Samsung QE65Q70BAT

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 17 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

1*****@g******** 22-04-2023

Beste koop voor de prijs.

Geschreven voor: Samsung QE65Q74B

Prachtige TV groot scherm en scherp beeld Geluid goed maar mooier met SOUNDBAR. Ieder voordeel heeft ook een nadeel en dat is die kleine muis en moeilijk te bedienen. Je hebt zo op de verkeerde knop geduwd en alles ligt door elkaar. Mediamarkt heeft ons geholpen met het instaleren en het bedienen van boven genoemde. Na wat oefenen gaat het steeds beter. Mooiste beeld met Canal Digitaal via schotel. Let wel de schotel moet goed geïnstalleerd worden anders beeldstoring bij bv onweer. Heel veel zenders beschikbaar, maar wel geen internet. Dat is wel eerstdaags beschikbaar.

TM 28-03-2023

Gewoon top-TV

Top TV.
Groot, maar vooral scherp beeld, mooie kleuren, goede connectiviteit.
Start lekker snel op.
Het enige wat ik persoonlijk als extra zou willen is geluid via Sonos (Lan / Wifi) kunnen afspelen.
Overigens gebruik ik de Samsung Soundbar Q600, wat op zich ook een uitstekende geluidskwaliteit geeft.
Goed bioscoop gevoel.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goede connectiviteit

Minpunten

• Geen Lan / Wifi geluid uitvoer
  • Gewicht (overigens logisch qua grootte)

m*************@l****** 09-02-2023

Upgrade

Geschreven voor: Samsung QE75Q75B

De tv aangeschaft als opvolger van onze 5 jaar oude 55 inch qled van Samsung. Een paar kleine pluspunten aan het beeld en door de 100/120 hz verversingsrate een nóg vloeiender beeld!
Ook is de tv in vergelijking tot haar voorganger nog wat slanker geworden waardoor deze slechts 3,2 cm van de muur hangt.
Grote nadelen zijn toch wel de verslechterde menu structuur met een ‘in your face’ poging samsung tv door te drukken, de goedkoop aanvoelende kunststof afstandbediening die in gebruiksgemak ook verder naar beneden is gegaan en in ons persoonlijke geval baalde we van het verdwijnen van de setup box die in de kast geplaatst kon worden en waar alle kabels eenvoudig ingestoken konden worden.

Al met al een zeer nette tv met mooie prestaties, maar naar onze mening sterk verslechterd gebruiksgemak.

MiesenSan 18-12-2022

Goede midden segment tv voor een prima prijs.

Geschreven voor: Samsung QE85Q70BAT

Mooie grote tv, prima helder en scherp beeld en een nette prijs, helaas wel flink zogenaamde clouding bij een zwart beeld! Volgens de verkoper en ook de klantenservice van Samsung is dit iets wat er eigenlijk bij hoort. Dit wordt je niet verteld als je naar de prachtige beelden staat te kijken in de winkel! Hier kom je pas achter als je hem zelf in huis hebt. Bij gewoon tv kijken valt het niet op maar als je een zwart beeld hebt, zoals het begin van een (Netflix) serie of film weet je niet wat je ziet! Met behulp van de Samsung klantenservice de instellingen zo kunnen zetten dat het minder te zien is, maar het is zeker niet weg! Houdt hier rekening mee en neem het mee in je beslissing!

Pluspunten

• Mooie platte tv
  • Mooie strakke beelden.
  • Werkt top icm Ziggo next mini

Minpunten

• Clouding
  • Backlight bleeding

BenV 08-12-2022

Pracht beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q75B

Uiteraard het formaat, waar mijn keuze opviel, maar vooral de kwaliteit en helderheid van het beeld.
Ik heb er wel een soundbar (Q600B) bijgekocht, omdat per definitie elke flatscreen niet het volle geluid heeft wat ik wil.

Pluspunten

• beeld
  • schermgrootte
  • Afdoende aansluitmogelijkheden (voor mij)

Minpunten

• geluid (net als elke flatscreen)

RJK 27-11-2022

Een Top 75" Smart QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q74B

Televisie voldoet geweldig.
Zeer gunstige Prijs momenteel!
Super 4K beeld.
Geluid wordt voortreffelijk versterkt via mijn Home Cinemaset 5.1 van Samsung uit 2012.
Apps op TV geweldig geen Chromecast meer benodigd.

Pluspunten

• Super Beeld genieten vanaf 3meter

Minpunten

• Iets Wennen aan afstandsbediening
  • Geluidsterkte