Salora 32LED9112CSW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 32LED9112CSW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jan E.W. 18-02-2017

Aaankoop bij FOKA Rotterdam

Geschreven voor: Salora 32LED9112CSW

Deze TV (SaloraLED9112CSW 80cm) een half jaar geleden gekocht voor de slaapkamer ik had daar niet veel geld voor over, tot op heden ben ik zeer tevreden en kan ik nog steeds niet begrijpen dat de TV voor die prijs geleverd kan worden gezien de beeld kwaliteit en het goede geluid.
De TV werkt perfect, knoppen voor NETFLIX en YOUTUBE zijn op de afstandsbediening aanwezig.
De TV heeft een zeer smalle rand, hij hangt netjes middels een zelfgemaakte aluminium beugel aan de muur zeer goede koop.
Als laatste (en niet onbelangrijk) is de service van SALORA zelf, ik heb deze gebeld daar ik wat onduidelijkheden had je kan ze rechtstreeks bellen en je wordt goed geholpen, ze gaan er voor!!!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteidsverhouding zeer goed.
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Goede service van het merk zelf!!

Minpunten

• De TV is wit maar wordt met zwarte asb geleverd!
  • Geluid versterker TV had wat zwaarder gekunt
  • 4 ophang gaten voor aan de muur is slap.

Gekocht voor de slaapkamer 32 Inch LED TV 9112CSW 31-10-2016

Mooie goed afgewerkte LED TV met dunne witte rand.

Geschreven voor: Salora 32LED9112CSW

Mooi afgewerkte TV voor de slaapkamer, in de hoek geplaatst middels een beugel.
De TV valt wegens de witte kleur weg tegen de lichte behang.
Goed geluid, helder beeld, goede prijs kwaliteits verhouding en voor zijn prijs aardig wat mogelijkheden.

Pluspunten

• Goed geluid, mogelijkheden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Minpunten

• Levering met zwarte afst. bediening i.p.v wit!!
  • Jammer, maar1 USB poort!!

Monique 04-07-2016

Salora tv wit

Geschreven voor: Salora 32LED9112CSW

Super mooie witte tv. Valt bijna niet op, op een witte muur. Heel mooi design. Heel mooi beeld en geluid.