Finlux FL3222SMART

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Finlux FL3222SMART op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Thom 12-04-2017

Zeer blij mee

Geschreven voor: Finlux FL3222SMART

Zeer fijne tv. Werkt erg zuinig en kan er van alles mee. Geluidskwaliteit is wel ietsje minder maar dat is met een 2 boxjes zo opgelost. Beeld is met HD-ready scherp genoeg om fijn Netflix mee te kunnen kijken of mee te gamen. Tv beschikt over Youtube app, uitzending gemist(NPO) en nog veel meer. Tv beschikt over CI-+ poort om digitale televisie mee te kunnen kijken. Alleen jammer dat er geen wifi ontvanger in zit en er maar 1 specifiek usb ontvanger met de tv werkt, onhandig al je niet makkelijk een kabel bij de tv kunt krijgen.

Pluspunten

• HD-ready
  • Geschikt voor digitale tv
  • Netflix
  • Genoeg poorten
  • Apps

Minpunten

• Geen wifi ontvanger
  • Geluidskwaliteit

petros 30-08-2017

Special wifi dongle voor deze tv wordt bij Amazon.de met spotgoedkoop prijs verkocht.

M 03-09-2016

Fijne tv

Geschreven voor: Finlux FL3222SMART

Ik vind het een super tv en is ook heel eenvoudig echt een aanrader!! Ook de prijs voor deze tv geen geld voor een smart ik heb mijn vriendinnen deze tv ook echt aangeraden mijn onderbuurvrouw wilt ook een 32inch heb ik haar deze ook aangeraden vooral dat je er makkelijk netflix op kan kijken. Al om al een super product voor weinig geld

Pluspunten

• Fijn beeld
  • Makkelijk