LG 49UF850V

LG 49UH650V

• Diepte 7,72 cm dikte
  • Schermgrootte 49,0 inch.
LG 49UH650V

LG 55UH770V

• Diepte 5,38 cm dikte
  • Schermgrootte 55,0 inch.
LG 55UH770V

Samsung UE49KU6519U

• Diepte 10,99 cm dikte
  • Schermgrootte 49,0 inch.
Samsung UE49KU6519U

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Johnny 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Alles wat ik ervan verwachtte

Ik had deze tv al een tijdje op het oog en heb uiteindelijk dan toch de beslissing gemaakt om hem te kopen. Geen spijt van!
Wat een geweldige tv is dit! Prachtig helder beeld en super geluid en 3D!!! Aanrader!

ambioke 24-04-2016 Product maand in bezit

Beste tv wat ik ooit gehad heb

Deze lg geeft een zeer mooi beeld weer, het is gewoon perfect. na veel kijken in de verschillende winkels sprong hij er gewoon met kop en schouders boven uit. super te vreden het geluid is prima, ik ben super blij met deze LG.

jw den heijer 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

echt geweldig!

beste tv die ik ooit heb gekocht. ik kan hem dan ook aan iedereen aanraden. 4k en 3d is subliem en hd scaled hij op naar 4k.voor mij niks anders meer dan lg.geluid klinkt vol en helder.

MarkUtrecht 23-05-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Top beeld. Goed geluid. Wel equalizer gebruikt. Afstandbediening en smart tv heel handig! Erg blij met de aankoop en e enieten elke dag.

hlb100 12-05-2015 Product maand in bezit

De beeldkwaliteit van dit toestel is ongelooflijk mooi. Het is eigenlijk geen tv kijken, je kijkt als door een raam naar buiten. Ook het geluik met harman/kardon is vele malen beter dan mijn vorige LG. Ben zeer tevreden

gregorio 18-12-2015

Goedemiddag, dhr.,mevr.

Ik heb deze tv nu een maandje en krijg mijn beeld niet echt zo mooi zoals je ziet in de winkel.

Hangt dit allemaal af van type HDMI kabel of soort kast van upc en upscaler wanneer kan je het zien wanneer hij in werking is.

Want ik merk niks van als ik een film ziet met een mindere kwaliteit.

Ed 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

LG 49UF850V

TV geluid en Beeldkwaliteit zijn goed. Gebruiksgemak is wat minder, want bij deze tv moet je handmatig de invoerbron kiezen (mijn vorige tv ging automatisch naar de goede bron toe, wanneer je die startte). Let ook op waar je de tv neer wilt zetten. In verband met de voet over de hele breedte, moet hij op een plank (of aan de muur). Een tv meubel met draaibaar plateau is (zonder hulpplank) niet geschikt.

UHD 03-08-2016

Dat klopt niet dat is allemaal intestellen in het menu via "link" als ik de bluray start gaat hij direct naar de bluray als ik de decoder start gaat hij direct naar de Decorder van de satelliet ect ect.
Wij hebben deze tv aan de muur hangen maar voor die tijd stond hij op een breed TV meubeldat paste allemaal prima, dus ik begrijp uw review totaal niet.

UHD 09-11-2016

ik ook niet werkt allemaal prima met link.

Remco van L 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topper voor een schappelijke prijs

De LG 49UF850V Ultra HD televisie is een mooie TV met een scherp beeld (gekeken met Full HD beelden, met Ultra HD beelden zal het beeld nog scherper zijn) en voor een flat screen komt er een goed geluid uit. Het gaat om een 2015 model, maar dat is zeker geen nadeel zeker gezien de prijs. De TV heeft een native 100Hz LCD panel en beschikt over een Harman Kardon luidsprekers. De zwartwaarden zouden wat beter kunnen zijn, maar na een handmatige kalibratie is er heel goed mee te leven. Kortom veel waar voor je geld. Ultra HD, 49 inch, LED, native 100Hz, Harman Kardon geluid, 3D, WiFi, LAN en dat voor nog geen € 800,00. Vergelijkbare TV's van 2016 zijn zo'n € 1500,00.

hansverbaan 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige TV en niet alleen vanwege de betaalbaarheid

schitterend beeld, zeer goede kabeltuner, zeer goede satelliet tuner( canaldigitaal gecertificeerd dus makkelijk afstemmen) erg mooi 3D beeld, ook de 2D.3D conversie ziet er goed uit.
Mooiste TV die ik tot nu toe gezien heb.

