Samsung QE43Q64A - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 16 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

henk.stoeten@gmail.com 05-06-2022

Mooie tv maar mist nog iets

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU

Mooie tv alleen jammer dat de app van KIJK niet is geïnstalleerd. Deze app is ook niet te downloaden.

r******@v********** 04-07-2021

Mooi beeld, matig geluid, dramatische afstandsbediening

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU

Deze TV gekocht omdat er goede review waren, deze TV 100Hz was en een goede beeldkwaliteit heeft. Het beeld is goed. De snelheid van opstarten is ook goed (dat was de belangrijkst reden om een andere TV te kopen). Ingebouwde Chrome Cast is ook een handig. Verder veel apps.
Beeld is goed. Niks om aan te merken.
Het geluid is matig, lijkt wel een speakertje van een mobiele telefoon. Misschien waren de verwachtingen wel te hoog. Ik vergelijk het geluid namelijk met mijn oude Philips-9000 TV, die een veel beter geluid heeft. Maar de Philips is dan ook 3 keer zo dik en heeft daardoor een veel betere klankkast. Misschien is men wat ver doorgeschoten in de ontwikkeling van steeds dunnere TV's.
Kabels wegwerken achter de dunne pootje is pruts. De bijgeleverde klemmetjes om op de poten te zetten werken wel, maar het ziet er wat klungelig uit. Pootjes zijn wel heel dun.
De afstandsbediening is een drama. De knoppen 0-9 ontbreken bijvoorbeeld. Als je een andere zender wil instellen, moet in een menu gaan en dan met de cursor naar de verschillende cijfers gaan en deze aanklikken. Als je bijvoorbeeld kanaal 538 wil kiezen, moet bij een "gewone" afstandsbediening 3 knoppen indrukken (de 5, de 3 en de 8). Bij deze afstandsbediening moet je ongeveer 15 keer een knop indrukken. De designers van de afstandsbediening hebben het bij de ontwikkeling duidelijk gewonnen van de techneuten :).
Conclusie: Snelheid: goed, Beeld: goed, Geluid: matig, Afstandsbediening: Slecht

Pluspunten

• Beeld
  • Snelheid

Minpunten

• Geluid
  • Afstandsbediening

Bob K 21-05-2021

Top tv in kleinere maat

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU

Super tv , strak beeld en goed geluid . Vele functies en gemakkkelijke bediening met app en remote.

Pluspunten

• Beeld scherpte
  • Bediening
  • Geluid
  • Geïntegreerde app mogelijkheden