Finlux FL2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Finlux FL2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Petra Verwey 18-11-2016

FINLUX FL2022 TELEVISIE

Geschreven voor: Finlux FL2022

Ik vind het een topprodukt voor een zeer redelijke prijs, 147.99 euro. De televisie is niet zwaar en zelfs door mij makkelijk naar boven te dragen. Het aansluiten was een fluitje van een cent terwijl ik daar erg tegenop zag want ik had dit nog nooit zelf gedaan. De televisie word begeleid door een zeer mooie en uitgebreide afstandsbediening, zoekt zelf het netwerk en werkt prima.
Mooie beeld en kleuren, goed geluid. Nu ben ik nogal een digibeet maar met deze televisie is alles mij duidelijk, er kan een USB stick in en hij is HD ready. Al met al ben ik een zeer tevreden mens en als ik dan ook nog zo gelukkig mag zijn om het aankoopbedrag terug te mogen winnen? Jeetje, helemaal super!

Pluspunten

• makkelijk hanteerbaar
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen
  • geen

DPC 31-07-2016

Leuke TV voor de caravan

Geschreven voor: Finlux FL2022

We zochten een passende tv in de caravan. Met een insteekkaart van Digitenne een prima combinatie. Licht in gewicht en met een passende beugel aan de wand geen sta in de weg.
Verder moet je er geen bijzondere dingen van verwachten qua audio en opname mogelijkheden. Ik overweeg nog een usb splitter toe te passen, omdat de enige usb poort nu gebruikt wordt door de Digitenne antenne. Die is overigens ook met een aparte stekker te voeden, maar dat vergt dan weer een extra stopcontact.