Philips 24PHK4000

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Ocin 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte TV voor in de keuken. Het beeld is haarscherp en het design ziet er erg strak uit. Genoeg aansluitingen en zelfs het geluid is prima. Geweldig TVtje voor een kleine prijs!

sandernl 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beeld prima maar kijkhoek bijzonder beperkt

Op basis van positieve reviews deze TV gekocht als vervanging van een 12 jaar oude LCD TV in de keuken. Omdat we vanuit de gehele keuken naar deze TV kijk valt nu op dat de beeldhoek van deze TV erg slecht is, vooral bij lichte onderwerpen. Zodra je ook maar een beetje van recht voor de TV zit afwijkt verbleekt het beeld behoorlijk tot niet om aan te zien. Dit was niet het geval bij de vorige (12 jaar oude) TV. Afstandbediening is ook niet echt handig...de meest gebruikte knoppen zitten onder het midden waardoor het niet lekker in je hand ligt. Omdat de onderkant bol is kan je ook niet op de knoppen drukken terwijl de afstandbediening op tafel ligt...het ding glijdt alle kanten op.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie

Minpunten

• Kijkhoek zeer beperkt
  • AFB niet lekker in hand
  • Erg glimmende zijranden

compactbeamer 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

wij hadden de smart versie al eerder aangeschaft, maar hadden nu een eenvoudige versie nodig voor in de vakantiewoning.
Vooral uitgekozen vanwege het best wel goede geluid en eenvoudige bediening van deze tv.