Salora 22LED1500 - Reviews

Full HD
Diepte
4,40 cm dikte
22 inch.

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Bram 24-02-2017 Product paar dagen in bezit

Leuk geprijsd, pover geluid

Prima beeld maar povere audio. DVB-T kreeg ik niet aan de praat. In combinatie met Google chromecast (HDMI en USB) een goede keus.

Pluspunten

• aansluitingen

Minpunten

Officiele reactie van Salora 27-02-2017

Beste Bram,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Door het ontbreken van een klankkast heeft het geluid van een LED TV wat minder body dan een beeldbuistelevisie; afhankelijk van het model en daarmee samenhangend het vermogen van de TV is dit in meer of mindere mate het geval. Dit is inherent aan het fenomeen LED TV.

Dit model heeft bovendien enkel een analoge tuner. Het installeren van DVB-T kanalen is derhalve niet mogelijk. Is uw keuze op dit model o.a. gevallen doordat deze feature wordt vermeld bij de productinformatie van uw dealer? In dat geval vernemen wij graag bij welke dealer u het product heeft aangeschaft, zodat wij deze informatie kunnen laten corrigeren.

Indien uw algemene score van dit model mede werd bepaald door de geluidkwaliteit en de afwezigheid van de DVB-T tuner, dan hopen wij dat bovenstaande uitleg bijdraagt een positieve beoordeling.

Wij wensen u nog veel plezier met uw Salora TV.

Salora