Philips 65PUS8601 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
1,70 cm dikte
65,0 inch.

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

arjan 13-07-2016 Product paar weken in bezit

groots aan de muur

in verband met verhuizing toch maar besloten om een nieuwe tv aan te schaffen, van 42 naar 65 inch. toen ik de verpakking binnen kreeg schrok ik toch wel van het formaat. Ook toen de tv via een beugel aan de muur was bevestigd bleef ik de tv groot vinden maar na een paar dagen intensief tv kijken zijn we er inmiddels aan gewend.

via ING rentepunten de 65 inch versie aangeschaft en dat scheelt toch wel een hoop geld in vergelijking met de internetaanbieders.

in combinatie met HD via glasvezel is het beeld werkelijk subliem, te realistisch eigenlijk. Het geluid is redelijk maar ga het nog aansluiten op mijn home cinema dus maakt me niet zoveel uit.

We gaan een hoop lol van deze tv!!

Wimke 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige installatie, verrassend helder beeld

Gisteren mijn >10 jaar oude TV vervangen door de Philips 55PUS8601/12. De ophanging mbv een Vogels ophangbeugel nam de nodige tijd in beslag. Daarom was het fijn om te constateren hoe gemakkelijk de installatie en ingebruikname van de TV verliep. In een mum van tijd waren alle satellietzenders gevonden en kon ik de "tour" volgen op een verrassend helder en scherp beeld; het was of ik zelf in het peloton meereed, zij het met aanzienlijk minder inspanning. De komende tijd rustig de vele "smart"-features ontdekken. Waar ik zeker nog aan moet wennen is de (over)gevoelige afstandsbediening dei me nog vaak op plaatsen brengt waar ik niet wil zijn.

Richard 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Échte aanrader

Mooi toestel, precies wat je mag verwachten. Geluid maak ik zelf geen gebruik van omdat geluid van platte tv's niet voldoet aan mijn wensen. De speakers heb ik er dus niet aanzitten waardoor ik rondom een mooie smalle lijst heb. Over duurzaamheid kan ik weinig zeggen. Ik hoop dat Android goed ondersteund blijft op deze toestellen, ze moeten natuurlijk wel een behoorlijk aantal jaartjes mee en dus moeten updates beschikbaar blijven. Het formaat is fors, hier wen je snel aan, daarna is het alleen maar zeer prettig

Gerard 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super ambilight tv!

We hebben ons een paar dagen geleden deze tv aangeschaft en zijn super tevreden over het mooie ambilight er komen schitterende sfeerlichten te voorschijn als die aanstaat. wij zijn ook super tevreden over de service super goede aanbieding gekregen en snelle levering

W Smulders 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie , platte tv met goed geluid

Tv is erg plat , goed beeld en perfect geluid.
randen zijn erg minimaal.
nadeel is dat inkijk vanuit opzij wat minder is.

John en Marka 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie disign tv met ambilight

Heb tv nu een week, ben zeer tevreden. over duurzaamheid kan ik nog geen mening geven. vorige ambilight geen tien jaar storings vrij mee.Beeldkwaliteit nieuwe tv is subliem,natuurlijke kleuren mooi contrast.Fijne helderheid. bediening afstandbediening is gemakelijk, touchpad is wel even wennen. De ambilight is gewoon geweldig, voor mij een toegevoegde waarde aan tv kijken.Netflix-knop is erg handig. Apps. werken goed en snel. Ben tot nu toe zeer tevreden en hoop nog lang plezier ervan te hebben.

1973 23-05-2016 Product paar weken in bezit

Beste TV ooit!

Uitstekende TV. Zeer scherp beeld en uitmuntend geluid. Het Ambilight rondom is van hoge kwaliteit en maakt de beeldbeleving nog intenser. De apps om snel naar YouTube en Netflix te gaan zijn bovendien zeer handig. De afstandsbediening is uniek met zowel een toetsenbord als een normale bediening.

hoofddorp 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Erg mooie televisie. Heel veel mogelijkheden. Vooral het ambilight ben ik zeer tevreden over.
Het beeld is heel helder en scherp .
Dacht eerst dat de televisie erg groot was voor mijn huiskamer (5 meter). Maar is absoluut niet zo. Tot nu toe echt een aanrader

WhoDoneIt 18-12-2016

Snelle android TV met werkelijk schitterend beeld

Deze 65PUS8601/12 via een ethernet kabel op net aangesloten. Probleemloos films kijken via NetFlix. Snelle download. Youtube, muziek, etc. Zeer goede fijn regeling helderheid, kleuren, contrast etc,. Werkelijk een prachtig beeld. Via optische kabel op HiFi aangesloten. Prachtig geluid voor films en concerten. Standaard geluid is goed voor deze platte design TV door de los te koppelen fraai vormgegeven speakers die magnetisch aan de zijkant van de TV vastzitten (voor bijvoorbeeld nieuws of gewoon TV).
Een min puntje. Al snel na installatie van TV software problemen. Systeem liep vast. Na firmware update tot nu toe geen problemen meer. Alles loopt nu soepel. Advies aan Philips: doe een begeleidende brief in de doos met advies gelijk na installatie de firmware een upgrade te geven. Voorkomt ergernis.

