Sony KD-49X8309C - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,00 cm dikte
49 inch.

Beoordeling op basis van 215 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mario 10-03-2016 Product kwartaal in bezit

Goede keus

Sinds 3 maanden in bezit. Eerste maand ging tv soms vanzelf aan maar dit is bij update verholpen.
Verder is het beeld zeer mooi en het geluid valt wat tegen, maar met soundbar is dit goed.

Chim 09-02-2016 Product maand in bezit

Heb deze tv al een maand in huis en ben nog steeds heel erg blij met met de tv! Prachtig beeld ( vooral 4k op youtube). De bediening is erg gemakkelijk en het internet gebeuren ( youtube) is razend snel! De vormgeving is erg mooi en strak. Het is een genot om tv te kijken.

Jan Mmm 12-03-2016 Product kwartaal in bezit

Positief verrast!

Qua beeld en mogelijkheden nog veel beter dan ik verwacht had, maar vooral het geluid voor een tv dan is behoorlijk goed! Afstandsbediening werkt heel intuïtief; gebruikershandleiding nauwelijks nodig gehad; wifi verbinding ook erg goed, veel beter dan bij mijn vorige tv; echt minpunten heb ik tot nu toe niet kunnen ontdekken; dus een aanrader, dit prachtige Sony produkt!

Nella 11-03-2016 Product maand in bezit

Prachtige tv

Prachtige 4K tv van Sony.
Hiervoor jaren met veel plezier de Samsung 40D6200 gehad.
Maar door een verhuizing toe aan een groter scherm.
Na een bezoek in de winkel gekozen voor deze Sony wegens het uitmuntend beeld.
Samsung 48JU7000 was ook een optie geweest, verschil van een 10 tegen een 9 zeg maar.
Het beeld en Android mogelijkheden gaven de doorslag.
Het geluid niet getest. Direct aangesloten aan de sonos playbar.
Beeld is fantastisch ism Netflix 4K series of youtube 4K.
Interface is heel logisch en daarom ook zeer gebruiksvriendelijk.
Gelukkig maar want aan de handleiding heb je echt helemaal niks. Zonde van het papier.
Waar de hardware van Sony subliem is laat juist Android je af en toe in de steek.
Ik heb inmiddels al 2x gehad dat de afstandsbediening niet reageert.
En dat wifi niet goed pakt. Dit kan je helaas niet via de software herstellen. Tv van het stroom afhalen en alles doet het weer. Zou niet moeten maar Google werkt aan een update heb ik begrepen.
Al met al zeer tevreden. Dit vooral door het beeld.

Heleen 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en goed beeld (helaas niet zo goed als plasma). Handig dat je er mee op internet kan. Ook fijn dat je Netflix met 1 druk op de knop kan opstarten. Hij reageerd ook lekker snel! Kortom een top tv.

hilde 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is aangenaam tv-kijken.Misschien spijt dat ik geen maatje groter genomen heb : de verkoper had me het nochtans aanbevolen. eigen schuld dikke bult

vincent 08-02-2016 Product paar weken in bezit

erg mooi toestel waar je onmiddellijk mee weg bent. de beeldkwaliteit benadert de perfectie. ik heb de geluidskwaliteit verhoogd met een bose systeem. toestel nog maar een paar weken in het bezit en bij gebrek aan tijd nog niet alle mogelijkheden kunnen uittesten. zeker de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer zeer goed te noemen.

fie 02-02-2016 Product paar weken in bezit

Beeld- en geluidskwaliteit kunnen niet beter. De diverse mogelijkheden hebben we nog niet allemaal kunnen testen, het zijn er in ieder geval veel. Het feit dat het een smarttv is en we op internet kunnen is zalig en werkt vrij eenvoudig, maar het duurt even voor je er mee weg bent. De bijgevoegde handleiding hebben we nog niet bekeken, maar is vrij beknopt. Het design, de vormgeving van de tv is modern, waardoor hij mooi past in ieder interieur, zeker over de steun, de voet kregen we al veel complimenten. Hij is extra plat. De verhouding prijs-kwaliteit is prima, een echte aanrader.

Girov 14-01-2016 Product paar weken in bezit

7,4
De TV zelf is van prima kwaliteit, zoals je van Sony mag verwachten. Ruime mogelijkheden wat betreft aansluitingen. Helaas zijn niet alle aansluitingen doordacht. Zo steken enkele kabels recht naar achter uit, waardoor je de TV nooit helemaal vlak aan de muur kan hangen. Dit had beter gekund vind ik.

Android TV werkt opzich goed, maar is nog niet doordacht genoeg zoals je zou verwachten. Sommige functies zijn te omslachtig en niet echt bedachtt vanuit de 'user-experience'. Soms moet je simpelweg teveel keer op knoppen voor OK drukken terwijl dit helemaal niet nodig is. Voor een smartphone is dit niet echt een probleem, maar met een afstandsbediening en een minder vloeiende weergave is dit gauw vervelend. Daarnaast is het ook overbodig.

De software is soms wat hapering (dat kan vloeiender in mijn ogen), maar werkt wel altijd en zoals het hoort. Een pluspunt is dat de TV snel aan gaat, net zoals bij een smartphone. De TV staat dus feitelijk nooit helemaal uit.

