Samsung UE55TU7090S - Reviews

Bekijk 31 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vagman 07-12-2023

Goed basismodel zonder poespas

Geschreven voor: Samsung UE43TU7020W

Mijn vorige Samsung smarttelevisie, ik meen model ES5500, heeft 12 jaar goed gewerkt. Alleen diverse apps werkten niet meer, en het ding kreeg vreemde kuren, al geeft hij nog steeds beeld. Maar dus een nieuwe gekocht, de 7020. Het is een basismodel. Voor wat ik ermee wil, namelijk gewoon televisie kijken, en af en toe de dvd blue ray speler erop aan. Geen interesse in streamen, netflix en dergelijke. Daarvoor is deze televisie zeer geschikt. Het minpunt.... de afstandsbediening. Een klein apparaat, waar je eerst op de knop moet drukken om in de mogelijkheden te komen van de tv. Gelukkig heb ik nog de oude afstandsbediening van de 5500 en die is direct en veel praktischer. Voor de rest hoop ik er 12 jaar mee te doen, net als de vorige.

Minpunten

• Afstandsbediening

F****************@g******** 18-03-2023

Plezierig

Geschreven voor: Samsung UE43TU7020W

Gekozen na dat ik meest positieve Reviews heb gelezen Beeld kwaliteit is goed Alleen de kijkhoek van opzij is duidelijk minder dan bij de nieuwere tv s De prijs gaf ook de doorslag Ben tevreden

b*************@g******** 17-02-2023

25 maanden gebruikt.... jammer zegt Samsung

Geschreven voor: SAMSUNG / Zwart / / /

Prachtige tv, glashelder beeld. Blijdschap is van korte duur.... na exact 25 maanden ( 1 mnd na officiële garantie) plotseling geen beeld meer,wel geluid. Tv kan ook niet meer uit mits stekker eruit is. Een uur daarvoor nog geen enkel probleem. Hoe schrijnend dat Samsung niets doet. Ook al is tv " maar" € 500, je mag toch een redelijke termijn verwachten dat een product mee gaat. Dus calculeer in dat de pret met 2 jaar over kan zijn.

Pluspunten

• Mooi beeld

JolandaGozeling 01-04-2023

Helaas dezelfde ervaring. Na 25 maanden strepen in beeld. Toen nog wel netjes vervangen. Helaas binnen 6 maanden zelfde probleem. Maar helaas zegt Samsung. Dus na twee en half jaar tv afgeschreven. Zeer slechte service van Samsung!

c******************@z******* 28-12-2022

best een aanrader ik ben tevreden

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

Ik ben tevreden, vraag mij alleen af waarom dat het toestel naar achteren held,hij staat niet recht, licht dit aan de pootjes,kan mij hier ieumand antwoord op geven.

Pluspunten

• mooi toestel goede kleuren

Minpunten

• betere beschrijving van de instellingen

t*****@h****** 18-08-2022

Mooi en goefkoop

Geschreven voor: Samsung UE43TU7090S

Mooie TV , makkelijk installeren en zeer scherpe prijs van BCC
Makkelijk te koppelen met andere Samsung apparaten.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Makkelijk installeren

Minpunten

• Nog niet ontdekt

BartDoets 15-07-2021

Prima TV, maar....

Geschreven voor: Samsung UE55TU7090S

Een prima TV, die ik iedereen zou kunnen aanraden. Behalve dan dat ik me er geen rekenschap van had gegeven dat 2 HDMI poorten eigenlijk te weinig is. 1 ingang voor de KPN settopbox en 1 voor de tegelijk gekochte soundbar... en nou nog ergens de blueray DVD speler aansluiten, hoe dan?
Dat was een heel gepuzzel. De soundbar kan ik ook optisch aansluiten, maar dan werkte het niet helemaal lekker; de soundbar gaat bijv. niet vanzelf naar de goede modus, via HDMI wél (misschien ga ik dat toch nóg een keer proberen.) Uiteindelijk heb ik een extra HDMI switch gekocht, hup nog eens 50 euro, maar nu blijkt dat die switch zijn eigen voeding heeft, en ook een afstandsbediening; zet ik de switch uit, dan werkt niks meer. Dat hadden ze er in de winkel, waar ik TV en soundbar tegelijk kocht, wel eens bij kunnen zeggen. Er liggen nu 5 afstandsbedieningen op tafel en dat vind ik eigenlijk maar niks.
Meneer Samsung, 2 HDMI poorten is niet voldoende!

Pluspunten

• Goed beeld
  • goede bediening

Minpunten

• Slechts 2 HDMI ingangen
  • communicatie via optisch niet goed

BartDoets 19-07-2021

Inmiddels -na een week regelmatig pielen- lijkt het er op dat het me is gelukt om alles aan te sluiten zónder de los gekochte HDMI switch, audio gaat via een optische kabel van de TV naar de soundbar. Het DVD geluid lijkt alleen niet 100% synchroon, maar ik moet nog uitvogelen of ik dat beter kan krijgen of dat het misschien afhankelijk is van een specifieke DVD. Voorlopig ben ik al heel blij dat ik niet met 5 remote controls hoef te goochelen. Ik raad iedereen aan om geen TV te kopen met maar 2 HDMI ingangen.

Jim 09-02-2021

Fantastich beeld, fijn product.

Geschreven voor: SAMSUNG / Zwart / / /

Onlangs aangeschaft en opgehangen met een Vogel muurbeugel. Fantastisch beeld en in combinatie met een Denon netwerkversterker geweldig geluid. Door de connectie met een HDMI-kabel "springt" de versterker meteen aan/uit via dezelfde afstandsbediening van deze TV, evenals het volume. Deze combinatie maakt het voor mij (ondanks Corona) prettig om thuis te blijven en donkere avonden amusant te vullen. Prettig en niet onbelangrijk feature is de ondersteuning van Apple Airplay 2. Kortom top aankoop en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving
  • Ondersteuning met Apple Airplay 2
  • HDMI ondersteuning met netwerkversterker

wim 08-02-2021

Zeer mooie TV

Geschreven voor: SAMSUNG / Zwart / / /

Geweldige TV met super mooi beeld. Heel gemakkelijk met installeren en zeer gebruiksvriendelijk.
Top produkt.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Goedkoop
  • Gebruiksvriendelijk