Sony KD43X8309C

Beoordeling op basis van 114 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henk 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooie tv

Wij hebben de tv nu vanaf december 2015 in bezit.
Wij hebben voor deze tv gekozen omdat wij een smart tv wouden hebben
Die andere was ook een Sony en die daar voor ook omdat wij nog nooit een probleem hadden gehad is de keus niet zo moeilijk om bij dit merk te blijven.
De tv bevalt ons super goed makkelijk in bediening beeld kwaliteit is gewoon super de grote is mooi kort om wij zijn super tevreden over de tv echt een aanrader echt waar. En je hebt voor dat geld ook een 4K beeld

Stavenuiter 18-03-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden

9,4
Ik heb de tv nu van af eind december 2015.
Ik ben er erg blij mee. De installatie ging vloeiend en alles werkt gelijk in 1 keer. Ik ben voor een andere tv gegaan ivm stroom verbruik van mijn oude plasma tv. Wat een verschil alleen al aan grote en gewicht! Deze tv weegt erg weinig. Het beeld ben ik zeer over te spreken. Als je een 4k filmpje van YouTube kijkt is het net of je er in zit zo mooi. Het Android gebeuren had ik niet op de oude tv. Ik wil dat niet meer missen. Wij gebruiken voor de kids YouTube erg veel. Als je een filmpje op de telefoon hebt kan je het zo op de tv streamen, werkt geweldig. Het geluid is wat minder. Maar ik had gelijk de Sony soundbar 380 erbij gekocht voor het geluid te versterken. Absolute aanrader!

Dus u begrijpt wij zijn er blij mee!
Mvg
Stavenuiter

Evi 18-03-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterend

Zeer tevreden van het aangekochte toestel. Voldoet perfect aan onze verwachtingen! Snelle geïnstalleerd en heel gemakkelijk in gerbuik.

dieli 14-03-2016 Product kwartaal in bezit

Sony KD-43X8309C

Ongeveer een maandje of 4 eigenaar, en alhoewel het een geweldig beeld is, met een mooi design, hebben we eigenlijk alleen maar problemen. Eerst kregen we de USB niet aan de gang, na een update verholpen. Na een volgende update gaat het opstarten van de TV zeer langzaam, tot 5 minuten toe. Soms doet hij het helemaal niet, en moet je hem nog een keer aan swingelen. Dan start hij een keer goed op direct op het gewenste kanaal, dan start weer geheel Android op.
USB doet het niet meer, deze wordt helemaal niet meer herkent. Behalve dat hij niet meer herkent wordt, vind ik het ook gek dat er geen mogelijkheid op zit om eerst de USB uit te schakelen voordat je de USB verwijdert, zie je overal bij elke PC, maar blijkbaar bij een TV niet nodig? Handleiding is niet meer standaart blijkt, alles moet je middels een naar mijn smaak ongemakkelijke site uitzoeken.

TV is inmiddels 2 weken weg, en verwacht hem binnen kort weer terug, en dan zullen we zien of het allemaal functioneert zoals het moet.
Alles bij elkaar jammer dat hij defect is, want het is verder gewoon een mooi ding met geweldig beeld.

Frits 09-02-2016 Product maand in bezit

Deze tv voldoen helemaal aan mijn verwachting zeker gelet op de beeldkwaliteit want die echt subliem in vergelijking met andere merken ultra HD. Daarbij is de vormgeving erg mooi.

Marc Celis 02-02-2016 Product maand in bezit

Een zeer goede ophang tv.
Prima netwerkmogelijkheden.
Beeldkwaliteit zeer goed tot uitstekend.
Geluid is wat minder, het zijn uiteindelijk ook maar kleine luidsprekertjes.Maar ze zijn toch redelijk.
Gebruiksgemak van het menu is goed, maar kan verbeterd worden. Een pluspunt is de app op een smartphone die een zeer goede besturing geeft.

Wilfried Ottevaere 31-01-2016 Product maand in bezit

ik had al een Sony bravia ,acht jaar oud waar ik heel tevreden van was, Maar het verschil met Sony KD438309C is geweldig,
vooral de mogelijkheden om fotos via wifi vanuit mijn sonycamera op de tv te tonen is heel knap ,ook eigen video opnames worden heel mooi weergegeven
ik ben heel tevreden met dit toestel.

Tjeerd 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb de Sony nu enkele weken in gebruik. De kleuren zijn echt prachtig. Prachtig scherp beeld. De verbinding met je Wifi laat wel eens op zich wachten, Je ziet dan een melding over de connectiviteit maar meestal loopt het daarna door. Geluid valt me erg mee en waarschijnlijk nog beter met een soundbar aangesloten. Bedieningsgemak is prima alleen jammer dat er geen app beschikbaar is voor uitzending gemist. Dat moet ik dan streamen vanaf een tablet. Maar we zijn erg tevreden over deze Sony tv.

