Samsung UE55JU7500L

Samsung UE55KU6100W

• Diepte 11,19 cm dikte
Samsung UE55KU6100W
9,5 (2)

Beoordeling op basis van 180 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Ger 21-01-2016 Product paar weken in bezit

Heb de TV nu een aantal weken. Digitaal beeld i prima, mooi kleuren. Echter sinds kort al 2 keer geen digitale zenders meer te zien. Met hulp van Ziggo de TV opnieuw ingesteld. Blijft de vraag hoe het mogelijk is dat de TV alleen nog maar analoge kanalen ziet. Het probleem moet dus in de TV zitten (mogelijk de CL+ module). Dat verschijnsel treedt spontaan op. Gisteren weer.

Mevr. T. Kuperus 22-01-2016

Wij hebben geregeld dat er een digitale zender wegvalt tijdens het kijken (ook via Ziggo met Ci+-module). We krijgen dan de notificatie 'zender gecodeerd'. Als we dan niets doen, blijft deze melding staan. We krijgen pas weer beeld als we eerst naar een andere zender zappen en dan weer teruggaan naar de oorspronkelijke zender.

Fred van den Broek 17-05-2016

Hallo mevr.
Heb het zelfde probleem gehad maar Zigo heeft het verkeerd uitgelegd ik heb toen de handleiding goed gelezen die bij de module is geleverd.Veel succes.

Fred van den Broek 18-05-2016

Nogmaals;Van voren afgaan beginnen,TV uitzetten,module verwijderen,smartcard eruit halen.TV aanzetten en precies de handleiding volgen van de module.Als alles het doet dan Tv vragen of er nieuwe software is.

Mevr. T. Kuperus 18-05-2016

Bedankt voor uw reactie meneer Van den Broek. Inmiddels hebben we bijna geen last meer van dit probleem. Heel af en toe nog, en dan bewegen we de smartcard-module een beetje heen-en-weer: blijkt ook te helpen :)

Fred van den Broek 24-05-2016

Geachte mevr. Kuperus,bij het lezen van u bovenstaand bericht moest ik aan het liedje van drs.P denken &"heen-en-weer". Dan vraag ik mij af of die smartcard-module wel goed is geïnstalleerd.Mvg,uit Limburg.

Rob 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

Hele mooie televisie met een heel scherp beeld, warm geluid. Bevalt uitstekend. Heeft een handige Netflix- en YouTube-knop. Gebruikersvriendelijk. Zeer tevreden mee!

Esser 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima product; mooi beeld en geluid valt ook erg mee.

Duurzaamheid moet nog blijken maar heb alle vertrouwen in Samsung dat het ook wel goed zit met de duurzaamheid.

Jan van Roomen 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

zeer mooi beeld en geluid met ongekende mogelijkheden.
Toestel heeft een strakke vormgeving.
Veel software standaard op het toestel

jetse 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

TV met een prachtig beeld en veel mogelijkheden tot je beschikking van 3d tot draadloos internet wat heel simpel werkt om aan te sluiten, 4x hdmi en zelfs usb 3.0...

John 03-01-2016 Product paar weken in bezit

9,4
Super mooi Samsung product met een ongekende 'value for money'. Beeldkwaliteit in zowel HD als analoog zijn mi prachtig. Hier presteert Samsung echt beter dan concurrerende merken in vergelijkbare prijsklassen. Het bedieningsgemak is groot mede door de extra afstandsbediening met pointer en spraakbesturing. De bewegingsbesturing heb ik (nog) niet kunnen uittesten. Hiervoor is namelijk een extra cameraatje nodig (optioneel) dat je boven op de tv moet monteren. 3D kijken heb ik eveneens (nog) niet kunnen beoordelen. Daarvoor moeten er extra brillen worden aangeschaft. Vergeleken met concurrerende apparaten wordt de functionaliteit van genoemde zaken door Samsung geleverd voor hetzelfde geld, maar mag je zelf beslissen of je deze wilt gebruiken en extra investeert in benodigde accessoires. Dat vind ik een goede deal. Verder zijn opties en mogelijkheden van oa apps en de Samsungaccount veelzijdig. Zelf heb ik mijn tv aan de muur bevestigd met een Vogel Thin 345 (180gr rotatie en kantelfunctie). Door de curved achterkant had dit nogal wat voeten in aarde, maar is uiteindelijk alles prima gelukt en ziet naar mijn smaak een curved scherm aan de muur ook helemaal niet verkeerd uit. Andere veel genoemde nadelen van een curve, zoals reflecties en slechts 1 ideale kijkpositie moet ik eveneens ontkrachten. Indien de tv uit staat zie ik wel enige reflectie optreden aan de muur. Eenmaal uitgeklapt en aan om te kijken kan ik vanuit verschillende posities aangenaam van het kleurenpallet genieten en niets van dit alles waarnemen. Voor gaming zou een curve helemaal het summum zijn, maar kan ik uit eigen ervaring hierover niet oordelen. Wat ik zelf verder een erg groot pluspunt vind is de zogenaamde mini setup box. Hierop kun je al je randappartuur, zoals bluray, mediabox ed aansluiten en alle bekabeling netjes in bijvoorbeeld een kastje wegstoppen terwijl er vanuit de minibox nog slecht 1 kabeltje naar je tv gaat. Tot slot iets over de geluidskwaliteit. Ik moet zeggen dat ik hier aangenaam verrast ben en mijn verwachting van de ingebouwde speakers en woofers zeker overtroffen is. Een extra homecinema set of soundbar zijn voor mij hierdoor geen must. Natuurlijk is dit een erg persoonlijke kwestie en beleving en hangt ook veel af van de akoestiek van de kijkruimte. Bovendien weet ik niet of zo'n soundbar onder aan de tv kan worden gemonteerd en hoe eea er dan aan de muur uit ziet. Kwestie van smaak. Ik hoop dat ik jullie met mijn review op weg heb kunnen helpen met het maken van een goede keuze en je straks wellicht zelf volop kunt geniet van schitterende technologie. Momenteel loopt er bovendien een actie, waarbij je kunt kiezen voor cashback of een Galaxy Tab S2. Veel kijkplezier. Groet, John.