Terry77 13-09-2016

Ondeugdelijk product

Inmiddels 4 maanden geleden deze tv gekocht. En vanaf het eerste moment zeer tevreden. Echter binnen 4 maanden werd het beeld zwart en bleef zwart. Philips heeft dit opgelost door een gloednieuwe tv bij mij te plaatsten. Deze nieuwe tv heeft echter ook problemen. De tv staat aangesloten op mijn receiver om zo films en concerten van goed geluid te voorzien wanneer je via Netflix of Youtube iets bekijkt. Helaas geeft deze tv geen geluid door via de optische (Toslink) aansluiting. Terwijl de vorige dat wel deed evenals meerdere andere producten.
Dus twee tv's gehad en beide met een mankement. Dat geeft bijzonder weinig vertrouwen in dit product helaas. Want als het allemaal werkt dan is het een zeer mooie tv.

Belle08 02-08-2016

Een Ambilight wonder

Buiten het geweldige ( rustige ) beeld kwaliteit, dit product gekozen om zijn Ambilight. Snel en goed aangepaste kleuren. De stand : geluid ambilight, is prachtig bij concerten ( dus niet video/beeld ambilight ).
Zelfs op korte afstand goed beeld. Kabels weggewerkt met een witte plank aan de achterzijde. Hierdoor lijkt de TV te zweven.
Moet nog veel ontdekken, maar tot nu toe erg tevreden.

De plus en min punten volgen later.

EUTO 18-07-2016

Prettig kijken naar groot beeld

Heb gekozen voor deze TV omdat we goede ervaring hebben met Philips TV`s. en het ambilight geeft een extra kijkervaring. Ook de vele aansluitmogelijkheden waren ons een reden om deze TV te kopen.

Bassss 08-07-2016

Wat een genot om naar te kijken

Ik heb de switch gemaakt van een 101 cm Sony naar deze 165 cm 4K met Ambilight aan 4 zijden. Top aan dit toestel zijn ook de legio aan aansluitingen. 4 x hdmi, maar zelfs ook nog scart. Top toestel.

Johndo 18-06-2016

Zeer mooi beeld en speels ambilight!

Het enige nadeel is dat er geen 3D op de tv zit. Voor de rest nergens niks op aan te merken! Beeld en geluid is fantastisch!

Wiekingtze 13-06-2016

Mooie TV

Heel blij met deze mooie tv, gebruik vriendelijk en een aanwinst aan de muur.
1 negatief puntje, ambilight onderzijde is niet mooi als je de tv tegen de muur hangt. De ledjes zijn zichtbaar. en natuurlijk jammer dat Nederland niet geplaatst nu....

em49 26-05-2016

Mooie tv

Wij hebben onlangs deze tv gekocht, samen met de fidelio soundbar van Phlips. De soundbar en televisie communiceren prima met elkaar. Verder is de ambilight van deze televisie heel mooi. We hebben het op de natuurlijke stand staan waardoor de ambilight kleuren aanpassen aan de scherm waardoor het natuurlijk overkomt. Het beeld is ook zeer scherp. Kortom wij zijn blij met onze televisie en soundbar.

Hans0851 24-05-2016

prachtig

vandaag gekocht en meteen in gebruik genomen. Installatie verloopt probleemloos door stap voor stap installatieprogramma. Uitstekend beeld en prima geluid.
Ambilight rondom met name 's avonds erg prettig en rustgevend voor de ogen. Mooi slank design.

jmgn 23-05-2016

De beste TV ooit!

Wat een mooie, grote TV. Perfect beeld en geluid. Het Ambilight van 4 kanten maakt het plaatje compleet. Bovendien zijn de APPS een 'must have' om snel toegang te krijgen tot Youtube en Netflix. De afstandbediening is overzichtelijk en zelfs voorzien van toetsenbord.

Een aanrader voor iedereen!

PeterPHD 18-02-2016

Drama met aansturing externe apparaten

Mooie TV met prima beeld echter het aansturen van externe apparaten zoals een home theater is werkelijk een drama. Een expert is hier al uren mee bezig geweest echter het geluid wordt niet door gegeven en lijkt nergens mee compatible.
Ook de afstandsbediening met swipe werkt in de praktijk absoluut niet handig want in menu verspringt de cursor heel snel ergens anders heen en deze optie is ook niet uit te zetten.
Indien aan de wand gemonteerd kan je niet meer bij de poorten zoals HDMI en USB en moet je de hele TV van de wand halen. Ook voor een externe harddisk is geen mogelijkheid deze ergens aan te monteren.

PHD63 18-02-2016

Drama met aansturing externe apparaten