Harold 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Installatie is makkelijk en goed verlopen. Beeldkwaliteit is beter dan ik verwacht had. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

MarinusJ 11-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb deze Sony TV nu een paar weken. Ik ben er erg blij mee al zie ik ook mindere punten.
Eerst de pluspunten voor mij. Het beeld is erg mooi, scherp en bijzonder rustig. Een genot om naar te kijken en dat doe ik dan ook meer dan bij mijn vorige TV. 4K beelden zijn bijzonder scherp dus misschien moet ik me toch maar abonneren op Netflix. Maar ook blue-ray dvd's en oudere films zien er veel beter uit op deze tv. Het geluid valt me niet tegen en is goed voor een platte tv. Bij films laat ik het geluid nog wel via de home-cinema klinken.
De afstandsbediening is geen wondertje van vernuft maar goed bruikbaar. Teletekst kijken is een crime op dit toestel want het valt niet mee de juiste bladzijde te krijgen en die schiet weer door. Je kunt wel een bladzijde vast zetten maar als je overspringt naar een andere pagina begint het snelle doorschakelen opnieuw. Ook het intoetsen van een paginanummer gaat lastig. Ik gebruik mijn satelietontvanger voor de teletekst, dat gaat goed.
Ook de bediening had handiger gekund maar na een paar keer proberen lukt het allemaal wel.
De apps zijn nog niet geweldig (bv nog geen uitzending gemist) maar hier wordt nog aan gewerkt.
Maar ja, het beeld is echt geweldig en daar gaat het toch om. Eenmaal ingesteld werkt alles vlot en het is nog elke dag genieten.

David 11-01-2016 Product paar weken in bezit

Zeer mooie LED TV beeldkwaliteit is prima en is gemakkelijk te bedienen en de installatie was ook gemakkelijk , Deze LED TV is een uitsteekende keuze.

ronny 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

goed tv toestel

het toestel heeft een erg goed beeld,geluid is in verhouding minderwaardig,men pusht je voor een soundbar..

JelleW 23-02-2016 Product maand in bezit

Een complete smart-tv met alles erop! Vooral de apps en met name de Netflix knop op de afstandsbediening zijn erg handig. 4K resolutie zegt genoeg alleen een groot nadeel is het geluid van dit toestel.. Heel erg slecht maar dat valt te verwachten van dit soort tv's. Overall een echte aanrader!

Bert 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wij horen bij de jeugd van vroeger, maar wat een geweldig toestel heeft Sony op de wereld gezet.
De mogelijkheden om o.a.opdrachten te geven aan het toestel via je mobieltje you-tube zo ook de snel toets om Netflix te activeren
Je hebt alleen wat tijd nodig om alles te ontdekken daarbij komt dat de bijgevoegde handleiding heel beperkt en wat onduidelijk is.

dirk 11-02-2016 Product paar weken in bezit

prachtig toestel, soms blijft de klank even steken .Graag een oplossing hiervoor . Heel gebruiksvriendelijk

jw de boer 09-02-2016 Product kwartaal in bezit

Een top tv met alles erop en eraan wat je maar wilt. Thuis bioscoop! Ik hoop dat binnenkort de aansluiting komt om een harde schijf aan te sluiten voor opgenoemen tv programma's.
Het geluid is goed maar een punt van aandacht voor Sony.Met behulp van een geluidsbar is het geluid geweldig.
Vormgeving is strak en sierlijk. Let op dat de afstandsbediening niet al te snel werkt. Grootste winst is voor mij de apps.Integratie van pc en tv is er bijna. Zeker voor wat betreft de You Tube app!

N Bulthuis 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie met smalle rand en uitstekende beeldweergave! Zeer veel aansluitmogelijkheden en duidelijke menu en smartfuncties. Installeren ging probleemloos, ook de update.

Martha 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb onlangs mijn nieuwe Sony TV besteld en heb hier al een aantal weken lang plezier van. Deze Sony TV heeft een prachtig design. De beeld- en geluidskwaliteit zijn prima voor deze prijsklasse. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betaalbare nieuwe TV.

Henk 03-02-2016 Product paar weken in bezit

Zeer scherp beeld, warme kleuren, prettig om naar te kijken. Ook sport kijken is plezierig op dit toestel; geen strepen/vegen meer achter een bal aan.

Geluid is prima; zelf gebruik ik een soundbar want die had ik al in mijn bezit.

Vormgeving: ik vind het een mooie TV, met een zeer smalle rand rondom, in mat zwart, dus geen dikke zwarte glimmende lijst zoals ik gewend was van mijn oude Samsung. Aan de zijkanten is de TV in geborsteld staal afgewerkt, ziet er mooi uit. TV is redelijk zwaar, op de voet installeren was echter zo gedaan (in mijn eentje).
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen aangezien ik het toestel pas een maand heb.

Het Smart gedeelte werkt op Android; ik heb nog geen handige apps kunnen vinden, daar is Samsung verder mee.
Ook loopt mijn toestel af en toe vast; ik ben hier over in contact met Sony. De software is door het gebrek aan apps en het vastlopen tot nu toe het enige minpunt; verder ben ik uiterst tevreden.

Frank V 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na jarenlange dienst heeft mijn beeldbuis TV het begeven en hebben wij 1.5 maand geleden deze 43inch Sony TV aangeschaft. Met zijn één meter breedte paste hij perfect in ons interieur. Omwille van de gunstige prijs hebben wij de UHD genomen en wij hebben enkel spijt dat we deze TV al niet eerder aangeschaft hebben. Mooie beelden en kleuren. Voor het geluid hebben wij een extra soundbar aangeschaft, dus heb ik deze niet echt getest. De installatie verliep vlot. Enkel het zappen is trager dan mijn oude beeldbuis TV, voor de rest ben ik zeer tevreden over deze aankoop.