Samsung HD-Ready TV Monitor 28 inch LT28E310EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HD-Ready TV Monitor 28 inch LT28E310EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Philippe 12-05-2017

Mooi beeld voor slaapkamer of op de boot

Bij de BCC gekocht. Was teruggebracht door een andere kant dus met korting. Perfect toestel voor zo'n prijs. Lichtgewicht en daardoor eenvoudig mee te nemen. Even goed instellen en het geeft een prima beeld en nog zuinig ook. Geluid is voor een kleine ruimte ook oké. Mutlifunctionele poot die ook als muursteun kan worden gebruikt.

Pluspunten

• beeld
  • multifunctionele poot
  • compact
  • licht
  • zuinig

Minpunten

• Geen oled

Werkman 23-11-2016

Leuke TV/Monitor

Heb deze Tv/monitor bij BCC gekocht en heeft een mooi en helder beeld
Ook het geluid is uitstekend
En de aansluitmogelijkheden is ruim voldoende
Is een leuke tv voor op de slaapkamer
Dus ik beveel deze aan voor op de slaapkamer voor veel kijkplezier en gameplezier

diana 15-11-2016

slechte poot onder tv

tv is best goed, het beeld dan, lage cijfer door de poot! uren bezig geweest, steeds weer, nu staat hij, maar vooral niet aankomen. Heb hem via de Media Markt, eerste en laatste keer, voor de deur bezorgen 15 euro, instellen met poot 79 euro. Dus naar huis gesjouwd kan effe niks vandaag, anders was ik er al geweest, telefonisch krijg ik ze niet te pakken.
ik ga normaal naar BCC (zag net gratis bezorgen).
maar goed Media Markt dichter bij en oude tv stuk dus wou hen graag.

Pluspunten

• goed beeld

Minpunten

• poot besvestiging

Bart 18-04-2017

jammer dat de review niet verder gaat dan 'de poot'. Het gaat toch vooral om het beeld en het bijkomende geluid van dit toestel?? Media Markt of BCC hebben verder weinig met de kwaliteit van de tv te maken.
de score van 1 ster..... alleen vanwege de poot?? :-(