Philips 32PFK5500 - Reviews

Full HD
Diepte
6,40 cm dikte
32 inch.

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,6

D review 14-04-2016 Product kwartaal in bezit

Koop geen 5500 serie

2,8
Sinds aankoop problemen met deze televisie. Wil je een smart tv? Koop deze televisie dan niet! Bij het op standby-stand zetten met de afstandsbediening en vervolgens weer aanzetten van de televisie maakt de televisie geen internet verbinding meer. Daarnaast start de televisie soms automatisch opnieuw op, heel irritant. Kort na aankoop contact gehad met Philips. Het opnieuw opstarten ''bleek'' een instelling te zijn die aanstond en niet geschikt is voor deze televisie. Dit heeft het probleem echter niet opgelost. Het vergeten van de internetverbinding bleek een software probleem te zijn. Ik moest wachten tot dit verholpen was. Ondertussen de televisie aan en uit gezet met de knop op de televisie, dan blijft de internetverbinding behouden. Inmiddels twee en een halve maand na aankoop maar weer eens contact opgenomen met Philips over de status van de software update. Wat blijkt, het ligt niet aan de software, maar aan de wifi-adapter die is ingebouwd. Dit zorgt ook voor het probleem van het automatisch opstarten. Bedankt dat jullie dit hebben medegedeeld Philips, want ik zou op de hoogte worden gehouden, niet dus... Het blijkt dat dit probleem bekend is bij 5500 series van Philips. Maar zoals aan de telefoon werd gezegd ''als je zoals veel mensen via de kabel kijkt heb je weinig problemen''.

Mijn advies, koop geen 5500 serie.

Mijn televisie wordt gerepareerd en ik zal 10 dagen zonder televisie zitten. Ik hoop dat ik dan van de problemen af ben.

Bespaar jezelf een hoop moeite en koop geen 5500 serie. Mijn vertrouwen in Philips is flink gedaald en over de klantgerichtheid ben ik niet te spreken.

nooitphilipsmeer 07-06-2017

waardeloze rommel

iedere 2 dagen opnieuw naar fabrieksinstellingen, zenders zoeken etc, ca 20 minuten omdat de ene app na de andere app vastloopt, waarna de afstandsbediening niet meer werkt, waarna de toetsen op de tv niet meer werken tot de tv alleen nog maar te bedienen is met de stekker.

joey5386 24-02-2017

Verschrikkelijk

Dit is mijn tweede smart TV van Philips en voor de tweede keer ben ik teleurgesteld. Zodra je de TV aan zet crashed Android TV en moet hij opnieuw opstarten. Ook de Wi-Fi is een drama. Kortom, geen Philips meer voor mij.

RoKo 17-11-2016

Mooi beeld, onmogelijke bediening

Op verschillende sites alleen maar vragen hoe deze tv ingesteld kan worden. Niemand weet blijkbaar het antwoord. Zit er zelf ook mee. Cl card invoeren lukt ook niet.
TV is wel mooi en beeld en geluid zijn goed.

16margareta 15-09-2016

heb geen code

heb echter een probleem bij alles wat ik wil doen zenders zoeken of wisselen vraagt hij steeds een code die ik echter niet weet en die mij niemand kan mededelen tot hier toe de taal code heb ik opgezocht op jullie site maar daar staat belgie niet tussen

PatrickM 25-08-2016

Slechte Software

De slechtste TV-aankoop ooit. De TV heeft zeer slechte software. TV-crashes, netwerk problemen (zowel via de kabel als Wifi), niet werkende Apps, spontaan opstarten midden in de nacht en problemen met audio zijn aan de orde van de dag.

Philips brengt regelmatig software updates uit. Ieder keer voer ik de update uit in de hoop dat dit iets verbeterd. Helaas worden de prestaties van de TV steeds slechter.

