Salora 1500 series 22LED1500 2015

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 1500 series 22LED1500 2015 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robso 15-10-2017

Prima tv met scherp beeld maar slecht geluid!

Mooie, dunne en scherpe Salora tv. Goed beeld, ik kijk tv via mijn chromecast 2 dus via hdmi. Op analoog vind ik hem ook nog best scherp. Van het geluid moet je niet te vee, van verwachten want die is slecht maar gelukkig kan je je eigen speaker erop aansluiten bijvoorbeeld je kleine bluetooth speaker met aux. De hdmi ingang zit op een onhandige plek maar als je kabels zijn wel netjes achter de tv dus tijdens het tv kijken zie je de kabels niet. De tv heeft een mooi design en dunne randen, ook heeft de tv knoppen aan de achterkant van de tv. De tv is licht en heeft een fijne afstandsbediening. Gekocht voor 130 euro wat niks is voor zo een goede tv. Die van mij is 22 inch. Veel mogelijkheden heeft de tv en gebruiksvriendelijke software. Je kan bijvoorbeeld de scherm aanpassen op de afstandsbediening zonder in de menu hoeft te komen. Dit kan ook met het geluid. Dankzij de chromecast is hij ook nog smart ( heb ik zelf gekocht voor 35 euro) en als je ziggo of kpn ofzo hebt kan je ook Full HD kijken, je moet wel de chromecast 2 met je smartphone bedienen, android of ios maakt niet uit. Deze tv is zeker aanrader!

Pluspunten

• USB
  • Full HD
  • Goedkoop
  • Smalle randen en hij is licht

Minpunten

• Geluid

Bram 24-02-2017

Leuk geprijsd, pover geluid

Prima beeld maar povere audio. DVB-T kreeg ik niet aan de praat. In combinatie met Google chromecast (HDMI en USB) een goede keus.

Pluspunten

• Prijs
  • aansluitingen

Minpunten

• Geluid

Officiele reactie van Salora 27-02-2017

Beste Bram,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Door het ontbreken van een klankkast heeft het geluid van een LED TV wat minder body dan een beeldbuistelevisie; afhankelijk van het model en daarmee samenhangend het vermogen van de TV is dit in meer of mindere mate het geval. Dit is inherent aan het fenomeen LED TV.

Dit model heeft bovendien enkel een analoge tuner. Het installeren van DVB-T kanalen is derhalve niet mogelijk. Is uw keuze op dit model o.a. gevallen doordat deze feature wordt vermeld bij de productinformatie van uw dealer? In dat geval vernemen wij graag bij welke dealer u het product heeft aangeschaft, zodat wij deze informatie kunnen laten corrigeren.

Indien uw algemene score van dit model mede werd bepaald door de geluidkwaliteit en de afwezigheid van de DVB-T tuner, dan hopen wij dat bovenstaande uitleg bijdraagt een positieve beoordeling.

Wij wensen u nog veel plezier met uw Salora TV.

Salora