Samsung UE48JS8500L

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

tevreden 14-01-2016

Ik heb deze tv net, maar vind het beeld maar ook het geluid geweldig! verder zal ik waarschijnlijk nog heel veel gaan ontdekken over alle mogelijkheden van deze tv

H.L 17-11-2015

6,8
ik heb spijt dat ik deze tv heb aangeschaft, ik lees iedereen zeggen wat beeld prachtig, maar mij valt het ontzettend tegen. ik vraag me af of de rest wat gemerkt heeft aan de kijkhoek van de tv. Echt slechte beeldkwaliteit.
sorry ik heb meer verwacht van een tv die ruim 2500euro kost. het lijkt of ik naar een tv van 250 euro zit te kijken.

keesvanloon 15-12-2015

Waarom heb je de tv niet terug gebracht??

H.L 16-12-2015

ik heb terug gebracht :) ik heb nu OLED TV gekocht.
Wauw wat een beeld! Oled is echt zo ontzettend mooi. Deze tv staat prachtig in onze woonkamer, iedereen is erover te spreken . ik ben erg blij mee weg met Samsung !!!

Henri 12-01-2016

9,6
Samen met de soundbar een prachtig product. Net een dag in bezit dus over de duurzaamheid nog geen mening.
Vormgeving erg mooi, lekker strak.
Alleen jammer dat de soundbar niet aan de tv gemonteerd kan worden als je een muurbeugel gebruikt.

XPO 07-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

Naast een schitterend design ook nog een haarscherp beeld.
S-UHD en daarmee 4k waar je helaas nog niet overal mee uit de voeten kan. Absoluut futureproof. Netflix heeft bijvoorbeeld bepaalde series en een beperkt aantal films beschikbaar. In combinatie met de curved soundbar wordt het plaatje compleet. Je merkt dat de 20 watt boxen niet in verhouding staan tot de rest.
Alles is eenvoudig te koppelen via de smart hub en het heldere menu. Koppelen van Apple aan Samsung kan prima via BT maar de rest wordt niet gemakkelijk gemaakt.
Ondanks de niet misselijke prijs voor de combi vind ik het meer dan waard.
Kleine 9 gemiddeld!

Tessa 13-07-2016

TV met indrukwekkende mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung UE48JS8500L

Ik heb de Samsung SUHD (4K) curve TV een week nu en de TV heeft echt heel veel mogelijkheden, van verschillende standen in beeldkwaliteit tot diverse games in de Samsung HUB mode. De TV is in gebruiksgemak echt heel fijn, je hebt echt een simpel menu. Bij de TV zit een afstandsbediening voor de HUB mode en je hebt een standaard afstandsbediening(ook wel een saaie afstandsbediening genoemd) De vormgeving van de TV is echt heel mooi, dat komt doordat de TV curve is. De kijkhoek van de TV is echt geweldig want je ziet van alle kanten echt een duidelijk en scherp beeld. Een pluspunt van de TV vind ik toch wel dat het beeldscherm mat is, doordat het beeld mat is zorgt ervoor dat je geen reflectie hebt van buiten of binnen en je hebt dus geen afleiding. De duurzaamheid is goed, want de TV heeft energielabel A+.

jacky 19-04-2016

top tv van samsung

Geschreven voor: Samsung UE55JS8500L

Heb enkele weken geleden aangekocht zeer mooi van vorm beeld haarscherp gewoonweg een plaatje in de woonkamer mijn vorige was een led 48 van Samsung daar was ik al tevreden over maar de 8500 is gewoon super zijn geld waard !!

Fred 07-01-2016

9,6
Geweldig toestel mooie vormgeving perfecte kleuren en zeer gebruiksvriendelijk ik heb zeker geen spijt van deze aankoop kost wat maar dan heb je ook een toestel waar je jaren mee vooruit kan

GriensM 06-01-2016

Mijn twee jaar oude Samsung 48" full HD LED vervangen door de prachtige UE55JS8500 S-UHD LED. Curved had niet mijn voorkeur, maar de platte versie (UE55JS8000) had een rand van licht aluminium en ik wil een mooi zwart scherm aan de muur hebben als hij uitstaat. Absoluut geen spijt van mijn keuze. Een curved scherm past prima aan de muur. Het verschil met een plat scherm is lang niet zo groot als je vooraf wellicht zou verwachten.
Over het beeld niets dan lof. De oude was al fantastisch, maar deze doet er nog een flinke schep bovenop. S-UHD zorgt voor prachtige beelden, ook van normale HD-bronnen, maar 4K beelden zijn natuurlijk pas echt subliem.
Via Anynet+ heel eenvoudig een koppeling tot stand gebracht met mijn Humax decoder, zodat ik eigenlijk alleen de Samsung Smart remote nodig heb om van de talloze mogelijkheden gebruik te maken.
Qua apps gebruik ik met name Netflix en NPO gemist. Netflix biedt ook al wat films en series in 4K (UHD).
Het geluid is prima bij normaal gebruik. Alleen voor een echte bioscoopervaring zou ik een soundbar aanraden.
Het duurt hopelijk nog een hele tijd, maar mijn volgende wordt zeker weer een Samsung.