Ik hoop van harte dat Philips haar zaakjes op orde krijgt voordat zij stoppen met het support van dit model.

mrstanneke 23-08-2016

Aanrader voor de slaapkamer

Ik las dat er mensen zijn die problemen hebben met het automatisch aan gaan van de tv, ik kan je vertellen dat dat aan de instellingen ligt die je kiest.
Als je bij alle instellingen beeld kiest en daarna ecoinstellingen zet je eco instellingen op standaard.
Die niet meer veranderen, de rest van de instellingen zoals beeld geluid enz. kun je gewoon naar wens instellen en je weet dan zeker dat het toestel ook uit blijft als je hem uitschakeld. Ik ben verder zeer tevreden over dit toestel, zeer mooi beeld en rustgevend voor de ogen.
Dus nogmaals een echte aanrader voor de slaapkamer of voor kamerbewoners.

hgrootnl 30-06-2016

Afrader

Ondanks prima beeld- en geluidkwaliteit raad ik dit apparaat ten zeerste af:
* apparaat schakelt zichzelf te pas en te onpas in. Dat is 's nachts hinderlijk (toestel op de slaapkamer).
* met zeer grote regelmaat onderbreekt het toestel de uitzending om het Philips logo prominent in beeld te brengen, gevolgd door het 'splash screen' van Android. Waarna de uitzending verder gaat.
* regelmatig ook valt het beeld van HDMI4 (mijn digitale settop box) geheel weg. Je moet dan opnieuw de HDMI4 poort selecteren en activeren.

Kortom, leuk bedacht allemaal, maar Philips heeft het softwarematig niet op orde.

Dutchbass 11-06-2016

onbetrouwbaar qua opstart

In principe een prachtig apparaat met zeer veel (teveel) mogelijkheden en opties.
Na enig aanleren handig te bedienen met veel instelmogelijkheden.
Prima beeld en zeer gemakkelijk te programmeren opname- en afspeel functie.
Nadeel van het door mij aanvankelijk gekochte toestel was dat het midden in de nacht meerdere malen aansprong, vnl. tussen 04.00 en 07.00 u. - nogal storend in een slaapkamer!

Bart2004 27-04-2016

Deze slanke Philips TV is een aanwinst voor elke woning.

Een zeer goede, superslanke én mooie Philips TV. Een echt kwaliteitsproduct kenmerkend voor Philips. Gemakkelijk in het gebruik en eenvoudig te bedienen.

1HaMo1 19-01-2016

Aangename verrassing

Ondanks dat ik een aantal vernietigende reviews omtrent deze TV had gelezen toch aangeschaft. Ik werd daarom aangenaam verrast toen ik het toestel aanzette. Via tekst op beeldscherm werd ik door de belangrijkste instellingen geleid. Zenders, wifi via WPS, het liep als een zonnetje. Uiteindelijk verscheen het beeld: ook niets mis mee. Even daarna een melding dat er een belangrijke update klaarstond. Verliep ook soepel. Het koppelen van mijn tablet aan de TV: prima. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar ik ben nu al blij

Erikbrabant 06-01-2016

Aardige TV

Sinds kort heb ik dit model voor op de slaapkamer. Wifi was lastig omdat het signaal niet sterk genoeg was. Met een repeater opgelost.
Irritant is dat het toestel elke keer als hij aan wordt gezet na enkele minuten gaat rebooten. Met als gevolg dat hij incidenteel mijn CI+ module niet meer ziet. De Wifi kwijt is....

Ocin 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze TV gekozen vanwege het mooie design en vele smart opties tegen een lage prijs. Het beeld is super scherp en het toestel heeft uitgebreide smart-mogelijkheden met veel apps.

Ger 04-02-2016

De WiFi werkt niet goed.
Tv kan de WiFi instelling niet onthouden of terugvinden.
Service centrum erkend probleem maar heeft nog geen oplossing hiervoor.

Ger 04-02-2016

Hoop dat Philips snel met een goede update van de software komt en dit vervelende probleem hiermee opgelost wordt.
04-02-2016

Peter 14-02-2016

Dat ken ik bij mij is alles al vervangen printplaat en zoo werkt nu af wachten

Deconsument2 26-11-2015

Dit product werkt niet naar behoren

Zoals ook in andere reviews wordt aangegeven herstart de TV altijd enkele minuten nadat je hem aanzet. Software updaten of herinstalleren helpt niet en een monteur wordt niet aangeboden bij dit model. De consument zal het met dit inferieure product moeten doen, helaas.
Een absolute afrader wat mij betreft.