Finlux FL3222SMART - Reviews

HD-ready
Diepte
18,50 cm dikte
32 inch.

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

M 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tv

Ik vind het een super tv en is ook heel eenvoudig echt een aanrader!! Ook de prijs voor deze tv geen geld voor een smart ik heb mijn vriendinnen deze tv ook echt aangeraden mijn onderbuurvrouw wilt ook een 32inch heb ik haar deze ook aangeraden vooral dat je er makkelijk netflix op kan kijken. Al om al een super product voor weinig geld

Pluspunten

• Fijn beeld
  • Makkelijk

Thom 12-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer blij mee

Zeer fijne tv. Werkt erg zuinig en kan er van alles mee. Geluidskwaliteit is wel ietsje minder maar dat is met een 2 boxjes zo opgelost. Beeld is met HD-ready scherp genoeg om fijn Netflix mee te kunnen kijken of mee te gamen. Tv beschikt over Youtube app, uitzending gemist(NPO) en nog veel meer. Tv beschikt over CI-+ poort om digitale televisie mee te kunnen kijken. Alleen jammer dat er geen wifi ontvanger in zit en er maar 1 specifiek usb ontvanger met de tv werkt, onhandig al je niet makkelijk een kabel bij de tv kunt krijgen.

Pluspunten

• HD-ready
  • Geschikt voor digitale tv
  • Netflix
  • Genoeg poorten
  • Apps

Minpunten

• Geen wifi ontvanger
  • Geluidskwaliteit

petros 30-08-2017

Special wifi dongle voor deze tv wordt bij Amazon.de met spotgoedkoop prijs verkocht.