Evy 09-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

9,6
Mooi beeld & super geluid mede dankzij de soundbar! Handig in het gebruik en heeft veel mogelijkheden! Zeker een aanrader.

Peter 05-11-2015

Deze televisie is in alle opzichten een verbetering van mijn vorige Full HD LCD TV (42 inch). Het beeld is super, alle content word opgewaardeerd en 4K content is haar scherp. Het design, de dunne rand en voet passen uitstekend is een modern interieur. Het plaatsen moet echt met 2 man worden gedaan en daarbij is er nagedacht dat voor het plaatsen van de voet de TV moet liggen (bescherm front op de TV waar de op kan rusten bij het monteren van de voet). Verder is de Smart Hub een uitkomst voor alle snoeren achter de TV.

jeroen 06-08-2015

Mooi beeld en design. Makkelijk aan te sluiten en met de one connect box heb je weinig kabels en bedrading naar je tv.

Sybren 05-08-2015

9,4
Eenvoudige bediening. Goed geluid. Geweldige vormgeving. Beeld: eerst even wennen, geweldige scherpte en toch natuurlijke kleuren.

Roedi 26-09-2016

Snel, Scherp en uiterlijk

Geschreven voor: Samsung UE48JS8500L

Nadat het demomodel was omgeruild voor een nieuwe bleek pas hoe mooi het beeld echt was! Bij het demomodel "bloedde" (lichtvlekken) het beeldscherm aan de zijkanten.....zegt dat iets misschien over de levensduur?? Geen idee, maar het beeld is in ieder geval perfect! En daar ging het mij om!

Het tweede punt wat mij opvalt is dat de apps enorm snel opstarten, net zoals de TV trouwens....dit werkt erg prettig.

Curved....toch net even anders. Mijn eerste gevoel is dat als je er recht voorzit het mooier is dan normaal, meer diepte.....maar van de zijkanten is het iets minder....maar dat komt ook doordat de tv behoorlijk spiegelt.

Pluspunten

• Snel opstarten, zowel tv als apps
  • Prachtig beeld
  • Mooi uiterlijk
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Beeldbuis spiegelt
  • Geluid zou beter mogen

Theo Heumakers 03-09-2016

Onlangs de Samsung UE48JS8500 TV gekocht

Geschreven voor: Samsung UE48JS8500L

Geweldig toestel, mooie styling, prachtig beeld en heel goed geluid. De bediening met de smart control werkt ideaal.

Pluspunten

• Beelkwaliteit
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

jebe81 12-07-2016

Samsung ue48JS8500

Kraak helder beeld.
Gemakkelijke bediening. Snel op het internet en een goede geluidskwaliteit. Foto's komen nu goed tot zijn recht.

kees 13-01-2016

pas een paar dagen dus nog even wennen , geluid goed beeld goed. wel veel beter als vorige televisie. service door winkel wel geweldig , geinstalleerd en uitleg hartstikke goed.

Harry 13-01-2016

schitterend toestel meet een super mooi beeld, erg blij met de vorm en de afmeting. ook de korting regeling kwam erg gelegen.

GERT 13-01-2016

De beeldkwaliteit en ook het geluid is prima. De bediening zit vrij logisch in elkaar. Daardoor kun je vrij vlot met de afstandbediening overweg

Everzwijn 12-01-2016

Ik had eerst een UHD van Samsung, maar dat bleek een duitse versie. Die is retour gegaan. Daarna een NL versie gekocht en gelijk een SUHD. Eerst een hele middag in een grote winkel rondgelopen om TV's te vergelijken. Deze had de mooiste kleuren van de LED-TV's. Het geluid is veel beter dan van andere platte TV's. Het beeld heeft iets naloop effect, maar dat komt door het upscalen naar UHD denk ik. De kleuren zijn mooier dan OLED, minder "zuurtjes" kleuren. De smart opties zijn echt geniaal. Voorheen snapte ik niet waarom mensen YouTube wilden zien op hun TV. Nu wel : 4K content !
De twee afstandsbedieningen vind ik niet echt handig.
Een met te weinig functies en de ander met teveel. Nu heb ik er twee tegelijk naast me liggen. En die van de surround en van de SAT-ontvanger. De vormgeving is mooi strak en modern.

Mark 10-01-2016

SUPER TV, MOOI BEELD en geluid en ook de mogelijkheden zijn zeer divers. kortom zeer tevreden met onze nieuwe TV