste instellingen te vinden) Films vanaf een apparaat gaan nog enigzins maar TV (Ziggo) kijkt echt niet prettig. Huidtinten en blond haar komt onnatuurlijk over. De mogelijkheid om het geheugen uit te breiden is ook waardeloos doordat je niet de gewenste apps kun installeren. Het enige dat wel goed is, is het design en het geluid. Of je moet hem als computermonitor gaan gebruiken. Dat is wel ragscherp op 3840x2160.
Nee, voor mij geen Philips meer.

Geweldige tv 04-07-2016

Geweldige tv

Mooie strakke design scherpbeeld en natuurlijk de kleuren die mee kleurt op de muur Ik heb altijd een philips tv gehad En dat zal ik ook blijven kopen Ben er zeer over te spreken En natuurlijk een goede prijs

Bedumm 04-07-2016

Philips 43PUS6401/12

Sinds 28-06-2016 heb ik mijn oude Philips 37PFL7605 maar is vervangen door de 43PUS6401/12. Het eerste verbeter punt vind ik de grootte het toestel is 6 inch groter dan mijn vorige toestel maar neemt niet de hele woonkamer in beslag. Opmerkelijk vond ik ook het beeldkwaliteit (positief) ik vind het contrast en de zwartwaardes van de tv fantastisch mooie kleuren en diep zwart veel beter dan mijn vorige toestel! Het beeld is ook fantastisch scherp het eerste wat ik gedaan heb toen ik de tv heb uitgepakt is direct naar YouTube en filmpjes zitten kijken in 2160p en dit is echt adembenemend. Daarnaast mag ik ook graag gamen dit vooral op mijn Playstation 4 daar deden de games zoals assassins creed syndicate en GTA 5 het prima echt een vooruitgang ten opzichte van mijn oude tv bij mijn favoriet FIFA (in dit geval 16) vond ik dit wisselend. Het beeld was of prachtig en vloeiend maar in de standaard beeld modus was dit bijvoorbeeld heel schokkerig daar kon ik me af en toe wat aan storen. Het stukje android tv vind ik wel leuk maar geen speciale toevoeging zolang er maar Netflix en YouTube op zo'n apparaat kan ben ik al gauw tevreden. Aan de andere kant vind ik het qua starttijd en laadtijd wat tegenvallen en dan vooral de apps. Het zappen en switchen van kanalen gaat prima. Vormgeving daar kunnen veel fabrikanten van Philips nog wat van leren over smaak valt dan wel te twisten maar ik vind het persoonlijk altijd goed een mooi grijzen behuizing een metaal achtige look. Hierdoor lijkt het toestel luxer. Dit is ook medemogelijk gemaakt door Ambilight 2 ik kan niet heel concreet samenvatten wat het verschil is t.o.v. mijn oude tv met Ambilight maar het werkt voor het gevoel vloeiender en vlotter. Al met al een prima televisie en ik denk ik deze prijs klasse dat er weinig beters te krijgen is. Dit is niet de TV voor de 'hardcore' gamer maar meer dan genoeg voor huis, tuin en keuken gebruik. Dit is wel een echt entertainment apparaat!

grooten 13-06-2016

Philips pus6401

Dit is echt weer een toppertje van Philips, alles werkt naar behoren en de beeldkwaliteit is erg hoog!
Het geluid had iets beter gekund maar voor de rest een echt paradepaardje.

Wajang 05-07-2017

Mooi beeld

Gekocht bij Foka voor 479 euro. Voor die prijs zeer goed product. 4K vooral bruikbaar voor de PS4 spelcomputer en netflix uitzendingen in 4k.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • prijs
  • veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• weinig 4k uitzendingen.

Annelies 23-09-2016

Mooi scherm met mooi beeld

Mooi scherm en mooi beeld, prima prijs/kwaliteit verhouding. Binnen 10 minuten aangesloten en werkzaam. Erg tevreden over de aankoop.

• Beeld
  • Mogelijkheden
  • Afstandbed.+toetsenbord

Minpunten

• Steun minder mooi

Frank 26-08-2016

Prima TV

Een TV met mooi beeld, prima geluid, ideale afmeting. Gewoon een toestel die je aanschaft en waarvan je jaren plezier zult hebben.

Ronald 20-07-2016

Nieuwe Philips 43pus6401 Android tv

Een hele mooie 43 inch Philips tv met ambi licht 2 zuiver geluid met zeer helder beeld en heel veel mogelijkheden zoals Wi-Fi en bluetooth-verbinding en is zelfs via een smartphone en de Philips tv remote app te bedienen.

Dani 17-07-2016

Mooie slaapkamer tv

Geen grootte tv maar zeker ideaal voor de slaapkamer, beeld super scherp en prima geluid. De Netlix knop is ideaal

Coltan 15-07-2016

Philips 43PUS6401

Deze tv heeft een moderne mooie vormgeving. De ambilight is een super leuke toevoeging wat een echte bioscoopgevoel bij films geeft. Onze kinderen finden dat echt mooi en genieten ervan. Uitzonderlijk scherp beeld met natuurlijke levensechte kleuren en goede geluidskwaliteit. Ideale keuze ook voor natuurfilmliefhebbers. Was eenvoidig om te installeren en gebruiksvriendelijk. Is boven verwachting. Hooge kwaliteit voor een goede prijs. Ik ben echt tevreden en kan ik deze model aanraden.

Koos oudendijk 13-07-2016

- HET GELUID IS MINDER, IK OVERWEEG EEN SOUNDBAR

Philips 55pus6401 30-06-2016

Philips 55pus6401

6,8
Ik ben zeer tevreden over deze televisie.v
Het heeft veel mogelijkheden en de verlichting maakt het tv kijken nog spannender wanneer alle lichten uit zijn. Ik heb hiervoor altijd een HD, maar nu met de UHD is het een heel andere belevenis.
Ik ben er erg blij dat ik deze heb aangeschaft

Deventer 26-06-2016

Mooie TV voor een redelijke prijs

6,8
Fine UHD TV met mooi design en goede kwaliteit. Beeld is prachtig en plenty aansluitmogelijkheden. Jammer dat er geen analoge ras video ingang op zit, maar opgelost met SCART adapter.

G.Grooten 09-06-2016

Philips kwaliteit

7,3
Het geluid had iets beter gekund maar voor de rest een echt paradepaardje.