EBjuristen 09-04-2016

Goede review waarvoor dank. Ik heb zojuist de tv aangeschaft.. Vraag me af wat de meest optimale instellingen zijn... Misschien een tip?

winfred k 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

mooie TV; als je ooit een samsung tv hebt geinstalleerd, dan is deze een makkie; veel gaat automatisch; even wennen aan het nieuwe ineternet; wel jammer dat je die soundbar er niet gelijk bij krijgt, daar zal ik nog even op moeten wachten

Lein 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldige beeldkwaliteit! Geluid is top. Besturing van het systeem is uitermate veel van gemak voorzien en een leek kan meteen aan de slag. Een extra gemakkelijke bijkomstigheid bij de nieuwe modellen, zoals deze, is een kastje die de, voorheen, bedrading in de tv vervangt. Het kastje is maakt het mogelijk op een makkelijkere manier alle mediasystemen met elkaar te koppelen zoals de surround en een gameconsole. Echt een aanrader deze tv!

Milan 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een top televisie. Snel te installeren. goed gebruiksgemak. Mooi beeld en super geluid. Ben zeer tevreden over de curve in de televisie.

Wiebe 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Na een "zelf start" kom je snel in het menu en kan dan alles instellen naar eigen behoefte. Lijkt lastiger dan het is. even wennen.
Beeld echt super mooi, een verwennerij voor je ogen !

Mevr. T. Kuperus 06-01-2016 Product maand in bezit

Prachtig beeld. Goed geluid voor zo'n platte tv. Helaas werkt Smart-tv niet goed. Ook valt af en toe het beeld weg tijdens het kijken van een Ziggo-zender (notificatie: zender gecodeerd). Maar goed, voor internet hebben we wel een iphone / ipad. Tv-kijken was nog nooit zo leuk!

EBjuristen 07-04-2016

Mw Kuperus, ik overweeg ook deze tv te kopen. Zou u kunnen aangeven of u een Benelux model of een Europees model heeft aangeschaft? Het Europees model is veelal goedkoper en heeft Nederlandse software, maar kan dus problemen geven met digitale tv (van bijvoorbeeld Ziggo). De berichtgeving hierover is nogal onduidelijk, vandaar mijn vraag aan u

Hans 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer helder en duidelijk beeld, goede geluidskwaliteit. Laat zich zeer eenvoudig installeren. Matige gebruiksaanwijzing bij tv, maar op internet staat een zeer uitvoerige (te downloaden).

Jos Disseldorp 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige tv prachtig beeld
gemakkelijk te installeren gemakkelijk in gebruik
mooi uiterlijk staat goed stabiel op zijn standaard

FOX 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV, wat een mooi beeld, je weet niet wat je ziet als je hier naar kijkt, mooi vormgegeven, en werkelijk prachtig in je huis.

Jan 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel. Ben erg tevreden. Even afwachten of mijn provider alles ondersteund, vooral de snelheid waarmee de UHD tv wordt aangestuurd

Henny 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super toestel, gekocht, aangesloten en kijken....!
geweldig beeld en heel gebruiksvriendelijk.
Pointer werkt prima, en de netflix app werkt ook fijn, kortom, een aanrader....!

Roelof 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig toestel mooi beeld en schakel snel ,en goede service va de firma.Het is even wennen aan al die nieuwe technieken maar dat gaat snel SUPER.

Marcelle 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Super helder beeld, zeer mooi geluid, wij zijn er erg blij mee, gebruiksvriendelijk vanaf Samsung Note 4

rob 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

super beeld en super apparaat, geluid is ook goed, veel beter dan ik had gedacht. mooie deal gekregen bij de Media Markt. slechts net in mijn bezit maar nog geen spijt van deze aankoop.

Dila 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Hij hangt net twee uur dus nog geen uitgebreide ervaring maar iig een super mooi apparaat. Mooie vormgeving en hangt snel. Bediening nog een beetje wennen maar ben er erg blij mee.