Philips 40PFK4100 - Reviews

Full HD
Diepte
7,70 cm dikte
40 inch.

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

lo boer 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
Het beeld is mooi strak, de kleuren zijn prima. Zenders binnen notime geïnstalleerd dankzij gebruiksvriendelijk menu. Het geluid valt erg tegen, het is te vergelijken met dat van een mobiele telefoon. Soundbar of homecinemasysteem is dus geen overbodige luxe. Ik heb een harddisk aangesloten, dan kun je programma's opnemen. werkt goed, maar de tv speelt mijn zelfgemaakte filmpjes (avi) niet af, evenals sommige mpeg bestanden.
Verder zijn de hoeveelheid aansluitingmogelijkheden wat karig: slechts 1 x scart 2 x hdmi

Hans van Dongen 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat we een TV van een ander fabricaat wegens slecht presteren hadden geretourneerd kwamen we dit model van Philips tegen.
Prestaties van dit toestel verrasten ons ten zeerste.
Ondanks dat het een “slechts” 100Hz beeld is, valt dit alleen maar op in de winkel met bijvoorbeeld een 800Hz TV ernaast.
Ci+ kaart werkt perfect, ook de radiozenders zijn eenvoudig terug te vinden.
Aan de TXT kun je zien dat de TV een Nederlands fabricaat is (al worden ze niet meer in NL gemaakt), want alle sub pagina’s worden meteen opgeslagen in een geheugen.
Apparaat heeft ook de mogelijkheid om programma’s op te nemen. Dit hebben we nog niet geprobeerd, omdat er hiervoor een losse harde schijf nodig is, die door de TV wordt geformatteerd.
Wellicht heeft een lezer van dit review hier ervaring mee?
Kan elke losse harde schijf met USB toegepast worden?
Kan het er één zijn die zijn voeding uit de USB poort haalt?

lo boer 04-01-2016

Hoi, ik gebruik een Western Digital Elements 1TB externe harde schijf, die haalt z'n voeding via USB. Verder zie mijn review.

Nederbelg 15-03-2016

Helaas vandaag afscheid genomen van deze TV van Philips de beeldbuis was stuk gegaan na 4 jaar ,nu een LG besteld bij Bol com ,de Philips had het bezwaar van slecht geluid en aansluiting voor DVD speler was hopeloos

Koos01 18-05-2016

Zeer goede televisie voor de kleine beurs.

Omdat de televisie erg goedkoop was, waren wij benieuwd naar de kwaliteit van dit product. Wij zijn erg tevreden met dit toestel!

Eeuwe 16-01-2016

Mooie TV - prachtig beeld maar negatief voor canal digitaal

Prachtige TV en zeer gebruikersvriendelijk - mooi beeld - Maar bij canal digitaal geeft hij niet alle zenders met code weer bij gebruik CI-module en smart card. Kortom gebruik extra ontvanger noodzakelijk en dat is niet de bedoeling. Erg jammer.

Appie12 01-11-2015

Prijs, kwaliteit zeer goed

Bewust geen smart tv gekocht. Het is een kwalitatief een prima tv. Beeld is beter dan ik verwacht had. Dat verraste mij! Bediening menu is makkelijk.
Verder is het een prima tv. Beeld is duidelijk en scherp.

ronnyvl 19-08-2015

goed product

voldoet aan de verwachtingen
goed beelden geluidskwaliteit
afstandsbediening reageren niet altijd van de eerste keer