Samsung UE55H6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55H6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Eduard van Looij 29-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE55H6400AW

Waanzinnig beeld en geluid. Een aanwinst voor het huis! Ontzettend blij met deze aanschaf. De mogelijkheden zijn eindeloos en het gebruik is zeer simpel. Het hele gezin kan er mee overweg.

Amber64 28-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE55H6400AW

Ik had twee maanden geleden een Samsung tv gekocht voor de slaapkamer en die beviel zo goed dat ik zeker wist dat ik een Samsung tv ook voor de woonkamer wilde kopen. De verwachting wat ik me had voorgesteld kwam helemaal uit. Ook vrienden en familie die de tv zien zijn echt razend enthousiast. Dus dit is een prima aankoop geweest waar ik jaren mee vooruit kan. Ook de mogelijkheden om foto, muziek etc te kijken is super.

T.van Lieshout 24-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE55H6400AW

Een heel geode en betaalbare TV. de simple functies zijn eenvoudig en snel in te stellen. Lastiger wordt het als ook andere apparatuur (settopbox en homecinema) moet worden aangesloten, ook dat lukt wel. Als 3D is ingesteld, werkt dat heel goed, ook met bril. geluid is redelijk. Energieverbruik is lag, ik heb 60W gemeten. De smartfuncties werken goed maar dat is echt uitzoekwerk. Als je ogen een bril nodig hebben voor ver en voor dichtbij, is het hinderlijk om alleen met een laptop te werken waar de uitgebreide documentatie op staat. De e-manual is dan slecht bruikbaar omdat je steeds uit het menu moet, je hebt daar immers geen ervaring mee. eventueel toch uitprinten (229 pag)?. de documentatie kan iets beter, meer contrast (donkergrijs op licht grijs). Hetzelfde geldt voor de smart controller. Al met al een zeer goede TV al kan de documentatie wat handiger.