Het beeld is prachtig, in elke vorm. Mooi contrast met goede kleuren. Daarnaast biedt het een legio aan mogelijkheden om jouw beeld fine te tunen. Geluidskwaliteit is matig, zoals dat bij eigenlijk elke LCD/LED is. Daarnaast vind ik persoonlijk de afstandsbediening minder fijn werken. Mede doordat de software weleens hapert, heb je het gevoel dat je niet goed op de knop gedrukt hebt. Feitelijk is dit niet zo, en wanneer de software de signalen oppikt, schiet hij vervolgens meerdere keren door doordat ik meerdere keren op de knop heb gedrukt.

Desalniettemin biedt de TV veel plezier en is dit een mooie televisie voor een goede prijs.

Rico 09-05-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi helder schep beeld met mooi kleur contrast

Deze tv is in 1 woord geweldig , op de standaard modes is dit beeld scherp en helder met een mooi kleur contrast je kan hem dan ook op vele manieren instellen hoe je wilt naar eigen keuze , android wekt erg snel en makkelijk en geluid van tv is ook goed, zou wel een soundbar aanraden voor de films

Pluspunten

• Super levendig beeld
  • Makkelijk te bedienen

Dennis 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Beeldvullende weergave strak design eenvoudige installatie

Gekozen voor dit model omdat het een mooi scherp beeld geeft met de mogelijkheid om meerdere apparaten via USB aan te sluiten, installatie was een fluitje van een cent de tv hangt bij ons aan een beugel en samen hadden we de tv binnen 10 minuten uitgepakt en opgehangen en na 5 minuten hadden we beeld en zaten we tv te kijken. Door de dunnen randen heb je een scherp en rustig beeld zonder breede omlijsting.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Veel aansluitmogelijkheden

Marcin 20-04-2016 Product kwartaal in bezit

Very Good TV

So far everything works fine, there was few updates
There are 8 programms in 4K resolution on satelite Hotbird&Astra so is possible to check 4K quality (funbox is nice channel) but sorting the programs is quite dificult but thanks SonyEditor 1.12 is easy to sort on PC
Tv works fine with Playstation and 4K Action camera
Bought in PlatteTv very helpful Adviseur Danny
Works very well with Youtube with 4K movies

suzie 25-03-2016 Product kwartaal in bezit

prima televisie

Het is een hele fijne televisie mooi geluid en beeld. Een groot beeldscherm die past in elke woonkamer. Ook qua model erg mooi. Ik ben zeer zeker tevreden.

Peter S 14-03-2016 Product paar dagen in bezit

De perfecte TV

9,4
Doordat je op deze Android TV apps kan installeren is de bediening kinderspel.
Tel daar de superieure beeldkwaliteit bij op en je hebt een geweldige TV.

Sanders 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijk tv kijken

Sony UHD 4K TV heeft ruime mogelijkheden en is zeer gebruiksvriendelijk. Het is onze 1e smarth-tv en bevalt ons super en ... de tv ziet er nog mooi uit ook qua design. BEDANKT SONY

Guy Craps 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Tevreden kijk ik naar “mijn” nieuwe Sony UHD 4K TV. Zoals hij daar aan de muur hangt lijkt hij ook op een mooi schilderij, discreet zwart als hij niet aanstaat, mooi zacht en helder stralend wanneer we naar programma’s kijken. Zowel de landschappen van documentaires en films, de groene of rode kleuren van voetbalvelden en tenniscourts als de details van gezichten in praatprogramma’s worden mooi weergegeven. De bediening is eenvoudig en duidelijk. Natuurlijk hebben we alle mogelijkheden van dit toestel nog niet ontdekt. We kijken er naar uit om weldra van de foto’s van onze reizen op groot scherm te kunnen genieten. Het scherm past wonderwel bij de Sonos soundbar en dankzij de nieuwe Sony Blu-ray speler 3D BDPS7200 EC1 kunnen we nog meer genieten van mooie films. Dankzij onze Sony 4K is onze living omgetoverd tot een minibioscoopzaal.

Arnold 22-02-2016 Product maand in bezit

Prachtige tv! Vooral de mogelijkheden zijn geweldig! Ziggo bijna overbodig! Met Netflixbutton en Kodi (oud xbmc) zijn de mogelijkheden onbeperkt! Streamen van de nas of van internet geen probleem! Op YouTube staan handige filmpjes om Kodi goed te installeren.
Daarnaast werkt YouTube van telefoon of iPad geweldig!

LienP 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van deze televisie. Mooi beeld, prachtig geluid. Inorde! Ideaal qua grootte. Makkelijk in gebruik. Kleine beschadiging bij toekomen van toestel, werd probleemloos vergoed.

jv6 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

kwaliteitsvolle televisie met heel veel mogelijkheden. Prijs-kwaliteit heel goed!Het beeld bij sportwedstrijden en documentaires is schitterend

Krijntjelek 12-02-2016 Product kwartaal in bezit

Behalve geweldig beeld en geluid heel veel bedieningsgemak dankzij de handige app Video&TV SideView. Heerlijk dmv scherm-cast alles van je smartphone, tablet of laptop op het grote scherm met fantastisch geluid. Een nieuwe kijk en luisterervaring die de investering in deze Sony 4K-TV zeker waard is.