spacestar 17-08-2016

mag ik wat vragen over deze tv? Die heb ik ook, en ik kijk via de satelliet. hiervoor heb ik een losse tuner. nu zijn sinds kort een aantal 4K uitzendingen te zien. Alleen mijn losse tuner kan dat niet aan. Is het via de ingebouwde satelliettuner - wel - mogelijk om 4K uitzendingen te zien. Heeft u ervaringen hiermee? Dank voor uw reactie

hansverbaan 19-08-2016

ja dat kan. Je sluit de antenne aan via de F connector.
Dan ga je naar geavanceerde instellingen >kanalen> automatisch afstemmen> satelliet> canaldigitaal> HD > fastscan. De canaldigitaal module werkt in deze TV. Je moet alleen bij je satellietionstellingen kijken naar de transponder. Stem af op kanaal 14 infokanaal.
Succes!

spacestar 19-08-2016

Dag hansverbaan, mijn dank voor je reactie.
Ik heb nu 2 kabels vanaf mijn schotel naar mijn vu+ solo2. (2 tuners)
Dus ik kan kijken en tegelijk een andere zender opnemen.
Welke van die 2 kabels moet dan achter in mijn LG TV?
Ik heb begrepen dat deze LG - niet - door CD is gecertificeerd, met alle gevolgen van dien.
Volgens het blad Totaal TV zijn er een aantal zenders die ik 4K uitzenden. Heb jij die al kunnen bewonderen. En hoe is het beeld?
Opnemen en tegelijk naar een andere zender kijken is dan niet meer mogelijk.
Graag nog een keer je reactie, ik ben dankbaar voor.

spacestar 24-08-2016

dag, op 19 augustus heb ik - nog een keer - gereageerd op uw review.
De 1e keer heeft u vrijwel direct gereageerd, nu heb helaas nog geen antwoord. Omdat ik erg benieuwd ben naar uw reactie stuur ik u deze herinnering.
Ik hoop dat mijn vragen van 19 augustus voor u nog zichtbaar zijn, anders moet u dat maar aangeven.
Nogmaals dank voor uw moeite.

spacestar 30-09-2016

hoi, u kijkt tv via de satelliettuner. dat doe ik ook, maar als ik de tv aanzet, en kies voor npo 1 of rtl4 dan zie ik eerst you tube. dat is erg lastig. ik moet dan eerste exit kiezen en dan zie ik de gewenste zender. hoe is uw ervaring hiermee? hoe zou ik dat moeten aanpassen? graag uw reactie, en dank hiervoor

hansverbaan 02-10-2016

Ik kijk niet meet via de ingebouwde satelliet tuner hoe goed die ook is. Overschakelen naar de kabeltuner is bijna niet te doen en dat kijk ik vaker.
Beide tunets zijn erg goed van kwaliteit, zelfs beter fan van mijn humax 5200 deklantenservice van lg weet trouwens niet dat de tv een datelliettuner heeft laat staan dat hij ook nog de hd lijst van canal digitaal kan laden. De 4k is erg mooi maar geen intetessant programma. Alleen netflix heeft echte films en series in 4k. En de smartfunctie van deze tv is super alleen de magic remote is niet altijd handig
overigens opvallend is dat de BBC uitxendingen vaak een superieur beeld hebben hoewel hd

spacestar 02-10-2016

dank voor uw reactie. alleen ik heb geen antwoord op mijn vraag. en die vraag was of u - toen u nog wel keek via de satellietuner- dezelfde problemen had als ik. en hoe u dat probleem hebt verholpen. wilt u nog een keer reageren. dank u

Rob57 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Subliem toestel

Subliem 4k beeld.
Glashelder geluid.
De losse soundbar hebben we weer opgeborgen.
Dit geluid gaat niet richting muur maar naar voren via een onderreflector.

richarddebree 18-08-2015 Product maand in bezit

Heerlijke tv met mooi geluid dankzij de Harman Kardon boxen. Zeker een aanrader. Erg mooie warme kleuren

bastibreda 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze TV heeft alles wat je maar kan wensen. Zeer handige afstandsbediening. En het geluid... is van harman kardon. Dus zeer netjes. De Euronics Winkel in Dongen heeft alles perfect aangesloten. Service wat je nergens meer krijgt

Galouppe 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze tv pas in het bezit en gekocht bij platte tv discounter .tegen een zeer scherpe prijs gekocht zeer goede uitleg via telefoon van zeer vriendelijk personeel gekregen.

Sebastiaan van Klaveren 08-06-2015 Product paar weken in bezit

De tv is geweldig! Dit is naar mijn mening en van wat ik heb uitgezocht de tv van dit moment in deze prijsklasse. Nu na een paar weken ben ik alleen maar enthousiaster over deze tv. Het gemak de mogelijkheden en het gebruik maakt het een plezierig product.